Osaatko naida?
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
- LillyMunster
- Kitisijä
Minulta on kerran aamulla pyydetty hyvin nolostuneena anteeksi sitä, että on nukahtanut kesken kaiken. Olin järkyttynyt sydänjuuriani myöten; kumppanini ei nimittäin nukahtanut kesken kaiken...Starflare kirjoitti: Jos joskus huomaisin että kumppani on umpiunessa, niin järkyttyisin varmaan sen verran pahasti etten kykenisi enään muuhun kuin runkaamiseen.
Mitä se kertoo minusta tai illan suorituksista?!?!?!
Ei se mitään, että nukahtaa, mutta että luulee nukahtaneensa...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Hämmennyin, pahasti.LillyMunster kirjoitti:Minulta on kerran aamulla pyydetty hyvin nolostuneena anteeksi sitä, että on nukahtanut kesken kaiken. Olin järkyttynyt sydänjuuriani myöten; kumppanini ei nimittäin nukahtanut kesken kaiken...Starflare kirjoitti: Jos joskus huomaisin että kumppani on umpiunessa, niin järkyttyisin varmaan sen verran pahasti etten kykenisi enään muuhun kuin runkaamiseen.
Ehkä sekä sinä että illan suoritus olitte niin uskomattoman taivaallisia, että mies arveli että hänen on täytynyt nähdä unta...LillyMunster kirjoitti:Minulta on kerran aamulla pyydetty hyvin nolostuneena anteeksi sitä, että on nukahtanut kesken kaiken. Olin järkyttynyt sydänjuuriani myöten; kumppanini ei nimittäin nukahtanut kesken kaiken...Starflare kirjoitti: Jos joskus huomaisin että kumppani on umpiunessa, niin järkyttyisin varmaan sen verran pahasti etten kykenisi enään muuhun kuin runkaamiseen.
Palstalla on optimisti.hermine kirjoitti:Ehkä sekä sinä että illan suoritus olitte niin uskomattoman taivaallisia, että mies arveli että hänen on täytynyt nähdä unta...LillyMunster kirjoitti:Minulta on kerran aamulla pyydetty hyvin nolostuneena anteeksi sitä, että on nukahtanut kesken kaiken. Olin järkyttynyt sydänjuuriani myöten; kumppanini ei nimittäin nukahtanut kesken kaiken...Starflare kirjoitti: Jos joskus huomaisin että kumppani on umpiunessa, niin järkyttyisin varmaan sen verran pahasti etten kykenisi enään muuhun kuin runkaamiseen.
Itse olen kyllä joskus puoliunessa räpeltänyt..
Nyt penikseni on fantastinen!
Re: Osaatko naida?
pitaako suoritukset tehda putkeen, vai saako valilla kayda tupakallaHerra Manala kirjoitti:Tässä kyselyssä naimataidoksi katsotaan noin 50 kerran menestyksekäs räpiköiminen sängyn pinnalla.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v