Enpä ole juurikaan kokeillut eri valmistajien mämmejä. Annoin säälistä kuitenkin äänen Saarioisten mämmille, kun sillä ei ollu vielä yhtään ääntä ja oon ite tullut ostaneeksi sitä. Ja onhan se "äitien tekemää"!
Odotan innolla sitä jommankumman iltapäivälehden "Suurta Mämmi testiä", jolla saadaan täytettyä aukeama pääsiäs-extrasta. Vai onko tänä vuonna munatestin vuoro? Tutkivaa journalismia parhaimmillaan..
Syön mämmiä kerran vuodessa enkä ole edes katsonut mitä merkkiä se on, saati maistanut mitään eroa mämmie välillä, joten enpä osaa valita noista mikä noista se parahin merkki olisi...
En mä, mämmi on pahaa. Lusikallisen saatan jonkun lautaselta maistaa mutta aina refleksi on ollut puistatus. Katotaan taas perjantaina kuin käy kun pääsee taas maistamaan. Joko oon ruvennut pitämään sen mausta..
Vastasin jokin muu ja sillä tarkotan vaikka Kinder munaa.
Maistoin mämmiä ekan kerran yli viiteentoista vuoteen pari viikkoa sitten. Se oli ihan ookoo. Olin erittäin yllättynyt. En muista mitä merkkiä oli, eikä mulla ole vertailukohteita, joten en osaa sanoa, mikä olisi parasta.