Pistä patukkaa piiloon perjantai
"Nimimerkki Feenix76
Ikä 29 vuotta
Hakija Nainen
Haun kohde Mies
Luokitus Tositarkoituksella
Sijainti Pirkanmaa
Ilmoitus jätetty Tänään 07:50
Ilmoitusteksti
160/52, vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät, sporttinen kroppa, kaunis, trendikäs, älykäs, huumorintajuinen, määrätietoinen..."
Selasin taas huvikseni Cityn deitti-ilmoja ja taso vakuutti minut taas surkeudessaan. Yllä esimerkkitapaus, keskivertotapaus. Tuntuu, että korkeintaan 10 prosenttia naisista miettii omaa ilmoitustaan puolta tuntia kauempaa. No, ei ole minulta pois...
Ikä 29 vuotta
Hakija Nainen
Haun kohde Mies
Luokitus Tositarkoituksella
Sijainti Pirkanmaa
Ilmoitus jätetty Tänään 07:50
Ilmoitusteksti
160/52, vaaleat pitkät hiukset, siniset silmät, sporttinen kroppa, kaunis, trendikäs, älykäs, huumorintajuinen, määrätietoinen..."
Selasin taas huvikseni Cityn deitti-ilmoja ja taso vakuutti minut taas surkeudessaan. Yllä esimerkkitapaus, keskivertotapaus. Tuntuu, että korkeintaan 10 prosenttia naisista miettii omaa ilmoitustaan puolta tuntia kauempaa. No, ei ole minulta pois...
- McJanne
- Kitisijä
Pikemminkin päinvastoin. Mietitään liian pitkään ja karsitaan ja karsitaan kunnes jäljellä jää neutraali (=persoonallisuudesta karsittu) versio eikä tarvitse "hävetä itseään".nypari kirjoitti:Tuntuu, että korkeintaan 10 prosenttia naisista miettii omaa ilmoitustaan puolta tuntia kauempaa.
Joku roti pitäs (itse)sensuurissakin olla.
Kirjoitan tätä alasti
Joo, aina ei ole kyse yrityksen puutteesta, vaan tyhmyydestä ja tietämättömyydestä. Muotoillaan vaikka niin, että se puolen tunnin yli menevä aika miettimiseen käytetään huonosti. Tai vitustako mä tiedän mitä ne naiset miettii, mutta rehellinen tunteeni on, että asiaan ei yleisesti olla paneuduttu tarpeeksi.McJanne kirjoitti:Mietitään liian pitkään ja karsitaan ja karsitaan kunnes jäljellä jää neutraali (=persoonallisuudesta karsittu) versio eikä tarvitse "hävetä itseään".
Viimeksi muokannut nypari, 31.03.2006 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- LillyMunster
- Kitisijä
Pitäisiköhän mun laittaa oma ilmo niin pääsisitte repeilemään urakalla??
Tämä kävi ilmoittautumassa pävystykseen, TK:n päivystys oli niin ruuhkainen, että piti mennä aluesairaalan puolelle... Sinne on arviolta vain viiden tunnin jono, ei paha.
Ulkona liikkuminen on mahdotonta, happi loppuu ja yskittää, kaksi kertaa jopa niin paljon, että piti oksentaa. Ehanaa. Niin, ja tämän te ehdottomasti halusitte tietää!
Tämä kävi ilmoittautumassa pävystykseen, TK:n päivystys oli niin ruuhkainen, että piti mennä aluesairaalan puolelle... Sinne on arviolta vain viiden tunnin jono, ei paha.
Ulkona liikkuminen on mahdotonta, happi loppuu ja yskittää, kaksi kertaa jopa niin paljon, että piti oksentaa. Ehanaa. Niin, ja tämän te ehdottomasti halusitte tietää!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Oliko edes ADR ajolupa?killkill kirjoitti:En onnistunut. Kaasu-firman ukko kyllä totesi, että "ei tota ajokkia ole taidettu suunnitella tätä käyttöä varten..."
Siinä lähtee yhdet sun tosetkin kortit, seteleistä puhumattakaan, jos poliisi-setä sattuu moiseen puuttumaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
"Ai miten niin?" molemmille teille. Minä taisin miettiä omaa ilmoitustani jopa toista vuorokautta, ainakin yhden pitkän illan. Eikä se ollut typerä eikä neutraali ilmoitus. Olisi sinun Janne pitänyt paremmin muistaa tämä, kun osallistuit makutuomarina.McJanne kirjoitti:Pikemminkin päinvastoin. Mietitään liian pitkään ja karsitaan ja karsitaan kunnes jäljellä jää neutraali (=persoonallisuudesta karsittu) versio eikä tarvitse "hävetä itseään".nypari kirjoitti:Tuntuu, että korkeintaan 10 prosenttia naisista miettii omaa ilmoitustaan puolta tuntia kauempaa.
Anteeksi, tämä oli taas sellainen turha "en minä ainakaan" -viesti. Tiedän, tiedän, kumpikin teistä tarkoitti yleensä, ei kaikkia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Silloin kun itse jätin ilmoituksen vuonna kivi ja nakki, pähkäilin itsekin varmaan pari päivää mitä siihen tunkisin. Sitten kun oikeasti rupesin kirjoittamaan sitä, niin siinäkin kesti pari tuntia.Lolita kirjoitti:"Ai miten niin?" molemmille teille. Minä taisin miettiä omaa ilmoitustani jopa toista vuorokautta, ainakin yhden pitkän illan. Eikä se ollut typerä eikä neutraali ilmoitus. Olisi sinun Janne pitänyt paremmin muistaa tämä, kun osallistuit makutuomarina.McJanne kirjoitti:Pikemminkin päinvastoin. Mietitään liian pitkään ja karsitaan ja karsitaan kunnes jäljellä jää neutraali (=persoonallisuudesta karsittu) versio eikä tarvitse "hävetä itseään".nypari kirjoitti:Tuntuu, että korkeintaan 10 prosenttia naisista miettii omaa ilmoitustaan puolta tuntia kauempaa.
Anteeksi, tämä oli taas sellainen turha "en minä ainakaan" -viesti. Tiedän, tiedän, kumpikin teistä tarkoitti yleensä, ei kaikkia.
Pari innostunutta vastausta tuli, ja yksi sellainen plääh vastaus. No score

