Safi:n pieksijäiset Tampereella
-
1108
Safi:n pieksijäiset Tampereella
20.5 2006 lehmä itse saa valita ajankohdan klo 18.00-21.00 väliltä.
Satyricon aloittaa soitannan sen jälkeen ja luotan itseeni niin paljon että uskon selviäväni naisen luunapeista kunnossa pelipaikalle, eli KEIKALLE!
Eli: Tampere, Satyricon, LIVE.
Tervetuloa.
Satyricon aloittaa soitannan sen jälkeen ja luotan itseeni niin paljon että uskon selviäväni naisen luunapeista kunnossa pelipaikalle, eli KEIKALLE!
Eli: Tampere, Satyricon, LIVE.
Tervetuloa.
-
Starflare
Näh, olisi kai pitänyt myös mainita, että sen lisäksi että olen ensinnäkin nysverö, joka ei ole kiinnostunut väkivaltaisuuksista, olen myös vinksahtanut, vain ja ainoastaan laulun parantavaan voimaan uskova pervo.Starflare kirjoitti:Ota ne nauhalle, tätä ei sentään tapahdu joka vuosi.Vaola kirjoitti:Sorry. Kyseisenä päivänä tuleva Eurovision laulukilpailu lyö tällaiset tapahtumat mennen tullen.
Viimeksi muokannut Vaola, 11.04.2006 23:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Kyllähän Suomi on taas joka vuosi mukana. Vuoden 2004 voimaan tulleista sääntöuudistuksista lähtien.Lolita kirjoitti:Ei euroviisujakaan, joissa olisi Suomi mukanaStarflare kirjoitti:Ota ne nauhalle, tätä ei sentään tapahdu joka vuosi.Vaola kirjoitti:Sorry. Kyseisenä päivänä tuleva Eurovision laulukilpailu lyö tällaiset tapahtumat mennen tullen.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
-
Starflare
Re: Safi:n pieksijäiset Tampereella
1108 kirjoitti:20.5 2006 lehmä itse saa valita ajankohdan klo 18.00-21.00 väliltä.
Kas kas Safi-mussukka on näköjään hiukan kiusinut Tampereen murmeli-puppelia--jee jee, nautitaan.
Ollaan vaan ja nautitaan
-
safi
Re: Safi:n pieksijäiset Tampereella
No tiedäthän sä nää..ei siihen kovin paljoo tarvita, kun sormi menee ensin peppuun ja sitten suuhun.jouden-za kirjoitti: Kas kas Safi-mussukka on näköjään hiukan kiusinut
-
hebuli