jahas...kohta pyykitupaan&asukastilaan väijymään,saa ainakin lukea päivän lehdet rauhassa,tuskinpa siellä ketään käy.Salilla vois pienet sarjat vetää.
Muuten ei mtn uutta lyijynharmaan taivaan alla (kun se prkl:n arska paista)
Oih, päiväni pelastus eli ihana ystäväni kävi täällä. Istui ja juorusi mun kanssa melkein tunnin. Muut työntekijät katteli vähän pahalla silmällä, mut ei haittaa!!!! Nyt jaksaa painaa tän vikan tunnin duunia.
Jåå hejssan allesammans ja niin paljon kivaa kaikille.
Jehna, olen tehnyt tänään jopa työtä, mutta jostain syystä vitutus ja väsymys on ollut vallalla joten aikaansaaminen on ollut keskimäärin suurempi henkinen ponnistus kuin yleensä. No, tää nyt on vaan yks tämmönen väsynyt päivä. Huomenna, ja ehkä jo tänä iltana menee jo lujempaa.
Voi hemmetti. Ilmeisesti jutut tuolla pääkoppani sisällä ovat pahasti ristissä. Lupauduin olemaan huomenissa aamutuimaan toisessa ydinvoilassamme, mutta pahaksi onneksi sekoitin sijainniit keskenään. Saa siis lähteä ajamaan keskellä yötä, jotta on edes jotakuinkin ajoissa paikalla. Kunhan en eksyile pahasti.
Lilo kirjoitti:Johtuuko Kityn nykyinen takakireys myöhäisestä keväästä..? :?
Eikun siitä että Safi ei käytä vessapaperia vaan nuolettaa perseensä puhtaaksi 11-vuotiaalla nartullaan.
Rassukka kiukkuaa kun on kuullut sttä se on laitonta, pelkää taloutensa sortuvan paskapaperiin.
Muita päivän aikana putkahtaneita ajatuksia:
Haluaisin ihan oikeasti koiran. Mutta rodun pitäisi olla kerrostaloon soveltuva ja mielellään aika pieni. Ja tulla toimeen lihavan kissani kanssa.
Toinen juttu: Ajattelin ihan tosissani, jos pitäisi tässä lähiaikoina johonkin miittiin uskaltautua. Hui!
Täysin off topic, mutta mulle assosioituu vaolan avattaresta skitsofrenia. Jännää, pään sisällä onkin kaksi olentoa.
Kiva kuulla. Koko kyseisen kuvasarjan perimmäinen tarkoitus olikin yrittää tallettaa sen hetkiset fiilikset kuviksi. Skitsofreeninen kuvasikin fiilistä oikein hyvin, vaikken siis kyseistä tautia sairastakaan.
EDIT: Urpo hymiö poistettu.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Tämä päivä on mennyt lähinnä sängyssä loikoillessa, piirrettyjä katsellessa ja muuten vaan lusmuillessa. Parin tunnin päiväunetkin tuli otettua. Lomapäivät on ihania, kun ne osaa käyttää (tai pystyy käyttämään) totaaliseen lepäämiseen. Loppuilta menee samalla tavalla, kiitos.