Vitutusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ann kirjoitti:Kas kun et mustanikannut sitä tähän..
Älä pelkää, et ole sinä.

On se kumma - kun käyttää mustanikkiä, niin valitetaan, ettei uskalla omalla nikillään sanoa. Jos taas käyttää omaansa, niin pitäisikin käyttää mustanikkiä. :roll:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ElanorRaven kirjoitti:
Ann kirjoitti:Kas kun et mustanikannut sitä tähän..
Älä pelkää, et ole sinä.

On se kumma - kun käyttää mustanikkiä, niin valitetaan, ettei uskalla omalla nikillään sanoa. Jos taas käyttää omaansa, niin pitäisikin käyttää mustanikkiä. :roll:
Täytyy käyttää mustanikkiä ja muistaa ilmoittaa aina että kuka sitä kirjoittelee.
Loogisuus ei ole koskaan ollut kityn perisyntejä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Viesti Kirjoittaja Ann »

ElanorRaven kirjoitti: Älä pelkää, et ole sinä.
YLLÄRI! Sitähän mä tässä just takaahaeskelinkin. Ihankuin sitä nyteimukakaikkitietäisurponassunenkukasuakinnytniinkauheastirassaajakukaei.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4590
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Vekarapolis
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ann kirjoitti: YLLÄRI! Sitähän mä tässä just takaahaeskelinkin. Ihankuin sitä nyteimukakaikkitietäisurponassunenkukasuakinnytniinkauheastirassaajakukaei.
En mie tiiä. :shock:
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kirjaston sakkomaksut. Miksi, voi miksi en opi uusimaan lainoja ajoissa? :maanantai:
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Aito_Johanna kirjoitti:Kirjaston sakkomaksut. Miksi, voi miksi en opi uusimaan lainoja ajoissa? :maanantai:
Tuska lisää nautintoa?
Kirjoitan tätä alasti
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

McJanne kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Kirjaston sakkomaksut. Miksi, voi miksi en opi uusimaan lainoja ajoissa? :maanantai:
Tuska lisää nautintoa?
Ei, mutta puhuminen auttaa aina, eikös kyökkipsykologit ole sitä mieltä?
Sitä paitsi kirjoittaessani muistin, että jotkut sentään näkevät nälkää ja joillakuilla on parantumaton syöpä ja jotkut hakataan nakkikioskin nurkalla tuusannuuskaksi, joten loppujen lopuksi 23,50 egeä kankkulan kaivoon on pikkujuttu.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Aito_Johanna kirjoitti:...23,50 egeä ...
Hitsinvitsi. Säpä taidatkin lukea yhtäpaljon kun minä.... *pohtii*


:h:
Kirjoitan tätä alasti
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

McJanne kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:...23,50 egeä ...
Hitsinvitsi. Säpä taidatkin lukea yhtäpaljon kun minä.... *pohtii*


:h:
Joo, ja nuo ovat vasta Helsingin kaupunginkirjastosta. Yliopiston kirjastoiden lainat ovat luku erikseen.
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Aito_Johanna kirjoitti:Joo, ja nuo ovat vasta Helsingin kaupunginkirjastosta. Yliopiston kirjastoiden lainat ovat luku erikseen.
Kauhia. Mut niin se menee, toisille kirja pari kuussa, toisille kirjasto pari ;)

edit: taisin pilata koko ketjun :C
Kirjoitan tätä alasti
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

McJanne kirjoitti: Kauhia. Mut niin se menee, toisille kirja pari kuussa, toisille kirjasto pari ;)

edit: taisin pilata koko ketjun :C
Ei se haittaa, jos vitutusketjussakin on vähän huumoria :)
Nighthawk

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Aito_Johanna kirjoitti:Kirjaston sakkomaksut. Miksi, voi miksi en opi uusimaan lainoja ajoissa? :maanantai:
Sama vika. Jos en nyt ihan väärin muista, niin en ole kertaakaan palauttanut kirjoja ilman pientä sakkoa. Ja monesti tuo summa ei ole ollut ihan pieni. Omaa tyhmyyttä. Pitäisi vaan yrittää muistaa, miten ärsyttävää se on, kun itse on varannut kirjan, eikä sitä saa ajoissa.

