Persaukinen Perjantai
- irmelianneli
- Kitisijä
Kylläpä oon poikki! Häslänny ja sählänny ja jumppaillu ja pumppaillu koko päivän. Nyt jos heittäytyis vaakatasoon niin varmasti nukahtais, vaan enpä sitä tee. Huomisia pimppaloita varten hankittu Karjala-mäyris huutelee tuolla kaapissa.. maltankohan mä antaa sen olla rauhassa huomiseen. Kyllähän tuosta muutama liikenis, helposti..
Mä vähän kuulin jostain pimpaloista, mutta vasta tänään. Olin aika yllättynyt..irmelianneli kirjoitti:Huomisia pimppaloita varten hankittu Karjala-mäyris huutelee tuolla kaapissa.. maltankohan mä antaa sen olla rauhassa huomiseen. Kyllähän tuosta muutama liikenis, helposti..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
- irmelianneli
- Kitisijä
No niin mäkin!! Laitoin kaikille oulukityläisille olikseny viime lauantaina yv:t asian tiimoilta!aasi kirjoitti:Mä vähän kuulin jostain pimpaloista, mutta vasta tänään. Olin aika yllättynyt..irmelianneli kirjoitti:Huomisia pimppaloita varten hankittu Karjala-mäyris huutelee tuolla kaapissa.. maltankohan mä antaa sen olla rauhassa huomiseen. Kyllähän tuosta muutama liikenis, helposti..

Edit: No ei ollut saanut Kissiskään sitä viestiä. Nyt on telefoonattu ja tulossa on, ainakin käymään!
Viimeksi muokannut irmelianneli, 07.04.2006 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Katselin juuri kaupungilla käydessä, että PC:lle olisi saanut käytetyn 33 eurolla. eX-poxille varmaan täytyisi laittaa pennejä jonoon kaksinkertaisesti, mutta kai sillekin voisi jo jonkin pelin ostaa, kun itse laitteen olen omistanut jo tammikuusta. Ei vaan ehdi...AarneAnkka kirjoitti:Ja samalla vois vaikka ostaa ton Vanhusten Kääröt IV: Unholan, ja täten tuomita viimeisetkin vapaa-ajan rippeeni unholaan.
Vielä en ole päättänyt ostanko sen PeeCeelle vai ÄksPoksKolmeKuuskymppiselle.
Käytetyn - jo nyt? Kylläpäs siihen kyllästyy nopeasti.nokkaelain kirjoitti:Katselin juuri kaupungilla käydessä, että PC:lle olisi saanut käytetyn 33 eurolla. eX-poxille varmaan täytyisi laittaa pennejä jonoon kaksinkertaisesti, mutta kai sillekin voisi jo jonkin pelin ostaa, kun itse laitteen olen omistanut jo tammikuusta. Ei vaan ehdi...

