vaikka kyllä aika kylmää kyytiä kärpiltä luvassa
Nyt kun oot varmaan jo vähän rauhoittunut niin uskallan kysyäkin, että kai katselit eri proggiksissa hidastukset tapauksesta ja sait selvyyden, että kyllä se Jypin pelaajan maila oli, joka nousi ja tuomio tilanteesta täysin sopiva?Suvinen kirjoitti:Onhan se mukava että lahjana annetaan jatkopaikka ihan tuomarin toimesta, vaikka selvää onkin kuka oli pelin "oikea" voittaja.
Sori vaan, mutta jypin pelaajan maila ei osunnut vaan se oli bluesin oma pelaaja kuka pisti toisen lasarettiin.Gwyneira kirjoitti:Nyt kun oot varmaan jo vähän rauhoittunut niin uskallan kysyäkin, että kai katselit eri proggiksissa hidastukset tapauksesta ja sait selvyyden, että kyllä se Jypin pelaajan maila oli, joka nousi ja tuomio tilanteesta täysin sopiva?Suvinen kirjoitti:Onhan se mukava että lahjana annetaan jatkopaikka ihan tuomarin toimesta, vaikka selvää onkin kuka oli pelin "oikea" voittaja.
Ok, sori jos mulla olikin vanhentunutta tietoa tms. Niin tai näin, tuommoisiin tilanteisiin ei kukaan haluaisi pelien ratkeavan, mä jopa tuskastelin Helsingin pelissä Vihkon saamaa 5 minuuttista (vaikka aiheellista olikin, koen ällöttävää sympatiaa vaan hetkittäin vastustajaakin kohtaan), jonka aikana IFK hankkikin tarvitsemansa 3 maalia. No kostautuipa se sitten seuraavassa pelissä, molemmin päin parempi.Suvinen kirjoitti:RAM13 kirjoitti:
Ässäs onkin finaalissa, mutta vastassa on HPKGwyneira kirjoitti:Ok, sori jos mulla olikin vanhentunutta tietoa tms. Niin tai näin, tuommoisiin tilanteisiin ei kukaan haluaisi pelien ratkeavan, mä jopa tuskastelin Helsingin pelissä Vihkon saamaa 5 minuuttista (vaikka aiheellista olikin, koen ällöttävää sympatiaa vaan hetkittäin vastustajaakin kohtaan), jonka aikana IFK hankkikin tarvitsemansa 3 maalia. No kostautuipa se sitten seuraavassa pelissä, molemmin päin parempi.Suvinen kirjoitti:RAM13 kirjoitti:
(Olisi aivan hulppeaa pelata Ässiä vastaan finaalit *thumbz up*)
martza kirjoitti:HYVÄ IFK!!!![]()
Rontti ->Durasel kirjoitti:Rontti->rontti26 kirjoitti:<-Durasel
Kyllä sitä toivois porilaisille menestystä kans.Kiva nähä vähän uusia jengejä tuolla asti.Niin tylsistyny jo TPS,Jokerit,Kyrpät ja Tappara akseliin.ninnithequeen kirjoitti:Mun on muuten pakko kannattaa Ässiä kans, nyt kun sekä TPS että Blues on kesiksellä. Ässissä kun pelaa ukon täyskaima