Turha torstai
- KisSandra
- Kitisijä
Niin just, ei mtn turhaa.. Kaikki täpinöihin vainSuvinen kirjoitti:Mitäs turhaa tässä?

Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Oiskohan tämä päivä parempi kuin eilinen?
Tuleeko teille joskus sellainen tunne, että haluisitte elämäänne jotain muutosta? Vaikka kuinka hyvältä se tuntukaan? Paeta vaan ja aloittaa alusta? Tutustua uusiin ihmisiin/rakastua? Niin kliseeltä kuin se kuulostaakaan, niin mikään ei tunnu miltään...
Onkohan mulla kevättä rinnassa? Kuka haluaa olla seuravaa rakkauteni kohde?
Tuleeko teille joskus sellainen tunne, että haluisitte elämäänne jotain muutosta? Vaikka kuinka hyvältä se tuntukaan? Paeta vaan ja aloittaa alusta? Tutustua uusiin ihmisiin/rakastua? Niin kliseeltä kuin se kuulostaakaan, niin mikään ei tunnu miltään...
Onkohan mulla kevättä rinnassa? Kuka haluaa olla seuravaa rakkauteni kohde?
- KisSandra
- Kitisijä
Mä tein sen taas! Ryssin aikatauluni erinomaisella tarkkuudella! Tässä mä olen hyvä!

Kello käy yöllä kahta, aamulla on oltava 07:30 valmiina reissuun lähtöön ja sitä ennen pitäisi "vaan" tiskata tiskipöydällinen astioita, pakata 4 päivän tavarat tilaan johon oikeasti mahtuisi maksimissaan tarpeellista tavaraa 2 päivän ajaksi, imuroida, käydä suihkussa ja ei tekisi pahaa vähän nukahtaakin ennen aamua kun edessä kuitenkin on 4 päivää menoa ja melskettä.. (mahtaa naapurit riemastua kun kohta alan astioiden kanssa kolistelemaan sekä kämppää imuroitsemaan.. pitää varmaan tota jälkimmäistä lykätä niin aamuun kui mahd eli jos aloittais joskus 06:30 maissa..)
Miksi mä istun tässä vielä? Miksi mä en seiso jo suihkun alla??
:arrow:

Kello käy yöllä kahta, aamulla on oltava 07:30 valmiina reissuun lähtöön ja sitä ennen pitäisi "vaan" tiskata tiskipöydällinen astioita, pakata 4 päivän tavarat tilaan johon oikeasti mahtuisi maksimissaan tarpeellista tavaraa 2 päivän ajaksi, imuroida, käydä suihkussa ja ei tekisi pahaa vähän nukahtaakin ennen aamua kun edessä kuitenkin on 4 päivää menoa ja melskettä.. (mahtaa naapurit riemastua kun kohta alan astioiden kanssa kolistelemaan sekä kämppää imuroitsemaan.. pitää varmaan tota jälkimmäistä lykätä niin aamuun kui mahd eli jos aloittais joskus 06:30 maissa..)

Miksi mä istun tässä vielä? Miksi mä en seiso jo suihkun alla??

Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
Kymmeneltä nukkumaan ja kuudelta ylos. Tässä alkaa tuntea itsensä vähintään maatalon renkipojaksi. Eilinen räpsäuintisessio on kipsannut aika tehokkaasti pohkeet ja yläselän - lisäsin sekä matkaa että vauhtia - ja tänään pitäisi vielä salille raahautua. Valtakuntani omasti nuubialaisesta hieroja-orjasta!
EDIT: Orja -> Orjatar!
EDIT: Orja -> Orjatar!
Viimeksi muokannut killkill, 13.04.2006 8:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Olen ihan ihku pihku rakastunut.
Nimittäin uuteen autonavigaattoriini, TomTom One:een. Vain kerran vuodessa sitä voi mies näin hullaantua. Sen naisellinen äänikin on niin sexykäs: "Käänny oikealle... kolmensadan metrin jälkeen...". Eternal erection, ajamisen nautintoa. En voi pitää näppejäni erossa Hänen samettisen pehmeältä kosketusnäytöltäkään, sivelen ja sormeilen sitä jatkuvasti.
Pääsiäismatkan järjestäjä meni sitten sairastumaan samaan superflunssaan missä minä olin viime viikolla. No mitäs pienistä, menemme ilmeisesti päivän myöhemmin. Kyllä mä muutakin tässä keksin, voisi vaikka huomenna käydä salilla kun se on varmasti aika tyhjä.
Mutta nyt taas töihin.

Pääsiäismatkan järjestäjä meni sitten sairastumaan samaan superflunssaan missä minä olin viime viikolla. No mitäs pienistä, menemme ilmeisesti päivän myöhemmin. Kyllä mä muutakin tässä keksin, voisi vaikka huomenna käydä salilla kun se on varmasti aika tyhjä.
Mutta nyt taas töihin.