Päädyin sitten ostamaan sen ÄksPoksille. Hintaero ei nyt paljoa merkinnyt, päätökseeni johti se että pelin kontrollit ja inventaariosysteemi on joka tapauksessa tehty Xbox360:n ehdoilla joten PC:llä pelaaminen on kankeaa. Lisäksi voin pelata letkeästi sohvalla ja nauttia 5.1 Dolby Digital -äänestä, PC:ssäni on vain stereokajarit. Ainoa etu PC-versiolla, hinnan lisäksi, on kaiketi lyhyemmät latausajat kun peli on kovalevyllä. Mutta ei kai se Xbox360:lläkään niin hidas voi olla? *koputtaa puupäätä*
Päädyin ostamaan uuden näyttiksen sitten. Radeon X850 Pro. Hiulihei, koneeni blue screenasi kahteen kertaan buutatessa ajurien asentamisen jälkeen, mutta Safe Modeen boottaamisen jälkeen ohjain alkoi pelittää. Kai. En ole testannut sitä vielä pelin kanssa. Teen sen nyt täs heti kohta kunhan pääsen kityilemästä.
Tilannekatsaus Utin takametsistä:
Sikaa on syöty noin 3.4kg kolmeen pekkaan tähän mennessä. Eino Leinon runoja on kuunneltu noin kuusi tuntia Vesa-Matti Loirin tulkitsemina. Viinaa on juotu reilusti.
Tällä hetkellä mielessä pyörii mielessä erään henkilön runsas ruumiinosa.
Tehkää kaikkea mitä minä en tekisi.
Amen ja hallelujaa makkarajuma.
Sikaa on syöty noin 3.4kg kolmeen pekkaan tähän mennessä. Eino Leinon runoja on kuunneltu noin kuusi tuntia Vesa-Matti Loirin tulkitsemina. Viinaa on juotu reilusti.
Tällä hetkellä mielessä pyörii mielessä erään henkilön runsas ruumiinosa.
Tehkää kaikkea mitä minä en tekisi.
Amen ja hallelujaa makkarajuma.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Täälähän näistä on keskusteltu, kerkesin jo yyveetä laittamaan. Niin, kellonaikaa ei ilmoitettu. Sopiiko jos saapuu kahdeksan pintaan/jälkeen? Jos ei niin saavun silti.irmelianneli kirjoitti:No niin mäkin!! Laitoin kaikille oulukityläisille olikseny viime lauantaina yv:t asian tiimoilta!aasi kirjoitti:Mä vähän kuulin jostain pimpaloista, mutta vasta tänään. Olin aika yllättynyt..irmelianneli kirjoitti:Huomisia pimppaloita varten hankittu Karjala-mäyris huutelee tuolla kaapissa.. maltankohan mä antaa sen olla rauhassa huomiseen. Kyllähän tuosta muutama liikenis, helposti..No mut jos kynnelle kykenee, ni tänne vaan tervetuloa!
Edit: No ei ollut saanut Kissiskään sitä viestiä. Nyt on telefoonattu ja tulossa on, ainakin käymään!
Tänään on sitten ravattu reenikämpän ja kaupungin väliä urakalla. Styrokseja ostettu ja mattoja varastettu. Hieno kämppä oli, huomenna pitää siivoskella ja tehdä eristykset, sitten pääsöö rokkaamaan.
Mua nyt jäi vaivaamaan että onko tässä foorumissa jotain pahastikin vialla jos noin vain jäävät viestit matkan varrelle. Hmpf.irmelianneli kirjoitti:Laitoin kaikille oulukityläisille olikseny viime lauantaina yv:t asian tiimoilta!![]()
Olisikohan kukaan muu huomannut vastaavaa?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
- irmelianneli
- Kitisijä
bedlam kirjoitti:Niin, kellonaikaa ei ilmoitettu. Sopiiko jos saapuu kahdeksan pintaan/jälkeen? Jos ei niin saavun silti.

bedlam kirjoitti:Tänään on sitten ravattu reenikämpän ja kaupungin väliä urakalla. Styrokseja ostettu ja mattoja varastettu. Hieno kämppä oli, huomenna pitää siivoskella ja tehdä eristykset, sitten pääsöö rokkaamaan.
Juhuu, teilläkö on täällä reenikämppä sit vai jossain? Ette sitten sortuneet viinan kiroihin tänään kuitenkaan? Sillä lailla.
No sepä minuakin vaivaa, ja pahasti. Mietiskelin sekunnin, että jospa ne vaan ei jaksa ilimootella mittää.. tjtn. Mielestäni tein ihan normaalisti, otin aina saman (lähetetyn) viestin, muokkasin --> vaihdoin vast.ottajan nimen --> lähetä. Vaikka ei kai se nyt tommosista kiinni oo ees? Kunhan vast.ottajan nimi on oikein ja senku lähettää.aasi kirjoitti:Mua nyt jäi vaivaamaan että onko tässä foorumissa jotain pahastikin vialla jos noin vain jäävät viestit matkan varrelle. Hmpf.
Joo, vanhojen kavereiden kanssa laitettiin orkesteri pystyyn. Kaikki soittaneet eri bändeissä ikänsä, mutta kokeillaan nyt miten se keskenään sujuisi. Toppilan tehdasalueelta löytyi karun näköinen kellarikämppä. Kovasti ne houkutteli juopottelemaan, johkin pystybaariin olivat mänössä. Mutta ajattelin kerrankin olla järkevä ja jättää suosiolla krapulan pelkästään sunnuntaille...irmelianneli kirjoitti:Juhuu, teilläkö on täällä reenikämppä sit vai jossain? Ette sitten sortuneet viinan kiroihin tänään kuitenkaan? Sillä lailla.
- irmelianneli
- Kitisijä
bedlam kirjoitti:Toppilan tehdasalueelta löytyi karun näköinen kellarikämppä. Kovasti ne houkutteli juopottelemaan, johkin pystybaariin olivat mänössä.
Oliskohan ne menny Evakkoon? Huippu mesta

