Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
JakeBlues

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Onko kukaan törmännyt Stevie Ray Vaughanin MTV Unplugged session taltioon. Jos on, niin kertokaa ihmeessä. Mä olen kääntänyt koko internetin ylös alas ja löytänyt vain yksittäisiä siivuja. Siis koko sessio haussa, videona tai audiona.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Starflare kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Miksi jonkun muun tekemät voileivät maistuvat paremmalta kuin itse tehdyt?
Tätä olen itsekin miettinyt! Jos joku tietää niin se on nobelin paikka!
son paikasta kiinni. töissä tullu joskus tehtyä voileipiä. semmosen kun sitten hyllystä nappaa ja rouhasee, niin aijai miten hyvää.
kotona kun tekee täsmälleen samanmoisen on kokemus lähinnä yhdentekevä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Bliss kirjoitti:Miksi jonkun muun tekemät voileivät maistuvat paremmalta kuin itse tehdyt?
Se varmaan johtuu siitä jännityksestä, kun ei tiedä millä haukkaisulla suun täyttää sentin paksuinen margariinimöykky tai onko leivän väliin mahdollisesti kätketty kokonaisia pippureita tai jopa jotain syötäväksi kelpaamatonta. Joten jos leipä maistuu objektiivisesti arvioiden edes puoleksi (tai normaalilta) niin hyvältä kuin itsetekemä, sen kuvittelee maistuvan monta kertaa paremmalta.

Kysyn nyt täälläkin, mutta tietääkö kukaan, kuka sanoi "jos tyttö on ruma, hänen hiuksiaan kehutaan kauniiksi"? Oon yrittänyt selvittää tätä jo pitkään.
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Miksei voisi olla sellaista mikroa, joka lämmittäisi pelkkää ruokaa eikä myös lautasia? Tai vastaavasti, miksei voisi olla semmosia lautasia, jotka ei lämpene mikrossa!+? Perkele!!1
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

hermine kirjoitti: Kysyn nyt täälläkin, mutta tietääkö kukaan, kuka sanoi "jos tyttö on ruma, hänen hiuksiaan kehutaan kauniiksi"? Oon yrittänyt selvittää tätä jo pitkään.
ainakin terry pratchett sanoo noin kirjassaan maskerade, mut en sit tiiä lainaako se siinä jotain muuta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miks mun kone tilttaa kokoajan? :tiistai:
Poistin Spy Sweeperin, ja johan toimii, mutta kuinka kauan :?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Miks?

Kuinka kauan?
Ei vaaleanharmainta aavistusta :D

Miksi kaikki hyvä elämässä on joko laitonta, moraalitonta tai lihottavaa?????
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Miks?

Kuinka kauan?
Ei vaaleanharmainta aavistusta :D

Miksi kaikki hyvä elämässä on joko laitonta, moraalitonta tai lihottavaa?????
Ettet olisi liian onnellinen, joku voisi suuttua ja pahoittaa mielensä.
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Miksi juuri, kun olin päättänyt vahvasti nykyisestä poikaystävästäni, että tämän ihmisen kanssa minä haluan jakaa koko elämäni ja nyt aion uskaltaa rakastaa ja sitoutua, alkoi puhelin piipata piilomerkityksisiä ja tapaamistoiveita viestejä niiltä molemmilta Elämän Suurilta Rakkauksilta, joita en koskaan saanut?
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

hermine kirjoitti:Miksi juuri, kun olin päättänyt vahvasti nykyisestä poikaystävästäni, että tämän ihmisen kanssa minä haluan jakaa koko elämäni ja nyt aion uskaltaa rakastaa ja sitoutua, alkoi puhelin piipata piilomerkityksisiä ja tapaamistoiveita viestejä niiltä molemmilta Elämän Suurilta Rakkauksilta, joita en koskaan saanut?
Tähänkin sopii toi edellinen vastaus:
Starflare kirjoitti:Ettet olisi liian onnellinen, joku voisi suuttua ja pahoittaa mielensä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tietääkö kukaan miten paperia askarrellaan paskarrellaan. mulla on nyt saavi täynnä vettä ja paperisilppua, mutta pitääkö siihen lisätä jotain? miten sen saa tasaseks puuroks?
Me transmitte sursum, Caledoni!
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

