Hei, kiinnostava aihe Kityssä! Olen itsekin yrittänyt vähentää kahvinjuontia, mutta kahvilaongelma on todellinen. Minusta Pommac tai muu limu (mitä sanaa aikuinen voi käyttää: "limu" on vähän imelä, ja "virvoitusjuoma" liian virallinen - täytynee pysyä tuotemerkeissä) ei oikein aja samaa asiaa: kahvilassa täytyy saada siemailla lämmintä juomaa kaikessa rauhassa. Kylmä mehukaan ei siis käy. Ja kaakao nyt on jotenkin liian makea ratkaisu. Glögiaika tuo tietysti aikanaan väliaikaisen ratkaisun, mutta siihen asti suosittelisin sellaisia kahviloita, joissa tarjotaan laadukasta haudutettua teetä. Ei se nyt niin laimeaa sitten ole kuin pussikama.Nighthawk kirjoitti:Juu, limut oon unohtanu tyystin, kiitos muistutuksesta! Pommacia tästä eteenpäin.
Kerro vaivasta
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Voisko sulla olla lonkka "vinossa" ?Kid kirjoitti:Jalkojen puutuminen. Istun missä asennossa tahansa niin menee vajaa 15min ku rupee jo tuntuu pistelyä raajoissa. Joskus puutuu niinkin pahasti että kun tuolilta nousee, menee toinen jälka alka. Outoo!
Mulla on yks 24 - vuotias miespuolinen työkaveri, jolta oli "muuten vaan" lonkka liikahtanut 3cm, eikä se mene nyt takaisin muuta kuin jumppaamalla. Sillä on kokoajan jalka puuduksissa, ja joutuu olemaan sairaslomalla. Soita vaikka jollekin lääkärille ja kysy?
The great club outshines the individual, always and forever.
Mulla puutuu kädet aina makuuasennossa. Todella inhottavaa, ja oikein extrainhottavaa herätä yöllä siihen, ettei tunne omia käsiään ollenkaan
Puutuminen alkaa sormista ja etenee noin suunnilleen salamavauhtia olkapäihin asti, ja kädet tietenkin täysin käyttökelvottomat tahdottomat köydenpätkät kun näin käy. Lieneekö treenillä aiheutettua, vai johtuuko tän hetkisestä treenin puutteesta, tiedä tuota...

Puutuminen alkaa sormista ja etenee noin suunnilleen salamavauhtia olkapäihin asti, ja kädet tietenkin täysin käyttökelvottomat tahdottomat köydenpätkät kun näin käy. Lieneekö treenillä aiheutettua, vai johtuuko tän hetkisestä treenin puutteesta, tiedä tuota...
Joka paikka kipeenä ja henkeen ottoo. Sitä samaa siis. Voin lyödä vaikka vetoa, että saan neljä kuukautis päivää viettää saman viruksen kanssa. Mä jo niin intoilin että se ois jo kyllästynyt kolmen kuukauden jälkeen, mutta niinQ lekuri sanoi; se taitaa tykätä musta hiukan liikaa. Joo, kyllä mäkin viiiihruksista tykitän, mut ei niiden tarvis mussa kuitenkaan pesiä, ihan platonisella tasolla mun kiinnostus on. Plääh.
Allekirjoittaneella oli samaa ongelmaa joskus vuosi-pari sitten. Valveilla tuota ei niin erityisemmin sattunut, mutta nukkuessa kylläkin. Monta kertaa heräsi yöllä ja ensimmäinen mieleen juolahtanut kysymys oli "Kuka helvetti on asetellut kätensä naamalleni?!" Itsekseen tuo kyllä meni hyvin nopeasti ohitse. Olisiko ollut kyseessä joku tilapäinen ääreisverenkiertohäiriö, paha sanoa.Bliss kirjoitti:Mulla puutuu kädet aina makuuasennossa. Todella inhottavaa, ja oikein extrainhottavaa herätä yöllä siihen, ettei tunne omia käsiään ollenkaan![]()
Naama vähän kuivana. Hankin tuolla aiemmin ehdoteltuja bentsoja (heh heh) käyttööni, ja nyt niitä muutaman päivän olen naamaani sivellyt. Tuntuvat jopa auttavan jonkin verran, pitäisi vielä keksiä joku jälkihoito noille ikävästi laajenneille ihohuokosille poskipäiden kohdalla. Ja jotain tähän kuivuuteenkin siis.
