Tai no siis, ei siinä mitään järkyttävää tai yllättävää ole...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Päätin, että ulkona vallitseva värittömyys ei saa ulottua asuntooni. Kaupasta shopattu punaista maalia oviin ja keltaista alkovin puolelle. Tulkoon kevät, prkl!!1!
Tämä menee nyt hetkeksi ruokalevolle ja lähtee sitten saunomaan.
Iltasella kaite palailen takasin...
Muksaa aprillinjatkoa runqut
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Runkkis kirjoitti:Oulu alkoi tuntumaan ihan kiinnostavilta vaihtoehdoilta.
Jätkä alkaa puhumaan asiaa!
HYI jätkien kielioppia!!! *alkaa laattaamaan*
Mutta joo, ei voi ainakaan hävitä mitään, mikäli Ouluun muuttaa, uskon ma! Lentäen pääsee aina stadiinkin jos tarve vaatii, 55 minuutissa, puolen tunnin välein
Mutta joo, ei voi ainakaan hävitä mitään, mikäli Ouluun muuttaa, uskon ma! Lentäen pääsee aina stadiinkin jos tarve vaatii, 55 minuutissa, puolen tunnin välein
sorisori, ja toi runkkiksen kielioppikin vaan paheni mun lainauksen myötä....
Joo, noi lennot muuten maksaa halvimmillaan 39 egee... mennäänkö mun kesälomalla helstinkyyn?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
irmelianneli kirjoitti:
HYI jätkien kielioppia!!!
Olipas kauhea lause... *häpeää*
Kai minä siellä Oulussakin jotenkin pärjäisin, kunhan alkuasukkaat muistaisivat puhua minulle tarpeeksi hitaasti...
no jos nyt ihanihanihan rehellisiä ollaan niin lähinnä oli ajatuksena jouda ihan hirveästi alkoholia, puhua paskaa ja tanssia pöydillä. Ja laulaa karaokea tietysti
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Runkkis kirjoitti:Kai minä siellä Oulussakin jotenkin pärjäisin, kunhan alkuasukkaat muistaisivat puhua minulle tarpeeksi hitaasti...
Joo, välillä itsekin täytyy pyytää niitä toistamaan. Mulla tulee kotopuolesta kavereita taas ens kuussa tänne kylään, ni niille pitää yrittää toimia tulkkina. Niistä tuntuu kuulemma ett ihan ku tulis ulkomaille Btw, mun Oulun sisko kysyi kerran mun entiseltä basistimieheltä, että "mossaakkonääkunääsoitat?" Kaveri oli ihan pihalla. Sit yks tyttö kerran opasti että "jos ei ehitä kassiin, ni täytyy ottaa toinen pussi". Niin että mitä hä? Kasseja ja pusseja..? (Bussi nro 8, siis kassiin pittää ehtiä. Ja minä hämäläisenä olin tottunut vaan linkkuihin tai dösiin, olin kyllä hieman ulalla hetken )
irmelianneli kirjoitti:(Bussi nro 8, siis kassiin pittää ehtiä. Ja minä hämäläisenä olin tottunut vaan linkkuihin tai dösiin, olin kyllä hieman ulalla hetken )
Kerran meinasin hermostua Turussa tietä kysyessäni, kun alkuasukas puhui jostain Linkkarista. Mitä ihmettä? Sitä käydään uhkailemaan teräaseella, kun minä haluisin vaan kaupunkiin. (alkoholilla taisi olla jotain vaikutusta)
irmelianneli kirjoitti:(Bussi nro 8, siis kassiin pittää ehtiä. Ja minä hämäläisenä olin tottunut vaan linkkuihin tai dösiin, olin kyllä hieman ulalla hetken )
Kerran meinasin hermostua Turussa tietä kysyessäni, kun alkuasukas puhui jostain Linkkarista. Mitä ihmettä? Sitä käydään uhkailemaan teräaseella, kun minä haluisin vaan kaupunkiin. (alkoholilla taisi olla jotain vaikutusta)
Joo, puhumattakaan näistä; linkki, onnikka, tai linjuri hyh hemmetti!!