Omaa deitti-ilmoitustani mietin aikanaan n. 10 minuttia. Muistan, että töissä hieman ennen neljää äkkiä naputtelin pari riviä potaskaa ja paiskasin menemään. Ja siinä mielessä toimi, että treffeillä tuli useampaankin otteeseen juostua. Tiedän, että liiallinen miettiminen ja hienosäätäminen tuollaisessa tilanteessa omalla kohdalla johtaisi koko idean hylkäämiseen.
Ja nyt muuten väsyttää ihan hitosti, mutta silti parit Koffit himottaisi kyllä juopaista. Ja jos rokkenrollia hieman stereoista paukuttelisi.
Ja nyt muuten väsyttää ihan hitosti, mutta silti parit Koffit himottaisi kyllä juopaista. Ja jos rokkenrollia hieman stereoista paukuttelisi.
Viimeksi muokannut bedlam, 31.03.2006 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jotenkin mun takaraivossa jyskyttää että olin kuullut jostain suusta jotain "täytyy ottaa rauhalisesti ja keskittyä itseensä" tyylistä muminaa... Taisinkin vaan nähdä untanypari kirjoitti:Mä päädyin taas tulokseen, että koska tunnen olevani ulkopuolinen myös deittinetti-ilmoja lukiessani, niin jokaiselle on se vastakappale. Ehkä mun vastakappaleet eivät lyödy sitten eMaailmasta, mene ja tiedä...

Vika duunipäivä takana. En tiedä itkiskö vai nauraisko.
Sun olis pitänyt näyttää sitä magnumia jota käytät miehuuden korvikkeena.Numba kirjoitti:EI JUMALAUTA!!!!!!!!
Kävin ostaan bissee ja tupakkia lähi Siwasta ja se KYSY PAPERIT!!!!!111
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
-Quarter
Päivää. Ilta meneekin suunnitelmiltaan uusiksi. Kämppäni pitää saada kuuteen mennessä vaihtamaan sukupuolta, sillä asuntoni on nyt kuin heteromiehen koti, siis niinku siisteyden tasoltaan, ja mä saankin yllättäen vieraan viikonlopuksi kylään! Pitäisi tunnissa siivota, sit sen jälkeen mennä tankkaamaan auto, hakea kamu Eirasta, mennä sen kaa raflaan ja sit vielä hakemaan löytökoira lentoasemalta. Ääk! Ja mulla on niin kova stressi etten saa edes siivousverkkareita jalkaan

EDIT: Ja autonkin tahtoisin puunata sisäpuolelta, sillä se on kuin roskakori! GRRR!!!

EDIT: Ja autonkin tahtoisin puunata sisäpuolelta, sillä se on kuin roskakori! GRRR!!!