Nimi- ja logokilpailu

Yleinen lätinä jä kitinä
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

KisSandra kirjoitti: Muiden tähänastisista ehdotuksista omaa kannatustani voisivat nauttia:

kitrix.net
runkut.net (tai runkkarit.net)
kitypiikit.net (tai kitypiikki.net)
runkykarkurit.net

aasi poimii nyt vaan kaikista ehdotelmista vaikka 10 vaihtoehtoo ja laittaa sen äänestyksen käyntiin.

Logoa voidaan miettiä paremmin sitten kun on uusi nimi tiedossa. Siitä myöhemmin oma äänestys.
:komp:
Loppujen lopuksi mulle on aivan sama, millä nimellä täällä jatkossa paskaa jauhetaan, mutta nuo yleNpänä mainitut ovat mielestäni ihan päteviä, erityisesti kaksi ensimmäistä.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3484
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

En itse myöskään kannata tuota runkkarit mentaliteetin mukaan tuomista ihan nimeen asti.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Toistan tämän:

Ehdotan:
Nykyinen Kitylogo, mutta kirjaimina
VITU

Nykyisellä logopohjalla näyttäisi "hyvältä". Muistuttaa "kityä". Sijamuodot toimisi.
Sitten voisi puhua "vitun kirjoittajista", "vitun keskusteluista" ja "vitun pigviineistä" tai "vitun runkkareista". Sanoa että katsonpa mitä vitussa tänään on. Kehua ihmisille että vitusta luin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Gattaca kirjoitti:Toistan tämän:
VITU
Aivan loistava! Kannatan.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Viesti Kirjoittaja Canine »

slam kirjoitti:
Jos sinä nussit, niin minä teen uuden palstan. En siedä tuollaista "avaruudesta" samalle palstalle sinkoutunutta ihmistä. Samanlaiset kaveripiiri katekoriat kunniaan, jotka olivat meillä ammoisina aikoina. Olessamme teinityttöjä kyttääviä nuoria miehiä.
Nyt meni kyllä yli mun ymmärryksen.
Not only is life a bitch, it has puppies
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 5993
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja aasi »

EveryWoman kirjoitti:Pelkkä osittainen onomatopoeettinen samankaltaisuus jo tunnettujen brändinimien kanssa ei ole minkäänlainen peruste sille, ettei niitä nimiä saisi käyttää. Jopa jonkun jo varaamaa nimeä saa käyttää ja sen saa myös rekisteröidä - riittää että toimiala on eri (silloin siis nimi saa olla täsmälleen sama).
Cityn tavaramerkille on rekisteröity myös joku webpalvelut-toimiala. Tokmanni sai pitää nimensä, mutta joutui siitä silti käräjöimään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Viesti Kirjoittaja Canine »

Gattaca kirjoitti:Toistan tämän:

Ehdotan:
Nykyinen Kitylogo, mutta kirjaimina
VITU

Nykyisellä logopohjalla näyttäisi "hyvältä". Muistuttaa "kityä". Sijamuodot toimisi.
Sitten voisi puhua "vitun kirjoittajista", "vitun keskusteluista" ja "vitun pigviineistä" tai "vitun runkkareista". Sanoa että katsonpa mitä vitussa tänään on. Kehua ihmisille että vitusta luin.
Loistava! :P
Not only is life a bitch, it has puppies
Pehmovanukas

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Nykyisen logon kaltaiset millä tahansa kirjainyhdistelmillä toteutetut ovat aasin kannalta huono idea. Ainakin värit pitäisi muuttaa ihan toiseksi.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Nimiehdotuksia satelee:
Ajan hengen mukainen joukkopako.net :idea:
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

mites ois eleettömän tyylikäs: sarjamurha.fi
Kirjoitan tätä alasti
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

McJanne kirjoitti:mites ois eleettömän tyylikäs: sarjamurha.fi
keh keh. Wanha. :roll:
Avatar
McJanne
Kitisijä
Viestit: 8611
Liittynyt: 13.11.2005 23:14
Paikkakunta: Suomi Finlandia 40° PERKELEEEH!

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Elukka kirjoitti:
McJanne kirjoitti:mites ois eleettömän tyylikäs: sarjamurha.fi
keh keh. Wanha. :roll:
Pöh. Aina kaikki hyvät on joko lesboja tai varattuja tai wanhoja :C
Kirjoitan tätä alasti
eps

Viesti Kirjoittaja eps »

Palataan juurille. Mistä meidät erottaa muista foorumeista? Mistä löytyy se syvin totuus, joka jokaisen palstalaisen on ymmärrettävä?

