Tätis on
- rontti26
- Elämätön Kitisijä
Tätis on
Mitä sun täti tekee?
Mun toinen täti on biologi ja toinen rikospoliisi
Mun toinen täti on biologi ja toinen rikospoliisi
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
- LillyMunster
- Kitisijä
Minulla oli vain yksi täti, ja hänkin on kuollut, aivoverenvuotoon vain 36-vuotiaana.
Kaikki sanovat aina, että olen juuri kuin tätini. Kiva kiva.
Kaikki sanovat aina, että olen juuri kuin tätini. Kiva kiva.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Re: Tätis on
On eläkkeellä. Ja harrastaa kaikelle allergisena olemista ja murehtimista. Eiku hetkinen, toi on kummitäti. Mulla on useita tätejä Unkarissa mutta en muista heidän ammattejaan. Yhdellä on paha nivelreuma.rontti26 kirjoitti:Mitä sun täti tekee?
- KisSandra
- Kitisijä
Näitä, laskutavasta riippuen, 4-9 kipaletta..
Joukossa on ainakin siivooja, hoitaja (taitaa tosin olla jo eläkkeelä), kioskin täti (eläkkeellä), vaatteiden myyjä, lastentarhanopettaja, osastonhoitaja (sairaslomalla ollut jo useamman vuoden, luultavsti ei palaa työhön enää) ja kampaaja. Yksi täti kuoli juuri vähän aikaa sitten, työskenteli eläessään vakuutusalalla. Yhden ammatista ei ole mtn hajua.
Joukossa on ainakin siivooja, hoitaja (taitaa tosin olla jo eläkkeelä), kioskin täti (eläkkeellä), vaatteiden myyjä, lastentarhanopettaja, osastonhoitaja (sairaslomalla ollut jo useamman vuoden, luultavsti ei palaa työhön enää) ja kampaaja. Yksi täti kuoli juuri vähän aikaa sitten, työskenteli eläessään vakuutusalalla. Yhden ammatista ei ole mtn hajua.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
(T. Janson: Muumipappa ja meri)