Turha torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Mojo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Hei vaan kaikille.

Ny on sit kotiuduttu ja nälkä poistettu. Tänään en kyllä tee mitään muuta ku lusmuilen ja hörppään hieman ööliä.

Muuten päivä on ollut paska. Meitä on tavaranvastaanotossa normisti 7 henkeä duunissa. Tänään kolme oli sairaslomalla ja yksi passitettiin kotiin heti aamulla kun hän tuli 38,5 asteen kuumeessa töihin. Vittu sanon mä, hyvä kun kerkes juosta kahvia hakemaan välillä.

Mieltä kuitenkin piristää eilen illalla hieman vaihtuneet pääsisäissuunnitelmat. Tästähän voi tulla ihan kiva pyhä :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
AarneAnkka

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vittu kiva saada bonusylläritehtävä juuri ennen lomaa. Edellleen kökin täällä duunissa. :evil:
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Maailma alkoi näyttämään aivan uudelta kun sai korvattua vanhat kakkulat tuoreemmilla.

Nyt jotain kiinteää naamaan ja sitten voisikin vaikka korkata roseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
huima kirjoitti:
Illalla Backyard Babies.
oioioioioi!!!! Etkä mitään sanonu! Ota mukaan!
Sitä se eksattikin lähti toljottamaan. Minusta Hellacopters on näistä Ruotsirokkiräminäryhmistä parempi ja se tuli jo Teatrialla katsastettua. En mä kyllä kauheesti digannut siitäkään. Ränttätänttä ja rokkenroll.
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Moro!
Töistä ehdin jo päästä ja käydä hyvän kaverin kanssa syömässä ja ihan vähän juoruilemassakin. 8)
Ruoka oli hyvää ja maha tuli täyteen. Vois laittaa ittensä vaakatasoon ja nukahtaa hetkeksi, jotta jaksaa olla yön töissä. Jep, niin teen.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Hitto että onnistunkin nykyään aina missaamaan Mojon sätissä. =(
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
huima kirjoitti: Backyard Babies.
Ota mukaan!
Sitä se eksattikin lähti toljottamaan.
Eikä sekään mitään sanonu! Mullahan ois näin sairaslomalla loistavasti aikaa... 8)

En mä nyt ihan fanaattinen noiden perään ole, ei mulla ole levyäkään. Mutta on niillä kivoja biisejä, varsinkin se x-files biisi. Hellacopters ei nyt valitettavasti kilisyttele mitään kelloja tulee vaan helloween mieleen....
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Saapuihan se betoni viimeinkin mökkityömaalle ja saunan ja vessan lattiat saatiin valettua. Nyt voisi saunoa ja vaikka katsoa kumilätkän liukumista jäällä, muuhun ei taida paukut enää riittää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Mojo
Kitisijä

Lapitii kirjoitti:Hitto että onnistunkin nykyään aina missaamaan Mojon sätissä. =(
Sulla alkaa tuo 24/7 päivystys pettää. Luonteenlujuutta pliis!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Mojo
Kitisijä

Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Voi että mä olen laiska! Suihkun jälkeinen lattian kuivaaminen kotona on niin ikävää, että vaikka jalkani ovat mitä ovat, päätin silti mennä kuntosalille polkemaan pyörää ja käymään siellä suihkussa, ettei tuota hieman hankalaa lattiaa tarvitse kuivata. Nyt huomaan kuitenkin tulleeni ojasta allikkoon ja joudun ehkä menemään uudestaan suihkuun, jos aion lähteä piakkoinkin jo hevikaraokeen ja kaupungille hameessa - säärikarvat, nimittäin, pitäisi kai ajaa.

*Ärrinmurrin* Yritänpä elää tämän elämäni niin hyvin, että jos jälleensyntyminen osoittautuu todeksi, pääseen seuraavalla kerralla yhden askelman ylöspäin kaikkien tuntemieni jumalien yksimielisesti hyväksymässä asteikossa ja synnyn mieheksi.
Bluntly
Kitisijä

Kymmenen litraa kasviskeittoa kiehumassa, ei tarvitse miettiä mitä pääsiäisenpyhän söisi.

