Pysyin koko päivän 1.4 sisällä en tavannut ketään ja puhuinkin vain 3 henkilöm kanssa puhelimessa.
Mutta varomattomasti aloin lukea tätä vääränä päivänä.
Täältä kyllä Ilta-sanomat ja Iltalehti saisivat jutun täytettä ohuisiin lehdykköihinsä ja myöskin viiltävää analyysiä erilaista asioista. Ja koska tämä pila meni täydestä edes yhteen maamme suurimpiin kaupunkeihin kuuluvasta kotoisin olevaan, voidaan sanoa sadun sattuneen ja olevan täydellinen!
Siistiä. Aamulla valitin, ettei yhtään aprillipilaa tullut nähtyä tai koettua. Nyt lukematta enempää kuin ekan viestin menin jälkikäteen vielä tuubaan. Kiva!
Noriyumi kirjoitti:Mietitään. Riippuu ajankohdasta ja siitä kuvataanko mua lehteen. Ei olisi kiva päästä Seiskan tms kanteen tekstillä "homomurhaajan kaveri".
Noriyumi kirjoitti:Mietitään. Riippuu ajankohdasta ja siitä kuvataanko mua lehteen. Ei olisi kiva päästä Seiskan tms kanteen tekstillä "homomurhaajan kaveri".
aasi kirjoitti:Oletin ettei näin paksu ja läpinäkyvä tuuba uppoaisi keneenkään, mutta hienoa jos näin pääsi silti käymään.
Aina joku ostaa laihdutuspillereitä tai muita vastaavia tuotteita, juuri todistettujen vaikutusten takia! Kyllä huijaritkin jäisi työttömiksi. jos ei tää huttu pelais. Ja miks kirjeitä lähetettäis' Nigeriasta?
Clay kirjoitti:Kai sitä ilmaista viinaa on kuitenkin jossain? Vakavilla asioilla ei saa leikkiä!!
Niin saatana!
Täällä on tarkemmat yhteystiedot. Matkoja tai majoitusta ei sitten makseta.
...
Ei mutta... :
Kaleva.plus kirjoitti:Tähtitieteilijät ovat jo aiemmin varoittaneet, että metyylialkoholi - myös nimityksiä metanoli ja puusprii käytetään - ei ole myrkyllisyytensä vuoksi ihmisten nautittavaksi sopivaa, hankintavaikeuksista puhumattakaan.
Vaola kirjoitti:Voi jösses, paras aprillipila ever!!!!
mä oikeesti pelästyin tätä. ja tota suurta osallistujamäärää. ja sitten mä katoin osallistujalistaa ja mietin, että pitääkö mun vttu osallistua vain noiden joidenkin takia, siis ihan kauheeta ja että miksi se aasi on tollasta menny tekemään, ja ounou. mutta kenen vika että mä luen tätä palstaa liian myöhään? ois ehkä tajunnu lauantaina heti....
mutta toiset ei tajunnu vieläkään
alja kirjoitti:mä oikeesti pelästyin tätä. ja tota suurta osallistujamäärää. ja sitten mä katoin osallistujalistaa ja mietin, että pitääkö mun vttu osallistua vain noiden joidenkin takia, siis ihan kauheeta ja että miksi se aasi on tollasta menny tekemään, ja ounou. mutta kenen vika että mä luen tätä palstaa liian myöhään? ois ehkä tajunnu lauantaina heti....
mutta toiset ei tajunnu vieläkään