Sunnuntai on sininen
Huoh!!! Tänään pitäisi olla ahkera. Työjuttuja, siivoilua sekä jalkajumppaa. Taidan kuitenkin vielä tänään jättää sen salin väliin ja tyytyä vain heiluttelemaan tätä koipea Jane Fondan tahdissa. Siitäkin tulee jonkin verran jumppaa, koska lopetin eilen sisällä tupakoimisen ja nyt joutuu käymään röökillä tuuletusparvekkeella... Hyvää porrastreeniä...
- LillyMunster
- Kitisijä
Hitto onko pakko heräillä koko ajan?
En ymmärrä.
Ihanaa, minun Blast lähtee huomenna matkalle minua kohti
En ole varma, mutta hitusen on sellainen tunne, että tulen rakastumaan.
Isäni ainkaikin on kelpuuttanut valintani, sanoi tänä aamuna messengerkeskustelussamme: "Sun nahkamies on testattu tositoimissa ja hyvin toimii, huomasin, ettei mun tyär mikään tyhmä oo valinnoissaan, todella kätevä kapine!"
Luojan kiitos se puhuu työkalusta eikä potentiaalisesta poikaystävästä, gaad.
Nyt yritän uudelleen nukkumaan, varmaan viidettä kertaa. Kauniita unia.
En ymmärrä.
Ihanaa, minun Blast lähtee huomenna matkalle minua kohti

Isäni ainkaikin on kelpuuttanut valintani, sanoi tänä aamuna messengerkeskustelussamme: "Sun nahkamies on testattu tositoimissa ja hyvin toimii, huomasin, ettei mun tyär mikään tyhmä oo valinnoissaan, todella kätevä kapine!"
Luojan kiitos se puhuu työkalusta eikä potentiaalisesta poikaystävästä, gaad.

Nyt yritän uudelleen nukkumaan, varmaan viidettä kertaa. Kauniita unia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
- irmelianneli
- Kitisijä
Ooksää tullu hulluks??!!Exsat kirjoitti:Vähänkö mun tulee teitä ikävä!RolloTomasi kirjoitti:varovasti nytExsat kirjoitti:Lenkille taidan lähteä hyps.
....no voihan vittulan väki
Viimeksi muokannut irmelianneli, 02.04.2006 12:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- irmelianneli
- Kitisijä
- LillyMunster
- Kitisijä
Oho, exsattikin katosi. Mikähän tämä oli?
No, olen pahoillani, minusta te ette pääse...
Tai oikeastaan, en edes ole pahoillani, lähinnä (vahingon)iloinen.

No, olen pahoillani, minusta te ette pääse...
Tai oikeastaan, en edes ole pahoillani, lähinnä (vahingon)iloinen.

Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...