Elppis kirjoitti:
Jos voivottelua olisin kaivannut, olisin sitä suoraan pyytänyt. Kuten varmaan itsekin (toivottavasti) luit mitä olin kirjoittanut, niin pyysin neuvoa, apua, vinkkejä ja kokemuksia muilta kityläisiltä. Vittuilu nyt oli sun ihan oma henkilökohtainen lisäys tähän fiksujen ihmisten vastausryöppyyn, se on sun oma ongelma jos et osaa mitenkään muuten ilmaista itseäsi. Mitä säälipisteisiin tulee, niin niitä saan mistä haluan, JOS NIITÄ HALUAN.
Mutta tervemenoa vaan palstalle, jossa käsitellään pelkkää pinnallista paskaa. Onko sun muuten aina pakko vastata joka topikkiin negatiivisuudellasi, jos topikin aloittaja kysyy vinkkiä?
Nythän minä olen palstalla, jossa käsitellään pinnallista paskaa ja sen paskan hämmentäminen ajoittain on todella viihdyttävää ajanvietettä. Tämän foorumin suurin ongelma on se, että täällä keskitytään liikaa selkään taputeluun ja ´vain pienen pieni osa uskaltaa sanoa mitä todella on asioista mieltä. Ok ehkä ihan ymmärretävää, kun isolla osalla ei ole muuta sosiaalista elämää ja ystäväpiiriä muutoin kuin tämä täällä.
Elppis minähän annoin sinulle vinkkejä siitä miten toimia. Sanoin vielä, että kirjoitan ainoastaa siltä pohjalta mitä olen omien aikaisempien tekstiesi pohjalta ymmärtänyt. Jos on niin helvetin herkkänahkainen, ettei kestä suoraa palautetta ja ottaa kaiken vittuiluna, niin voi voi..
Älä silloin edes aloita aihetta, jossa keskustellaan noinkin henk.koht. asiasta. Ilmeisesti aloit itsekkin loppujen lopuksi ajatella aiheen epäreiluutta miestäsi kohtaan, koska sen niin nopsasti poistit.
Ja kid mikä lie. Ihanko oot tosisas sitä mieltä, että vittuilua mua kohtaan.. hui kauhistus nyt alkoi ihan pelottaa....