Epäilen, ne eivät ole päässeet jäljilleni. Syön uhrini kokonaan ja jauhan luut potenssilääkkeeksi että voin raiskata tulevat uhrini anaaliin samalla kun leikkaan heidään lihaansa pihveiksi.Aito_Johanna kirjoitti:Sanojasi siteerataan huomisissa Ilta-Sanomissa.1108 kirjoitti:
Pöh, en ole vielä jäänyt kiinni. Mutta ainahan uudet otolliset uhrit on tervetulleita.
Tollo Tiistai
Perustetaanko joku 1108:a, Suurta Äijää, palvova kultti, jossa yritämme jäljitellä esikuvamme tekoja? Kannibalismin ja sodomian lisäksi kulttiin kuuluisi alastomien naisten tanssia öisessä metsässä ja neitsyiden uhraamista.Starflare kirjoitti:Ei jumalauta! Jätkä on nero! Eihän tässä voi kuin ihailla.1108 kirjoitti:
Epäilen, ne eivät ole päässeet jäljilleni. Syön uhrini kokonaan ja jauhan luut potenssilääkkeeksi että voin raiskata tulevat uhrini anaaliin samalla kun leikkaan heidään lihaansa pihveiksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- rontti26
- Elämätön Kitisijä
joo,pääsenkö mä mukaan?Lolita kirjoitti:Perustetaanko joku 1108:a, Suurta Äijää, palvova kultti, jossa yritämme jäljitellä esikuvamme tekoja? Kannibalismin ja sodomian lisäksi kulttiin kuuluisi alastomien naisten tanssia öisessä metsässä ja neitsyiden uhraamista.Starflare kirjoitti:Ei jumalauta! Jätkä on nero! Eihän tässä voi kuin ihailla.1108 kirjoitti:
Epäilen, ne eivät ole päässeet jäljilleni. Syön uhrini kokonaan ja jauhan luut potenssilääkkeeksi että voin raiskata tulevat uhrini anaaliin samalla kun leikkaan heidään lihaansa pihveiksi.
SieNet on perseestä!
Hitaasti yskähdellen käynnistyvä paskalinko
http://www.silverraven.com/helpfulhints.htm
Ui juma, Suomi tarvitsee lisää tuollaisia naisiaLolita kirjoitti:Perustetaanko joku 1108:a, Suurta Äijää, palvova kultti, jossa yritämme jäljitellä esikuvamme tekoja? Kannibalismin ja sodomian lisäksi kulttiin kuuluisi alastomien naisten tanssia öisessä metsässä ja neitsyiden uhraamista.Starflare kirjoitti:Ei jumalauta! Jätkä on nero! Eihän tässä voi kuin ihailla.1108 kirjoitti:

- rontti26
- Elämätön Kitisijä
Starflare kirjoitti:Ui juma, Suomi tarvitsee lisää tuollaisia naisiaLolita kirjoitti:Perustetaanko joku 1108:a, Suurta Äijää, palvova kultti, jossa yritämme jäljitellä esikuvamme tekoja? Kannibalismin ja sodomian lisäksi kulttiin kuuluisi alastomien naisten tanssia öisessä metsässä ja neitsyiden uhraamista.Starflare kirjoitti: Ei jumalauta! Jätkä on nero! Eihän tässä voi kuin ihailla.. Rontti kelpuutetaan ainoastaan uhriksi.
sucks to be me...

SieNet on perseestä!
Niinpä. Ja mä aloin miettiä, että joudunko minä tanssimaan alasti siellä metsässä?Bliss kirjoitti:Miten pitää uhrattavat neitsyet neitsyinä uhraamiseen saakka tuossa ÄijäLaumassa????Lolita kirjoitti:neitsyiden uhraamista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
No tootta mooses, ellet halua olla päällepäsmärinä ja pistää muita tanssimaan?Lolita kirjoitti:Niinpä. Ja mä aloin miettiä, että joudunko minä tanssimaan alasti siellä metsässä?Bliss kirjoitti:Miten pitää uhrattavat neitsyet neitsyinä uhraamiseen saakka tuossa ÄijäLaumassa????Lolita kirjoitti:neitsyiden uhraamista.
Mä näytän kyllä hyvältä piiska kädessä ja korsetissa, eli ehkä ne olis muut neidot, jotka tanssii.Starflare kirjoitti:No tootta mooses, ellet halua olla päällepäsmärinä ja pistää muita tanssimaan?Lolita kirjoitti:Niinpä. Ja mä aloin miettiä, että joudunko minä tanssimaan alasti siellä metsässä?Bliss kirjoitti: Miten pitää uhrattavat neitsyet neitsyinä uhraamiseen saakka tuossa ÄijäLaumassa????
Hehe, vaatteet päällä riittää. Yön tummuudessa meinaan karvattomampi päänuppi kiiltää kauempaa kuin paljas pypy ja ukkelit luulevat vielä olevansa strippipaikassa. Niitä - tai siis meitä - ukkeleita..Lolita kirjoitti: Niinpä. Ja mä aloin miettiä, että joudunko minä tanssimaan alasti siellä metsässä?
Edit: sexuaalinen korjaus!
Viimeksi muokannut HellBell, 28.03.2006 23:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä videon näyttämään tyyliin: TÄSTÄ MALLIA!Lolita kirjoitti:Niinpä. Ja mä aloin miettiä, että joudunko minä tanssimaan alasti siellä metsässä?
Kumma juttu, mulle tuli tuo Mother North myös mieleen, mutta se ei ollut tarpeeksi grim.1108 kirjoitti:Kyllä videon näyttämään tyyliin: TÄSTÄ MALLIA!Lolita kirjoitti:Niinpä. Ja mä aloin miettiä, että joudunko minä tanssimaan alasti siellä metsässä?
Ääh en nyt muista mikä ketju tää edes on mutta.. Asioihin reagoidaan, toiset voimakkaammin toiset heikommin. Minusta ylireagointia ei ole tapahtunut. Jotkut ihmiset on vaan hieman tarkempia joistakin asioista ja toiset toisista. Niinq yleisellä tasolla. MItäs tästä enää jauhamaan, asiasta käytiin hyvää keskustelua silloin kun ihmisillä oli siihen tarve. Tsorba et missasit, Luciano.