Oikein hyvä! Noin ajattelee vastuullinen, kunnollinen kolmekymppinen aikuinen. Minäkin nyt näin reilusti yli kolmekymppisenä tänään jätin sittenkin tuon koiran tuonne kaappiin ihan koskemattomaksi.bedlam kirjoitti:Mutta ajattelin kerrankin olla järkevä ja jättää suosiolla krapulan pelkästään sunnuntaille...
Mikä se on?!irmelianneli kirjoitti: Oliskohan ne menny Evakkoon? Huippu mesta
Niin no...kaksi sikspäkkiä kyllä kaapissa on ja ei ne nyt ihan näpelöinniltä ole välttyneet... Pääasia siis ettei mene baariin! Kotijuopottelu on hei sallittua, ei tule krapulaakaan kun ei tarvitse tupakansavussa istuskella.irmelianneli kirjoitti: Oikein hyvä! Noin ajattelee vastuullinen, kunnollinen kolmekymppinen aikuinen. Minäkin nyt näin reilusti yli kolmekymppisenä tänään jätin sittenkin tuon koiran tuonne kaappiin ihan koskemattomaksi.
- irmelianneli
- Kitisijä
Ainou ainou. Mutta mullapa välttyi. En hihiplannu yhtäkään, hik.bedlam kirjoitti:Mikä se on?!irmelianneli kirjoitti: Oliskohan ne menny Evakkoon? Huippu mesta
Niin no...kaksi sikspäkkiä kyllä kaapissa on ja ei ne nyt ihan näpelöinniltä ole välttyneet... Pääasia siis ettei mene baariin! Kotijuopottelu on hei sallittua, ei tule krapulaakaan kun ei tarvitse tupakansavussa istuskella.
Ja Toppilan Evakko hei, kyllähän tuo legendaarinen lähiökuppila pitäis joka pojan tietää

Itse asiassa minä huomasin, että kaikki vanhat viestit olivat kadonneet yv:istä. Lisäksi huomasin, ettet ole vaihtanut avatartasi, vaikka tein sinulle tosi hienon melkeinaasin:aasi kirjoitti:Mua nyt jäi vaivaamaan että onko tässä foorumissa jotain pahastikin vialla jos noin vain jäävät viestit matkan varrelle. Hmpf.irmelianneli kirjoitti:Laitoin kaikille oulukityläisille olikseny viime lauantaina yv:t asian tiimoilta!![]()

- LillyMunster
- Kitisijä
Huoh.
Oikeaa elämää monta tuntia. Tarvitsen siitä vieroitusta.
Tänk gaad Kity on täällä.
Huomenna joudun mitä ilmeisemmin entiseen kotikaupunkiini dokaamaan. Siis en tiedä, miten ajattelin selvitä tästä.
Apua.
Huomenna joudun mitä ilmeisemmin entiseen kotikaupunkiini dokaamaan. Siis en tiedä, miten ajattelin selvitä tästä.
Apua.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Tuota en ole huomannut, mutta äänestyksissä kysytään uudestaan mielipidettä, vaikka on varmasti äänensä jo antanut. Ei tuo ainakaan ennen noin toiminut.aasi kirjoitti:Mua nyt jäi vaivaamaan että onko tässä foorumissa jotain pahastikin vialla jos noin vain jäävät viestit matkan varrelle. Hmpf.
Muualla ilmaisemasi panetukseen mainitsen vaan, että Nissanilla en ole kaukana. Mutta kun ei kulli kelpaa, ei sitten.LillyMunster kirjoitti:Huoh.
Apua.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
ihan töttöröö ollaan täällä, eikä kukaan ole vieläkään niitä huomisia ratoja tehny. Haluttais lähteä sinne ia:lle mutta kun en vois olla pitkään niin alkais varmaan vaan harmittaa
eikä mulla ole lahjaakaan... no joskus toiste käyn, paremmalla ajalla. 
Kisat meni kivasti

Kisat meni kivasti

When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better