TPK numero oli mitä oli, siis töistä kirjoittelen joka tapauksessa.
MÄ SAIN PALKANKOROTUKSEN!!!
Ja lisäksi vielä ylimääräistä, jota minulle ei alkuun meinattu maksaa, mutta tylyiltyäni hetken sain mielipiteet muuttumaan...
Ei muuta. Tahdoin vain kertoa tämän teille. Älkää olko kateellisia, se korotus oli nimittäin ihan onnettoman pieni Olen iloinen siitä vain periaatteellisista syistä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
killkill kirjoitti:Uutisia menneisyydestä: ex mennyt uusiin naimisiin. Niin se vesi virtaa Tammerkoskessa. Uutinen ei kyllä hytkäyttänyt puoleen eikä toiseen.
Itse kuulin vähän aikaa sitten, että tyttö, jota rakastin yli kymmenen vuotta ilman vastarakkautta, meni vähän enemmän aikaa sitten naimisiin. Uutinen hätkähdytti: noinko vanhoja me jo olemme?
RolloTomasi kirjoitti:Itse kuulin vähän aikaa sitten, että tyttö, jota rakastin yli kymmenen vuotta ilman vastarakkautta, meni vähän enemmän aikaa sitten naimisiin. Uutinen hätkähdytti: noinko vanhoja me jo olemme?
Mun entisistä (lyhyempiaikaiset heilat mukaanlaskettuna) osa on perustanut urakalla perhettä jo kymmenen vuotta sitten. Kuinka vanha minä sitten olen?
Nyt tuli hiukan tarkempaa tietoa. Joku polion tyyppinen tauti, jota esiintyy kerran kymmenessä vuodessa. Kuulemma yleensä ensimmäinen vuosi vie lapsen...
RolloTomasi kirjoitti:Itse kuulin vähän aikaa sitten, että tyttö, jota rakastin yli kymmenen vuotta ilman vastarakkautta, meni vähän enemmän aikaa sitten naimisiin. Uutinen hätkähdytti: noinko vanhoja me jo olemme?
Mun entisistä (lyhyempiaikaiset heilat mukaanlaskettuna) osa on perustanut urakalla perhettä jo kymmenen vuotta sitten. Kuinka vanha minä sitten olen?
Veikkaisin muumion ja fossiilin välimuotoa .
Edit: Sympatiat Sairan kummipojulle ja hänen läheisilleen.
Viimeksi muokannut Kimmen, 05.04.2006 12:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
saira kirjoitti:Nyt tuli hiukan tarkempaa tietoa. Joku polion tyyppinen tauti, jota esiintyy kerran kymmenessä vuodessa. Kuulemma yleensä ensimmäinen vuosi vie lapsen...
Toivottavasti tuo 'yleensä' on olemassa juuri kyseessäolevien poikkeustapausten takia. Toivon kaikkea parasta.
Musiikkimaustasi jotain tietäen: nuori miäs oot viä
Totesin juuri itsekin äsken autossa Peer Gûntia huudattaessani: niin kauan kuin perselle potkiva perusrokki kuulostaa hyvältä, ei mitään hätää. Vasta kun rupean haikailemaan kadonnutta nuoruuttani tangon tahdissa... sitten PLIIIIS ampukaa minut!
Musiikkimaustasi jotain tietäen: nuori miäs oot viä
Totesin juuri itsekin äsken autossa Peer Gûntia huudattaessani: niin kauan kuin perselle potkiva perusrokki kuulostaa hyvältä, ei mitään hätää. Vasta kun rupean haikailemaan kadonnutta nuoruuttani tangon tahdissa... sitten PLIIIIS ampukaa minut!
Meinasin ostaa Mari Rantasilan levyn jo vuosia sitten ja yhden Kari Tapion biisin akustinen intro kuulostaa hyvälle. Alamäki on jo alkanut...
Mäkin näin viime viikolla eksäni työntelemässä lastenrattaita. Vanhemmuudesta ei epäilystäkään, sekä isukki että pienoikainen niin saman (italialaisen) näköisiä... Mites vanha mä sitten olen???
Eikun, mäkin aloitin lasten tehtailun jo... öö.., mitens vanha mä olenkaan???
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Terveiset Hullujen huoneelta. Kyllä kannatti, vaikka tungos aika kamala, siitäkin huolimatta että seikkailin Tapiolan Stockalle ja vielä päiväsaikaan. Mutta kannatti, nyt olen köyhdyttänyt lompakkoani, mutta rikastuttanut elämääni kumisaappaiden, paistinpannujen, muistikorttien ja edullisten ruoka-/hammasharja-ostosten voimalla.
Tulipahan hoidettua alta pois.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Minä huomasin pitäväni kolme vuotta sitten yhdestä Tomi Markkolan biisistä. Säikähdin niin, että lähdin kesken työpäivän vetämään perseet Räpärällää -rokkibaariin. Helpotti!
Huomenta, ÿberväsyneenä kaaduin petiin ja herätys oli aivan perseestä: Joku naapurin pikku puuha-pete tuolla jossain naapurihuoneistossa alkoi poraamaan seinää, ilmeisesti yritti kaataa sen kokonaan. Ja tiedän, minulla ei ole hajuakaan saako poralla kaadettua seinää, todennäköisesti ei mutta sille se kuulosti. Tunnin verran jaksoi porailla ja naputella, kunnes lopetti.
Että tämmöstä. Mutta eiköhän tämä tästä vielä päiväksi muutu.
Sairalle: Paljon voimia teille kaikille joita asia koskettaa ja toivottavasti kaikki kääntyy vielä parhain päin.
Minä huomasin pitäväni kolme vuotta sitten yhdestä Tomi Markkolan biisistä. Säikähdin niin, että lähdin kesken työpäivän vetämään perseet Räpärällää -rokkibaariin. Helpotti!
Voisi kuvitella, että tapaus on sinua kuitenkin kovasti piinannut, koska muistat tuon hetken vuoden tarkkuudella