par-sky kirjoitti:tietääkö kukaan miten paperia askarrellaan paskarrellaan. mulla on nyt saavi täynnä vettä ja paperisilppua, mutta pitääkö siihen lisätä jotain? miten sen saa tasaseks puuroks?
Öö, tarkoitat varmaan paperimassaa tjtn?
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Eiks siihen paperimassaan tuu jotain liimaa tai liisteriä?
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:Eiks siihen paperimassaan tuu jotain liimaa tai liisteriä?
Ei kyl hajuakaan :oops:
Tuli vaan mieleen että sitä hän varmaan tarkoitti.
Exsat

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Eiks siihen paperimassaan tuu jotain liimaa tai liisteriä?
Ei kyl hajuakaan :oops:
Tuli vaan mieleen että sitä hän varmaan tarkoitti.
:google: http://cc.joensuu.fi/~ansavola/paperimassa.htm

mä siis Ninni en ollut lukenut sun vastausta kun laitoin tuon, lampaalle vastailin. :wink:
Viimeksi muokannut Exsat, 29.03.2006 14:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Jos haluaa muotoilla paperimassasta jotain, niin tapettiliisteri kai auttaa? Tietääkseni muuten siihen ei tartte lisätä mitään. Joskus pentuna oon kerhossa tehnyt paperia ja siellä massa sekoitettiin tasaiseksi ihan sähkövatkaimella. Sitä silppua kannattaa liottaa aika kauan, niin se menee helpommin tasaiseksi?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2439
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tjuu, paperimassasta on kyse, mutta mitä liimaa? ja eihän paperimassa oo tahmeeta? erikeepperiäkö mä sinne pruuttaan ja sähkövispilällä perään?

ja perverssisti haluan tehdä siis paperia (semmosta litteetä, juu knou).
Me transmitte sursum, Caledoni!
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

par-sky kirjoitti:tjuu, paperimassasta on kyse, mutta mitä liimaa? ja eihän paperimassa oo tahmeeta? erikeepperiäkö mä sinne pruuttaan ja sähkövispilällä perään?

ja perverssisti haluan tehdä siis paperia (semmosta litteetä, juu knou).
Liisteriä?
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

par-sky kirjoitti:ja perverssisti haluan tehdä siis paperia (semmosta litteetä, juu knou).
Paperin tekoon et liisteriä tarvitse. Silppuat vaan haluamaasi paperia massaksi ja vettä perään, suotittelen massan sötköttämiseen sauvasekoitinta. Sitten vaan massa siivilälevyn päälle ja ylimääräiset nesteet vekka esim. paksun tiskirätin avulla. Kuivumaan ja vot, olet tehnyt paperista paperia!
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

par-sky kirjoitti:ja perverssisti haluan tehdä siis paperia (semmosta litteetä, juu knou).
Silppuat paperia, koska haluat tehdä siitä paperia?
M'kay. :nuts:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

ovatko punajuuri ja suolakurkku terveellisiä vai lihottavia ruokia?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Georgina kirjoitti:ovatko punajuuri ja suolakurkku terveellisiä vai lihottavia ruokia?
kyllä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:ovatko punajuuri ja suolakurkku terveellisiä vai lihottavia ruokia?
Kaikki lihottaa, mikä menee yli kulutuksen. Eivätköhän nuo kuitenkin sieltä kevyimmästä päästä ole. Suolamääränsä puolesta noita ei kuitenkaan varmaan joka päivä kannata syödä. Ainakaan suolakurkkua.

(Tuoreena punajuuri oikein terveellinen toki!)
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mistä mä löydän pitkän, kapeen mustan hameen? Jotain puuvillastrecth kangasta? Ei jaksa ite tehä, vaikka ois niiiin helppo.
swirl

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mulla on kaksi sellaista. Molemmat olen ostanut Seppälästä suhteellisen edullisesti. Kannattaa käydä katsomassa.
Vastaa Viestiin