Ei saa ilvestä unohtaa.Numba kirjoitti:Haluaisin ehdottomasti runnella seuraavien Kityläisten ruhot.
(käyttäen piikkilankaa, happoa, sahaa, veistä, kirvestä, nyrkkiä, moottorisahaa, nuijaa, naulapyssyä, kaasua, kirurginveistä, kaasuliekkiä, pamppua, tapparaa, puukkoa, haulikkoa, autoa, muumia, hattivattia ja huumeita)
Ketä KITYläistä haluaisit vetää...
Nyt penikseni on fantastinen!
Kiitos, ehdin siis nähdä kuinka munalan äiti vaihtaa sille vaipan ennen kuin hänen isänsä tuo viimeisen toiveen mukaisesti tutin suuhun.Numba kirjoitti:Haluaisin ehdottomasti runnella seuraavien Kityläisten ruhot.
Safi
Exsat
Gattaca
Ninnithequeen
Manala
Clay
Killkill
Nypari
Saira
Starflare
Lolita
Dumis
Mä olen miettinyt pääni puhki sun vetämistä, mutta mitään asiallista ei ole tullut mieleen. Voin vetää suakin pulkassa. Tai nenästä.LillyMunster kirjoitti:Kukaan ei tahdo vetää mua mihinkään/mistään. Yyh...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- LillyMunster
- Kitisijä
Lolita kirjoitti:Mä olen miettinyt pääni puhki sun vetämistä...LillyMunster kirjoitti:Kukaan ei tahdo vetää mua mihinkään/mistään. Yyh...

Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
No jos oikeesti meinaat jonkun varsinkin elävällä ilveksellä ruhjoa niin aika kova jätkä taidat olla.Clay kirjoitti:Ei saa ilvestä unohtaa.Numba kirjoitti:Haluaisin ehdottomasti runnella seuraavien Kityläisten ruhot.
(käyttäen piikkilankaa, happoa, sahaa, veistä, kirvestä, nyrkkiä, moottorisahaa, nuijaa, naulapyssyä, kaasua, kirurginveistä, kaasuliekkiä, pamppua, tapparaa, puukkoa, haulikkoa, autoa, muumia, hattivattia ja huumeita)

Ehkä vähän samaan tyyliin kuin elokuvassa Salton sea päähenkilön rehellisyyttä koetellaan uhkaamalla sukukalleuksia häkissä olevalla terävähampaisella ja -kynsisellä veijarilla (en enää muista mikä eläin oli kyseessä) - sanomattakin lienee selvää, ettei tämä pikkuystävämme ollut saanut ruokaa vähään aikaan, joten päähenkilön (luultavasti siinä tilanteessa lerppu) maggara olisi ollut varmasti maittava hiukopala.Elukka kirjoitti:No jos oikeesti meinaat jonkun varsinkin elävällä ilveksellä ruhjoa niin aika kova jätkä taidat olla.Clay kirjoitti:Ei saa ilvestä unohtaa.Numba kirjoitti:Haluaisin ehdottomasti runnella seuraavien Kityläisten ruhot.
Nyt penikseni on fantastinen!
- LillyMunster
- Kitisijä
*hämmästelee Numban ihmeellistä grippiä siilistään*Numba kirjoitti: *vetää tukasta ja juoksee karkuun*
Joo joo, on ylikasvanut siili, tiedän... *menee sheivaamaan*
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- LillyMunster
- Kitisijä
Eikä!!Clay kirjoitti:Kaikki karvat pois.LillyMunster kirjoitti:*menee sheivaamaan*
Alapäähän pitää jättää vähän, muuten on alasti alaston olo.

- LillyMunster
- Kitisijä
Muistan... ja kiitos kun et anna minun unohtaaslam kirjoitti:Eilen kaksi urosta halusi shätissä... vähän vetästä... remember?LillyMunster kirjoitti: