Se on vaan helpompaa hypätä spåraan tai dösään. Pääsee varmemmin himaan kuin jollain onnikalla tai linjurilla. Onnikasta tulee jotenkin mieleen 50-luvun mustavalkoinen perhe, joka matkustaa häkäpönttöautolla maalle heinätalkoisiin.
Taitaapi tässä jonkun taudin saada, pelkästään portaiden nouseminen tuntui jo kovin raskaalta. Hain kotopuolesta pari pulloa marjamehua, eiköhän niiden turvin voi jonkun päivän sairastellakin.
Seuraavaksi kun keksisi jotain sopivaa tekemättömyyttä.
Olipas se rentouttavaa. Vain minä ja karhuni saunanlauteilla. Sen jälkeen kun olin laulanut sytämmeni kyllyydestä noin vartin ajan, aloin pohdiskelemaan, että kuuluukohan se jonkun ilmanvaihtohässäkän kautta koko taloon...
Rikastuin saunareissullani 15 sentin verran. Onnenpäivä.
Hui, nyt tänne tuli pari luistelijatyttöä katsomaan muodostelmakilpailuja. Televisioaikataulujen ja eväiden määrän perusteella epäilen että aikovat olla täällä koko illan.
Luulen että nyt ymmärrän aika hyvin naisihmistä jonka olohuoneen ovat äijänköriläät vallanneet vaikka jääkiekon katsomista varten eikä itseä kiinnosta pätkääkään. No, elämä on.
aasi kirjoitti:Hui, nyt tänne tuli pari luistelijatyttöä katsomaan muodostelmakilpailuja. Televisioaikataulujen ja eväiden määrän perusteella epäilen että aikovat olla täällä koko illan.
Eikö siellä ole nättejä tyttöjä vai miksei kiinnosta?
aasi kirjoitti:
Luulen että nyt ymmärrän aika hyvin naisihmistä jonka olohuoneen ovat äijänköriläät vallanneet vaikka jääkiekon katsomista varten eikä itseä kiinnosta pätkääkään. No, elämä on.
Hmm, voithan sinä keskittyä lajin esteettisiin arvoihin
Ajattele nyt: lauma nuoria naisia vähäkankaisissa asusteissa bongattavissa yhdellä silmäyksellä. Harva laji lienee miehelle niin antoisa.
Täällä mussu maalaa mulle pinkkiin vivahtavaa punaista ovea
nexie kirjoitti:Hmm, voithan sinä keskittyä lajin esteettisiin arvoihin
Ajattele nyt: lauma nuoria naisia vähäkankaisissa asusteissa bongattavissa yhdellä silmäyksellä. Harva laji lienee miehelle niin antoisa.
No muttakun mä haen sisäistä kauneutta ja söpöjä silmiä!!1 Katalasti yrittävät estetiikalla harhauttaa pian kuumeista mieltäni..
Ei tullut päikkäreistä mitään... hyppäsin sängystä ylös (laskeutuminen komealla telemark-alastulolla) ja ensitöikseni leikkelin Stockmann Exclusive -korttini tuhannen pillun päreiksi. Nyt loppui turha vinguttelu.