Starflare kirjoitti:
Jahas! Vai sellaisia heti ajattelit! Ettet vaan joutunut kiusaukseen kun avassani on kutsuvasti suu auki?
"....Äläkä saata minua kiusaukseen, sillä löydän sinne itsekin...!"
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Taas ottaa päähän oma tyhmyys; miksi en käytä kalenteria, vaikka sellaisen omistan. Kaveri soitti ja muistutti, että olin luvannut tänään klo 19.00 mennä hoitamaan yhden proggiksen. Ei siinä mitään, mutta olisi kaksi muutakin paikkaa, missä pitäisi käydä. Taisi tulla haukalle tuli persuksiin. Kiirettä ja pikaruokaa odotettavissa illaksi ja yöksi.
Zoomasin Basic Instinct 2:n deletoidut seksikohtaukset. Nuuh... Olen nähnyt leffan ne kohdat jotka kannatti nähdä. Sharon on ihan MILF mutta ei sitten kumminkaan.
Toi raina sai vissiin jokseenkin nihkeän vastaanoton. Ei kyllä vakuuttanut trailerin perusteella. Jotenkin surullista.. ikääntyvä valkokankaan seksikuningatar yrittää vielä kerran paluuta, mutta eihän se onnistu kun nykyinen leikelty habitus muistuttaa Formaliini-Liisaa Ihmemaassa.
Toi raina sai vissiin jokseenkin nihkeän vastaanoton. Ei kyllä vakuuttanut trailerin perusteella. Jotenkin surullista.. ikääntyvä valkokankaan seksikuningatar yrittää vielä kerran paluuta, mutta eihän se onnistu kun nykyinen leikelty habitus muistuttaa Formaliini-Liisaa Ihmemaassa.
Niin ja kunnollisen juonen puute on kuulemma korvattu paljaalla pinnalla. Mutta asia selviää tasan 39 min 12 sekunnin päästä. Telsusta tullut mitään niin laitoin kaistan punaiseksi.
Kolme kitypoikaa kirjautui meseen samaan aikaan. Homosteleekohan ne jossain salaa?
Vatsis alkaa hellittää ja tänään olin urheasti 10 tuntia töissä. Jihuu! Vielä kun jaksais ommella verhot ja lyhentää housut niin olisin reipas tyttö. Vaan enpä taida tänään olla.
EDIT: Ja minkä vatun takia kaikki vähänkään katottavat ohjelmat alkaa tänään samalla kellonlyömällä?? HÄH?
Patz kirjoitti:
Vatsis alkaa hellittää ja tänään olin urheasti 10 tuntia töissä. Jihuu!
Ai niin, onnea uuteen duuniin, vaikka oksennellen aloititkin!!
Toivottavasti jatkossa paremmin!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Väänsin kolme ja puoli kiloa erittäin mielenkiintoista pastasalaattia. Kokkiäitini vinkkien pohjalta tietenkin. Musta se on ihan helvetin hyvää - saa nähdä, mitä vieraat huomenna tykkäävät.
swirl kirjoitti:Väänsin kolme ja puoli kiloa erittäin mielenkiintoista pastasalaattia. Kokkiäitini vinkkien pohjalta tietenkin. Musta se on ihan helvetin hyvää - saa nähdä, mitä vieraat huomenna tykkäävät.
Jos tykkää eikä tule yhtään ruumista niin resepti jakoon!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
swirl kirjoitti:Väänsin kolme ja puoli kiloa erittäin mielenkiintoista pastasalaattia. Kokkiäitini vinkkien pohjalta tietenkin. Musta se on ihan helvetin hyvää - saa nähdä, mitä vieraat huomenna tykkäävät.
Jos tykkää eikä tule yhtään ruumista niin resepti jakoon!
Just meinasin kans pyytää mut ehit ensin.
Swööli laittaa sen tonne Kityresepteihin vaan kiltisti!
Mä en nyt saa ees tietää, mitä Bluntly syö, kun moderaattoreilla taitaa olla elämä. Pyysin galleriaoikeuksia jo tiistaina tai maanantaina (ei voi ihan tarkkaan muistaa), mutta myönnetty ei ole vieläkään. Mutta kyllä mä jaksan odottaa. Ja elämä on hieno asia, olen kuullut.
Edith kirjoitti:
Mä en nyt saa ees tietää, mitä Bluntly syö, kun moderaattoreilla taitaa olla elämä. Pyysin galleriaoikeuksia jo tiistaina tai maanantaina (ei voi ihan tarkkaan muistaa), mutta myönnetty ei ole vieläkään. Mutta kyllä mä jaksan odottaa. Ja elämä on hieno asia, olen kuullut.
Älä välitä Edith, en minäkään saa tietää.
Tosin en kyllä ole pyytänyt galleriaoikeuksiakaan.
Ja se elämä... Täysin yliarvostettua, näin olen kuullut. Kannattaa jättää hankkimatta, se on kallistakin. Tämä eElämä on vaan parikymppiä kuussa!
Huomenta päivää täältäkin päin maailmaa!
Jipii mä sain taas rikottua mun polven sunnuntaina mäessä ja tiistaina se operoitiin ja nyt sitä ollaan taas polvi paketissa vähän aikaa...
No onpahan taas aikaa tulla tännekkin häiriköimään lääkehumalassa
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-