Selkä on 25 moitteettoman ja huoltovapaan vuoden jälkeen sanonut kerralla sopparin irti. Mistä voi tietää onko se tulehtunut vai jumissa? Eli saako liikkua, hieroa, venyttää? Tulehtunutta ei vissiiin sais? Kuume ei nouse mulle oikeastaan koskaan joten siihen ei voi luottaa. Voi TUSKA. Ja siis alkuviikosta todettiin selkärangan tulehdus johon lääkitys, onko tää nyt sitä jumitus vai laajennut tulehdus?
Huomennakin ratsastan, oli miten oli, muuten räjähtää pää ja mitäpä sitä sitten selälläkään tekee. Ens viikolla pitää vissiin lähteä kuvauttamaan mokoma paska.
Huomennakin ratsastan, oli miten oli, muuten räjähtää pää ja mitäpä sitä sitten selälläkään tekee. Ens viikolla pitää vissiin lähteä kuvauttamaan mokoma paska.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kaikkiin ihonhoitoa, kosmetiikkaa ja sensellaista koskeviin kysymyksiin vastaa Paula Begoun allekirjoituksessani mainituilla nettisivuilla. Kaivakaa sieltä ja tulkaa kauniiksi. Sanoisin Paulan ansioksi sen, että eilen minua taas luultiin parhaimmassa tapauksessa n. 10 vuotta nuoremman näköiseksi kuin olen. Olin tosin baarissa ja valaistus oli himmeä.hermine kirjoitti:Voiks tommosille tehdä mitään, siis laajenneille ihohuokosille nenässä ja poskipäissä?segma kirjoitti: Tuntuvat jopa auttavan jonkin verran, pitäisi vielä keksiä joku jälkihoito noille ikävästi laajenneille ihohuokosille poskipäiden kohdalla. Ja jotain tähän kuivuuteenkin siis.
Kikkelis kokkelis.
Täällä ilmennyt samaa vaivaa, lisänä suonenvetoa yms. mukavaa kouristelua pohkeissa. Magnesium tepsi, suosittelen kokeilemaan.Elukka kirjoitti:Levottomat (yö-)jalat.
Mokomat tuppaavat öisin kehittämään pohjelihaksiin jonkun ihme jännitystilantulee pakottava tarve venytellä jalkoja.
Oksutaudin jälkitilana toista viikkoa jatkunut näläntunteen puute. Mikä sinänsä ei ole ollenkaan huono asia.
Etes pikkusen? Hauis- ja ojentajatreeni edes? No ei sitten.. Parempi se on levätä, välillää tuntuu että tulee keuhkot pois oikeilta sijoiltaan kun yskin.. Ei nyt kuitenkaan oo sellanen kauhea keuhkoääni-yskä.Bliss kirjoitti:Ei kannata. Reenaamien ei o kivaa kun yskittää, ja se rasittaa keuhkojakin jokseenkin väärällä tavalla. Yskä pois ensin ja sit vasta reenaamaan!Pikku-Akka kirjoitti:Yfpä= yskä
Saako yskässä reenata, ku ei kuitenkaan kuumetta oo...?
Mee pikkusen kävelylenkille, mutta muu reeni, nou-nou!Pikku-Akka kirjoitti:Etes pikkusen? Hauis- ja ojentajatreeni edes? No ei sitten.. Parempi se on levätä, välillää tuntuu että tulee keuhkot pois oikeilta sijoiltaan kun yskin.. Ei nyt kuitenkaan oo sellanen kauhea keuhkoääni-yskä.Bliss kirjoitti:Ei kannata. Reenaamien ei o kivaa kun yskittää, ja se rasittaa keuhkojakin jokseenkin väärällä tavalla. Yskä pois ensin ja sit vasta reenaamaan!Pikku-Akka kirjoitti:Yfpä= yskä
Saako yskässä reenata, ku ei kuitenkaan kuumetta oo...?