Tyhjä tiistai
Otin justiinsa ensi viikon työpäivät vapaaksi. Saatan kyllä pyhäpäivinä tehdä töitä kun niistä maksetaan niin kivastiswirl kirjoitti:Ihquu, ei väsytä yhtään niin paljon kuin eilen, vaikka kamalat painajaiset vaivasivat taas. Lomakin senkun lähestyy

edit: ja väsyttää keleesti sekä reisiin sattuu kans... mitäköhän niille on tapahtunut?
Huomenta!
Aamupalaverissa paljon lomien funtsimista ja ihmisten sijoituskriisejä sairaalan sisällä.. Eipä hetkauta mua, mä sanoin tekeväni ne vuorot mitkä pomo mulle laittaa. Mä olen niin helppo..
Muutin koko viime yön, tosin unissani. Hmm.. enteileeköhän tämä sitä että se mahdollinen asunto saattais lähiaikoina löytyä? Tänään soitetaan yhdestä kämpästä ihan kulman takana, toivotaan ettei ole jo mennyt niin pääsisi edes katsomaan.
Tein muuten eilen niin maukkaat tortillasörsselit ettette uskokaan! Keksin vielä tehdä lisäksi sitä juustodippiä/kastiketta (jauhepussista), ja ai kun siihen tuli tuhti maku
Mieskin tykkäs niin, että söi itsensä ähkyksi, onneksi ei liian täyteen 
Nyt töihin, että saan sen päivittäisen päänsäryn tietokoneen edessä työskentelystä. (Eilen huomasin että 1,5kk tauko näytön edestä kostautui kivasti koko illan jatkuneella päänsäryllä)
Aamupalaverissa paljon lomien funtsimista ja ihmisten sijoituskriisejä sairaalan sisällä.. Eipä hetkauta mua, mä sanoin tekeväni ne vuorot mitkä pomo mulle laittaa. Mä olen niin helppo..
Muutin koko viime yön, tosin unissani. Hmm.. enteileeköhän tämä sitä että se mahdollinen asunto saattais lähiaikoina löytyä? Tänään soitetaan yhdestä kämpästä ihan kulman takana, toivotaan ettei ole jo mennyt niin pääsisi edes katsomaan.
Tein muuten eilen niin maukkaat tortillasörsselit ettette uskokaan! Keksin vielä tehdä lisäksi sitä juustodippiä/kastiketta (jauhepussista), ja ai kun siihen tuli tuhti maku

Nyt töihin, että saan sen päivittäisen päänsäryn tietokoneen edessä työskentelystä. (Eilen huomasin että 1,5kk tauko näytön edestä kostautui kivasti koko illan jatkuneella päänsäryllä)
The great club outshines the individual, always and forever.
- irmelianneli
- Kitisijä
Tänään uuden kuntosaliohjelman suunnittelua salilla ohjaajan kanssa, jee. Sitä ennen ajattelin vetästä vielä vanhalla, ja käväistä rentoutumassa hetken solariumissa, ah ihanuutta. Tällä viikolla onkin joka päivälle menoja, ei pääse sammaloitumaan. Hitto vie, olen ilmeisesti onnistunut jotenkin 'reväyttämään' oikean sisäreiteni tjtn. Sattuu ja kiristää.
Kävin just nakkaamassa yhden tuolin roskikseen. Mitenköhän tänne mahdutaan.. Olis kahdet bibbalot ennen muuttoa vielä. Noh, onhan mulla tuota vapaata lattiapinta-alaa.
Kävin just nakkaamassa yhden tuolin roskikseen. Mitenköhän tänne mahdutaan.. Olis kahdet bibbalot ennen muuttoa vielä. Noh, onhan mulla tuota vapaata lattiapinta-alaa.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 04.04.2006 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tylsää oleilua pyörremyrskyn silmässä. Kaikki hommat ovat suvantovaiheessa so. "etenee sitten, kun joku muu tekee jotain". Hyvinä uutisina yksi uusi sivustotilaus iltahommiksi, kaksi muuta on ärsyttävän lähellä valmistumista. Säästöpossu kaipaakin täytettä, suunnittelen jo alustavasti kesälomareissuja.
Koko ensi viikonloppu lutataankin toivottavasti vedessä. Lauantaina parit check-divet Cavern-kurssille osallistuvien kundien kanssa. Toisen kanssa olen ollut pari kertaa vedessä, toista en tunne ennestään. Sunnuntaina Ojamolle, jos vaan pääsee.
Kotona vaihteeksi leppeitä tuulia.
Koko ensi viikonloppu lutataankin toivottavasti vedessä. Lauantaina parit check-divet Cavern-kurssille osallistuvien kundien kanssa. Toisen kanssa olen ollut pari kertaa vedessä, toista en tunne ennestään. Sunnuntaina Ojamolle, jos vaan pääsee.
Kotona vaihteeksi leppeitä tuulia.
Tule ennen kotiin menoa köhimään tännekkin päin. Minen jaksa ny tät duunia. Tack.hebuli kirjoitti:Hemmetti että viluttaa vaikka on villapaita päällä. Lounaan jälkeen kotiin, olen mä kai tarpeeksi monta tänään jo tartuttanut, eiköhän päivä ole siltä osin pulkassa. Pitäisi tosin vielä käväistä tänään keskustassa, aaargh...
Jos nurkista löytyy vanhoja sarjakuvia --> http://kity.kicks-ass.net/viewtopic.php?p=117218#117218
Miellä poju on kerran ollu oksutaudissa 1v5kk ikäisenä, ei sitä oikein voinu auttaa mitenkään. Oksennus tuli kun oli tullakseen ja toinen oli ihan paniikissa että hän sotkee paikkoja... Osmosalia ja vettä joka välissä, ettei pääse kuivumaan.Gwyneira kirjoitti:Kauhistuttaa ajatus, että taapero oksentelisi, miten noin pientä ihmistä voi auttaa laattailussa??
Mä oon kuumeessa. Sitä se eilinen köhiminen sitten tiesi. Jäin suosiolla kotiin ja oon kattonu jo pari leffaa canalilta ja taidan pikkusen käydä ottamassa tirsaa.. Huomenna olis yksi luvattu meno illalla, saa nähdä toivunko ikinä sinne.
Nojjoo, myönnetään että pimeänä syysyönä varmaankin juuri noin - mutta toisaalta mikäpä paikka ei olisi?Bliss kirjoitti:Onhan se nyt jotenkin pelottava, pimeällä varsinkin
Aasinsiltaa pitkin: miksi erityisesti teini-ikäiset nauttivat kauhu-elokuvista? Liittyykö se jotenkin heidän murrosiässä läpikäymiinsä murroksiin tjmsp?
Islannin matkan varausmaksu maksettu ja kävin tutustumassa paikkaan etukäteen nettisivujen välityksellä. Ah mitkä maisemat, miten sitä jaksaa olenkaan odottaa syyskuulle. Harvoin odotan mitään näin kovasti, mutta tämä tulee olemaan ehdottomasti tämän vuoden kohokohta elämässäni.
*hyppii ylös ja alas innostuksesta tuolillaan*
*hyppii ylös ja alas innostuksesta tuolillaan*