Mitä katselet nyt?
Mitä katselet nyt?
Mä olen niin tympiintynyt tuohon mikä soi nyt -ketjuun, että avaan kaikkien telkkaririippuvaisten oman ketjun.
Mitä sinä katselet nyt telkkarista?
Minä katselen Nooraa, joka haluaa naimisiin. Ei tuo ilman ohjelmaa varmaan olisi naikkariin päässytkään. Hihihihihhhiiii!
Mitä sinä katselet nyt telkkarista?
Minä katselen Nooraa, joka haluaa naimisiin. Ei tuo ilman ohjelmaa varmaan olisi naikkariin päässytkään. Hihihihihhhiiii!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- irmelianneli
- Kitisijä
911 - Loose Change. Lisää salaliittoteorioita kaksoistornien tuhoa ympäröivästä valtapelistä.
- irmelianneli
- Kitisijä
- rontti26
- Elämätön Kitisijä
Pårnåa
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
Melkein jäi Bad Boys 2 katsomatta. Hyvä asenne pojilla, täytyypä warettaa molemmat. Niggas rule!!
Viimeksi muokannut Gattaca, 02.04.2006 23:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
Voit sen jälkeen sitten raportoida ihan sille varatussa ketjussa.rontti26 kirjoitti:Pårnåa
Juu ei, ellet varta vasten pyydä . Onkohan Full Metal Alchemist mistään kotoisin?AarneAnkka kirjoitti:Juu, ei spoilereita! Vaan 25 jaksoa? Mahtoi olla aikamoinen maratoni...Starflare kirjoitti:25 jaksoa katsoin, ja viimeisessä jaksossa Vash sitten viimein saattaa loppuun sen minkä oli aloittanutkin .
- Haemaeraemies
- Kitisijä
Loisto pätkä,suosittelen imaisemaan torrenttina,kuvanlaatu on parempi kuin noissa googlevideo hässäköissä.Mutta loistodokkari ja mielenkiintoisia yhteensattumia.AarneAnkka kirjoitti:911 - Loose Change. Lisää salaliittoteorioita kaksoistornien tuhoa ympäröivästä valtapelistä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Huomasiko muuten joku muukin, että eilisessä "1 hour photo"-leffassa näytettiin aika pitkäkin pätkä samasta Simpsons jaksosta mikä tuli subiltakin eilen?AarneAnkka kirjoitti:Siinä oli kyllä jotain mielenkiintoista symboliikkaa että video oli Google Videossa, ja videossa itsessään oli käytetty Google Earthia materiaalina.
Huomattiin! Spooky!Kimmen kirjoitti: Huomasiko muuten joku muukin, että eilisessä "1 hour photo"-leffassa näytettiin aika pitkäkin pätkä samasta Simpsons jaksosta mikä tuli subiltakin eilen?
Katsoiko joku eilen sen kakkosen dokkarin Ramonesista?
Oli meinaan aika hyvä. Paljon oli asiaa jota minä en ko. bändistä tiennyt.
Just kun aloin päästä ytyyn Bella Blockien katsomisissa, niin sitten ne loppuvat. (Eilen tuli siis viimeinen Block-elokuva.)
Kukaan muu katsonut..?
Aluksi pidin Blockeja pitkästyttävinä ja kuivina, vaihdoin kanavaa. Sitten vain jotenkin aloinkin kiinnostua ja huomasin että saksalainen dekkarityyli harvoin pettää jämptiydessään..
Kahden keikan hulvaton tunnusmusiikki.. asia erikseen. Mainiota, hillitöntä. Pokka ei pidä jos sen kuulee, roti mennöö.
Kukaan muu katsonut..?
Aluksi pidin Blockeja pitkästyttävinä ja kuivina, vaihdoin kanavaa. Sitten vain jotenkin aloinkin kiinnostua ja huomasin että saksalainen dekkarityyli harvoin pettää jämptiydessään..
Kahden keikan hulvaton tunnusmusiikki.. asia erikseen. Mainiota, hillitöntä. Pokka ei pidä jos sen kuulee, roti mennöö.