Avaisikohan sen roseen?
Turbohaltija

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:
*Ärrinmurrin* Yritänpä elää tämän elämäni niin hyvin, että jos jälleensyntyminen osoittautuu todeksi, pääseen seuraavalla kerralla yhden askelman ylöspäin kaikkien tuntemieni jumalien yksimielisesti hyväksymässä asteikossa ja synnyn mieheksi.
Ei kannata! Miehenä joutuisit naisten kanssa tekemisiin tavalla, joka aiheuttaa ennennäkemätöntä päänvaivaa :wink:

Jos syntyisin uudestaan, haluaisin olla jokin kasvi, ehkä puu. Haluaisin olla sellainen rauhoitettu puu, että saisin kasvaa ihan rauhassa satoja vuosia ja huojua tuulessa raikkaasta ilmasta nautiskellen. Niin ja sitten haluaisin pommittaa ohikulkijoita kävyilläni!
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

hebuli kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Tuleeko teille joskus sellainen tunne, että haluisitte elämäänne jotain muutosta? Vaikka kuinka hyvältä se tuntukaan? Paeta vaan ja aloittaa alusta? Tutustua uusiin ihmisiin/rakastua? Niin kliseeltä kuin se kuulostaakaan, niin mikään ei tunnu miltään...
Kyllä, tuttu tunne. Kaikki on oikeastaan hyvin, mutta jotain pitäisi muuttua, että olisi tyytyväinen. Mä haluan jotain muuta kuin tätä.
Niin, tuliskohan Neloselta tänään mitään?
LOST! Tänään on Lostai.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti: LOST! Tänään on Lostai.
AEVAN!
Ja toivotaan että HPK voittaa ilman jatkoerää, niin Lost tulisi ihan ajallaan...
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:jos aion lähteä piakkoinkin jo hevikaraokeen ja kaupungille hameessa - säärikarvat, nimittäin, pitäisi kai ajaa.
Ei tarvitse, en minäkään aja. Mulla on nyt noin 5 mm pitkät mustat säärikarvat. Hameen aion silti laittaa. Kai.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Lolita kirjoitti:[ Mulla on nyt noin 5 mm pitkät mustat säärikarvat
Mulla on isommat! :ohyeah: :hep:
Turbohaltija

Ai niin, meen lämmittämään saunaa.
Edith

Hmm, ehkäpä käytänkin sitten karvojenajeluun muuten kuluvan ajan kuuntelmalla Iskelmäradiota ja juomalla pienen pullollisen Karhua, joka tarttui mukaani Alepasta. Ensin taidan ottaa kumminkin pienen täyslepohetken.

Mutta, mutta, joskus täytyy ottaa kunnon käsivarsikarvojenvertailukisa! Mun käsivarsikarvat voittaa monen miehenkin käsivarsikarvat!
Bluntly
Kitisijä

Edith kirjoitti:Mutta, mutta, joskus täytyy ottaa kunnon käsivarsikarvojenvertailukisa! Mun käsivarsikarvat voittaa monen miehenkin käsivarsikarvat!
Mutta meikäläinen voittaa mahakarvoissa. Ja selkäjouhissä myös. Ällökisa!
Edith

Noniin, mä luulen, että tästä tulee känni-ilta. Mutta viimeksi uudenvuodenaattona olikin sellainen ilta, että join yli kaksi perusyksikköä alkoholia.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Laitoin hyvää musiikkia soimaan ja lähden nyt tekemään isälle synttärikakkua.
Turbohaltija

ElanorRaven kirjoitti:Laitoin hyvää musiikkia soimaan ja lähden nyt tekemään isälle synttärikakkua.
Ei voi muuta sanoa kuin että olisipa hienoa olla isä ja saada tuollaisia enkeleitä lapsiksi kuin sinä.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Turbohaltija kirjoitti:Ei voi muuta sanoa kuin että olisipa hienoa olla isä ja saada tuollaisia enkeleitä lapsiksi kuin sinä.
Kiitos :h:
Me ostettiin isälle syntymäpäivälahjaksi kuumailmapallolento, se on haaveillut siitä koko ikänsä!
cardic
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja cardic »

nuppi tyhja, taidan tayttaa sita parilla oluella lahikapakissa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Vastaa Viestiin