Painattaisi niitä ainakin noin 20kappaletta omaan (runkkauskäyttöön). Antaisi/myisi niitä sukulaisille lahjaksi merkkipäivinä tai jotakin.

hmm. etsin myös googlella.
Itse tiedän yhden erittäin hyvän kirjapainon nimeltään Pilot -Kustannus Oy. Toimipaikkana on Tampere, mutta koska tilaus ym. hoidetaan netin tai puhelimen kautta ei välimatka ole mikään ongelma. Kaukaisimmat tilaukset ovat tulleet Afrikasta astislam kirjoitti:Täytyyhän nyt ihmisen kirja painattaaPaljonkohan tuollaisen 14cm leveän ja 20cm korkean pehmeä kantisen kirjan painattaminen mahtaisi maksaa? (Itsellä ei ole mitään hajua asiasta.)
Painattaisi niitä ainakin noin 20kappaletta omaan (runkkauskäyttöön). Antaisi/myisi niitä sukulaisille lahjaksi merkkipäivinä tai jotakin.
hmm. etsin myös googlella.
Jatkan vielä hieman. Eli tuo kustantamo tekee sekä pehmeä- että kovakantisia teoksia, tosin kovakantiset ovat hivenen kalliimpia ja niiden tekeminen kestää hetken aikaa kauemmin.slam kirjoitti:minkähänlaisia erilaisia sidontoja on olemassa?
En minä sellaiseen pysty, ja en usko kenenkään haluavan painaa sanojani ilmaiseksi, mutta kavereille voisi kirjoittaa teoksen ja maksaa itse kustannukset. Mahdollisemman halvalla tietysti ja kannesta tulee valkoinen, jos kukaan ei halua anonyymisti/julkisesti toimittaa kansikuvaa.Aito_Johanna kirjoitti:Kirjoita niin hyvä kirja, että sinun ei tarvitse tehdä omakustannetta vaan joku kustantamo suostuu julkaisemaan kirjasi. Silloin et joudu maksamaan mitään vaan päinvastoin sinulle maksetaan!!!!!!!!111
Ok. Ei kait siinä mitään.Kertoja kirjoitti:Keskimäärin sanon, että yksi pehmeäkantinen teos maksaa noin 10-20 €, johon annetaan usein jokunen kymmenys alennusta.
Ei sun siitä tarvitse huolehtia, sillä oikolukija kyllä korjaa ne pahimmat kämmit. Ja kansikuvankin he taittavat, liittävät ISBN -numeron ja lähettävät näytekappaleet Kirjavälitykseen, joten noistakaan ei tarvitse murehtia.slam kirjoitti:Ainoa asia, mikä huolettaa on, että jaksanko tarkistaa oikeinkirjoituksen tarpeeksi huolellisesti.
Äh, ei, ei ... Pitäisi saada painettua josskin under graund mestassa. Kuulin tuosa joskus juttua, että jollakin oli pieni painokone "yksityiskäytössä" muistaakseni.Kertoja kirjoitti:Ei sun siitä tarvitse huolehtia, sillä oikolukija kyllä korjaa ne pahimmat kämmit. Ja kansikuvankin he taittavat, liittävät ISBN -numeron ja lähettävät näytekappaleet Kirjavälitykseen, joten noistakaan ei tarvitse murehtia.slam kirjoitti:Ainoa asia, mikä huolettaa on, että jaksanko tarkistaa oikeinkirjoituksen tarpeeksi huolellisesti.
Kustantamot julkaisevat vain n. 1 % heille tarjotuista käsikirjoituksista kirjoina. Tsaanssit on siis pienet.Aito_Johanna kirjoitti:Kirjoita niin hyvä kirja, että sinun ei tarvitse tehdä omakustannetta vaan joku kustantamo suostuu julkaisemaan kirjasi. Silloin et joudu maksamaan mitään vaan päinvastoin sinulle maksetaan!!!!!!!!111
Noh, sulle esimakua (saat sen loput sitten kirjassa)Patz kirjoitti:Kerro slam sitten että mistä saa ostaa, mun kirjahyllyssä on just sun kirjan mentävä aukko