Viikonpäiväketjuista.

Nimeksi viikonpaiva.net

e.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kannatan ehdottomasti tuota VITUa!!

Tosin logo olkoot vahvasti erilainen kun tuo citykopio.

Toisaalta ihan sama, tehkää maggara mieleiseksenne; minulle on ihan sama minkä nimiselle palstalle minä horisen asiattomuuksia.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

On se kumma että kun minä ehdotan vitua, se ei saa mitään kannatusta, mutta kun poikuus plagioi sen, johan on kaikki kannattamassa!
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Herra Manala kirjoitti:On se kumma että kun minä ehdotan vitua, se ei saa mitään kannatusta, mutta kun poikuus plagioi sen, johan on kaikki kannattamassa!
Face the facts: Susta ei vaan yksinkertaisesti kukaan tykkää. Sad but true. :P
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Herra Manala kirjoitti:On se kumma että kun minä ehdotan vitua, se ei saa mitään kannatusta, mutta kun poikuus plagioi sen, johan on kaikki kannattamassa!
Oho, en osannut lukea tuota sun kaunista fonttia, vaan tulkitsin sen jotenkin sokeuksissani Vittu.kicks-ass.netkiksi :o Opeteltava nähtävästi lukemaan.

Kannatetaan siis Manalan Vitua!! (ja Gattacan perusteita sille)
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:On se kumma että kun minä ehdotan vitua, se ei saa mitään kannatusta, mutta kun poikuus plagioi sen, johan on kaikki kannattamassa!
:shock: Anteeksi, en huomannutkaan!
Kai vaistomaisesti ignoraan sinut, ja keksin tuon itsenäisesti. Ja perustelin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kyllä munkin on pakko liittyä vitun kannattajien joukkoon :)
Me transmitte sursum, Caledoni!
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Herra Manala kirjoitti:On se kumma että kun minä ehdotan vitua, se ei saa mitään kannatusta, mutta kun poikuus plagioi sen, johan on kaikki kannattamassa!
Anteeksi, luin ketjua lopusta alkuun.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Gattaca kirjoitti:VITU
Muuten hyvä, mutta samankaltaisuusongelma sen toisen keskustelufoorumin kanssa ei poistu, ainakaan jos logo näyttää edelleen samalta. *tosikko* :|
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

RolloTomasi kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:On se kumma että kun minä ehdotan vitua, se ei saa mitään kannatusta, mutta kun poikuus plagioi sen, johan on kaikki kannattamassa!
Anteeksi, luin ketjua lopusta alkuun.
Minä en tainnut kaikkea edes katsoa, katselin vain Kitylogoa, ajattelin neljää kirjainta ja sitten välähti.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3029
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Milloin tästä asiasta on tarkoitus päättää?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 6781
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Oikeastaan en koe nimen muuttamista tarpeelliseksi. Erityisesti jos ja kun tuosta Cityn logoa mukailleesta logosta luovutaan. Ja osoitteen perusteella ei edes ole oikein selvää, onko nimi Kity vai Kity Kicks Ass vai mitä kummaa. Vanhan nimen voisi pitää.

Toisaalta, Aasin on täysin oikeassa, että mikään edes pieni murhe siitä, että joku voisi nimestä ryppyillä, on kuitenkin täysin turha murhe. Jos nimi siis vaihdetaan, niin ilmoittaudun omalta osaltani tietysti tosikkojengiin ja komppaan seuraavia:
Aito_Johanna kirjoitti:Vähän ajattelin, että en viitsi olla kukkahattutäti-ilonpilaaja enkä sano tätä ollenkaan vaan toivon vain kaikessa hiljaisuudessa, että ei sentään Paskalaaria, mutta kiltti Chap otti asian esille, joten ehkä sentään tohdin kompata:
Chap kirjoitti:Minä identifioin itseni Kity-yhteisöön, mutta en välttämättä enää johonkin paskalaari-yhteisöön (jos nimi vaihdetaan, toivottavasti se ei ole ihan noin dorka).
Ettei vain kritisoitaisi vaan esitettäisiin jotain rakentavaakin, niin muistaakseni Bliss taisi ehdotella jotain pingviinitarha-tyyppistä nimeä. Minusta se olisi sekä sympaattinen että riittävän moni- tai peräti hämärämerkityksinen näin heterogeeniselle palstalle.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ehdotan nimeä Kylä.
Vastaa Viestiin