Lolita kirjoitti:Miten tyhmiä nuo työpaikkani virkamiehet voivat olla. Jos laittaa seksiseuranhakuilmoituksen johonkin palstalle, niin kannattaako siihen alle laittaa oma etunimi. Aina on joku joka näkee ilmoituksen ja pystyy selvittämään kuka kirjoittaja on
Ja tämä oli jo toinen kerta. Noloa.
Vastaa piruuttas jollekin niistä. Sarjassamme "Olisitpa nähny ilmees! "
Kertakaikkiaan liian mehukas tilaisuus päästä piruilemaan oikein kunnolla .
Enthu kirjoitti:vituttaa.net... huomenna kännylasku 23,10 egee,ylihuomenna sähkölasku 17,50 egee...pärkkele ja vuokra erääntyy ens vkon ma,87,80 voin maksaa sit tili onkin jo ihan tyhjä ennen ens vkon ke tai to:ta... varmaan sit alkaa mussuttaa jostain puuttuvasta 2 egestä
joo pikkasen harmittaa kanssa. kännylaskua 238.90 egee, vuokraan 504 egee, sähkölaskua 56.30egee, systerin synttärilahjaan 60 egee, televisiolupaan muistaakseni 120 egee, telvision kuukausimaksuihin 105,50 egee tontulle joku satanen ja pitäis kotiteatteri käydä ostamassa siihen 400-800 egee. ja sitten vielä egeen egee ja jägermaisteriin egee ja pääsymaksuun egee ja kebabbiin egee ja bisseen egee ja taksiin egee ja kenkien korjaukseen egee ja oven avaukseen egee, naapurille egee kun meni egeissään sen luukkuun nukkuun ja egee että pääsee egellä ineen egvaattoriin eguna.
1108 kirjoitti:joo pikkasen harmittaa kanssa. kännylaskua 238.90 egee, vuokraan 504 egee, sähkölaskua 56.30egee, systerin synttärilahjaan 60 egee, televisiolupaan muistaakseni 120 egee, telvision kuukausimaksuihin 105,50 egee tontulle joku satanen ja pitäis kotiteatteri käydä ostamassa siihen 400-800 egee. ja sitten vielä egeen egee ja jägermaisteriin egee ja pääsymaksuun egee ja kebabbiin egee ja bisseen egee ja taksiin egee ja kenkien korjaukseen egee ja oven avaukseen egee, naapurille egee kun meni egeissään sen luukkuun nukkuun ja egee että pääsee egellä ineen egvaattoriin eguna.
Ohos... siulla vasta menoja onkin (miten kummassa sitä rahaa meneekin niin
paljon vaikka yritän pitää jonkinlaista taloudenhallintabudjettia tms)
Mun tarttee kertoo teille, että viime viikonloppuna kuulin sivusta kuntosalilla kahden tytön keskustelun, jossa toinen kertoi kysyneensä lapsena äidiltään, että onko ne kuukautiset vaan semmoinen kertajuttu, ja äitinsä oli vastannut, että ei, ne on sulla neljäkymmentä vuotta. Siis noin yht'äkkiseltäänhän tuo kuulostaa kamalalta, vaikka asia on tietysti minulle ja varmaan teillekin tuttu. Mä en oo vielä ees puolessa välissä tuota neljääkymmentä vuotta ja tuntuu ihan siltä, että voisin jo tämän homman lopettaa.
Baletti jäi siis väliin, mutta ehdinpä nyt hieman siistiä kotiani ennen shakkikerhoa!
Minä menen nyt makaamaan passiivisena telkkarin ääreen.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Huhhahhei. Hengissä edelleen, ja viikonloppukin lähestyy... Kauheasti tekisi mieli syödä jotain makeaa, mutta kun prlk täällä ei ole mitään! Lähimpään kauppaan 5 km eikä ihan viitsisi sitä varten lähteä
Edith kirjoitti: Mun tarttee kertoo teille, että viime viikonloppuna kuulin sivusta kuntosalilla kahden tytön keskustelun, jossa toinen kertoi kysyneensä lapsena äidiltään, että onko ne kuukautiset vaan semmoinen kertajuttu, ja äitinsä oli vastannut, että ei, ne on sulla neljäkymmentä vuotta.
Olisi kyllä aika masentavaa kuulla tuollainen silloin joskus esipuberteetti-ikäisenä plikkana
Vittu että voi olla lukot tiukkoja... sormet verillä saa vääntää kiinni eikä mene sittenkään. Pitäis varmaan tilata jostain semmoset megaisot työmiehen kädet ittelleen.
Jaaha. Repes perse kun kokous kesti reilun kaksi tuntia ja ei edes oikeestaan muuta siitä paitsi että sain pari lisänakkia (arkistointijärjestelmän uusinta ja sisäverkon ongelmakohtien korjaaminen).
tonttu kirjoitti:Vittu että voi olla lukot tiukkoja... sormet verillä saa vääntää kiinni eikä mene sittenkään. Pitäis varmaan tilata jostain semmoset megaisot työmiehen kädet ittelleen.
"Jos ei omat voimat riitä, tarvitset isomman työkalun (mieluiten vasaran)."
-kaikkien Tee-Se-Itse-Miesten(tm) uskontunnustus
Voi nyt kettu... heti ekana kun menin sokko 1 tuli vastaan seuraava kommentti 17:30:32 [Anna_] Opera, oot kuulemma ollu deiteillä homomurhaajan kanssa?! ... Kerroin vaan et nähnyt ko hlön parissa miitissä ei mtn seukkayhteyksiä...
kuka haluu mustamaalata mua
Edit: Ai että ihan itse mustamaalaan itseäni ... interesting
Viimeksi muokannut Enthu, 29.03.2006 18:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BrianW kirjoitti:
Tässä mitään oopperoita kaivata, tappiollista korkeakulttuurista toimintaa. Kunnon reality- tai saippuasarja vaan pystyyn ja rahoja jakamaan.
Saippuaooppera = Kityooppera...get it?
tai sit mä en taas vaan osaa
Viimeksi muokannut Lilo, 29.03.2006 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Kai se on paras raahata itsensä duunista kotiin ennen kuin hermot menee aivan täysin. Olen aivan yliväsy ja turhautunut tähän hommaan. Onneksi vajaan puolentoista viikon päästä alkaa loma. Kymmenen päivää lomaa!
BrianW kirjoitti:
Tässä mitään oopperoita kaivata, tappiollista korkeakulttuurista toimintaa. Kunnon reality- tai saippuasarja vaan pystyyn ja rahoja jakamaan.
Saippuaooppera = Kityooppera...get it?
No jos sä noin ajattelit niin sittenhän se ihan bueno.
Asiantuntemusta ainakin löytyy. On lakihenkilöitä, it-nörttejä, elokuva-alan ja markkinoinnin tuntijoita ym.
swirl kirjoitti:Kai se on paras raahata itsensä duunista kotiin ennen kuin hermot menee aivan täysin. Olen aivan yliväsy ja turhautunut tähän hommaan. Onneksi vajaan puolentoista viikon päästä alkaa loma. Kymmenen päivää lomaa!