Ei nyt välttämättä ole mikään kehumisen arvoinen juttu, mutta olen tehnyt yhteen Vantaan kirjastoon sakkoennätyksen. Siitä on jo neljä vuotta aikaa, joten en ole varma olenko vielä ennätyksen haltija. Joo.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8394
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vittuni vituttaa. Vuotava vittu ei ole kiva juttu. Menkat on tyhmä keksintö.
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Vittuni vituttaa. Vuotava vittu ei ole kiva juttu. Menkat on tyhmä keksintö.
No voi vittu mikä vittu. Vitulla päähän. Vittumainen juttu.
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Nyt sitä aurinkoa!!!
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Nighthawk kirjoitti: Ei nyt välttämättä ole mikään kehumisen arvoinen juttu, mutta olen tehnyt yhteen Vantaan kirjastoon sakkoennätyksen. Siitä on jo neljä vuotta aikaa, joten en ole varma olenko vielä ennätyksen haltija. Joo.
Kehtaatko kertoa, paljonko se oli?
Olisi hienoa, jos sakkorahat menisivät suoraan uusien kirjojen hankkimiseen (mutta kuulemma eivät mene). Maksamilleen euroille saisi hieman vastinetta, kun kirjan etulehdellä lukisi: "Tämä kirja on ostettu kaupunginkirjaston valikoimiin <etunimi><sukunimen> maksamilla myöhästymismaksuilla."
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

Mulla on jonkin verran maksamattomia lähikirjastossa vuodelta 2000. Tuolloin summa oli 400 markkaa. Sen jälkeen en ole tilannetta käynyt tarkistamassa, vaan lainaan lukemiseni vaimon kortilla :mrgreen:

Muutaman kerran karhusivat, mutten maksanut. Sen jälkeen ei ole reiluun viiteen vuoteen sitten kuulunutkaan mitään.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vituttaa heti aamusta alkanut päänsärky.
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kääk, menittekin muistuttamaan Espoon kirjasotssa edelleen rästissä olevista sakoista. Käsittääkseni niissä on kuitenkin joku katto jonka jälkeen sakon määrä ei enää kasva? Olenko oikeassa vaiko tapani mukaan väärässä?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Patz kirjoitti:Kääk, menittekin muistuttamaan Espoon kirjasotssa edelleen rästissä olevista sakoista. Käsittääkseni niissä on kuitenkin joku katto jonka jälkeen sakon määrä ei enää kasva? Olenko oikeassa vaiko tapani mukaan väärässä?
Näin oli ainakin silloin kun mie olin kirjastossa töissä...Tosin en tosiaan tiedä mikä se katto sitten nykyään on :think:
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Tosin en tosiaan tiedä mikä se katto sitten nykyään on :think:
Se on sisälläollessas lattian ja taivaan välissä. Niin just se taivas missä Jumala asuu ja enkelit soittaa harppua. Niin harppu on se soitin missä on kieliä. Niin ei ihmisten kieliä vaan rautalangasta tehtyjä. Ei rautalankaa ei voi syödä. No syöt sitten ruokaa illemmalla. Niin juuri sitä makaronilaatikkoa mikä on uunissas....
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vituttaa ammattitaidottomat ihmiset jotka typerillä kämmeillään aiheuttavat mulle valtavat määrät ylimääräistä vaivaa ja rahanmenoa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti:23,50 egeä.
voitit.

mulla oli kirjaston sakkoja 22,50 dollaria
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

voihan vittupilluintiaani.

nyt ne perkeleen paaluttajat jyskää suoraan ikkunan edessä. kaikki pomppii sisällä. :evil:
Me transmitte sursum, Caledoni!
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

SAAMari, että raivottaa nuo viruspaskat!! yhtä paskaa koko touhu...lopettaisivat nuo kalsarit päällä viruksia ihmisten silmille syytävät paskiaiset loistavan työsarkansa...
Vastaa Viestiin