Suositelkaa lautapeliä
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Tohtori Terapia on kans kiva peli!
Mutta... kyllä tässä silti eniten kuolatan Carcassonnen lisäosien perään... (kaks puuttuis)
Ja sitte on Carcassonnen valmistjalta tullu joku ihka uus keskiaikanen peli kans...
Tää on hyvä keskustelunaihe näin joulun alla!
Mutta... kyllä tässä silti eniten kuolatan Carcassonnen lisäosien perään... (kaks puuttuis)
Ja sitte on Carcassonnen valmistjalta tullu joku ihka uus keskiaikanen peli kans...
Tää on hyvä keskustelunaihe näin joulun alla!

Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Ei, vaan koska Go on shakkia vaikeampi peli. Sen säännöt oppii kuitenkin nopeasti.imbesiili kirjoitti:Ihme perusteluja. Eli go on parempi peli kuin shakki, koska tietokoneet ovat idiootteja?NuoriDaavid kirjoitti: Onpas Go
Perustelut: Shakissa tietokone voi voittaa maailman parhaan pelaajan. Gossa tietokone ei pärjää edes kohtalaisen hyvälle kerhopelaajalle.
Äärivittumainen, mutta silti antoisa peli on Illuminati
Tosikon pelaajan saa tällä pelillä raivon liekkeihin, sillä muut pelaajat voivat liittoutua johdossa olevaa pelaajaa vastaan.
Mielenkiintoisen pelistä tekee se, että jokaisen pelaajan tavoite pelissä on eri. Aina vastustajat eivät edes tiedä, mihin pelaaja pyrkii.
Vaatii hieman aivojen käyttöä, joten dokailupeliksi kannattaa valita jokin muu.
Suosittelen, mutta en huonoille häviäjille.
Itseäni pidän hyvänä häviäjänä, mutta tämän pelin kanssa oli sulateltavaa, niin vittumainen se on.
Tosikon pelaajan saa tällä pelillä raivon liekkeihin, sillä muut pelaajat voivat liittoutua johdossa olevaa pelaajaa vastaan.
Mielenkiintoisen pelistä tekee se, että jokaisen pelaajan tavoite pelissä on eri. Aina vastustajat eivät edes tiedä, mihin pelaaja pyrkii.
Vaatii hieman aivojen käyttöä, joten dokailupeliksi kannattaa valita jokin muu.
Suosittelen, mutta en huonoille häviäjille.
Itseäni pidän hyvänä häviäjänä, mutta tämän pelin kanssa oli sulateltavaa, niin vittumainen se on.
-
- Kitisijä
Ei vittu, nyt putosi murot suusta nauraessa.Ann kirjoitti:Tälläme ollaan leikitty joka ilta.
Tyylikkäästi harmaantunut lauta, jossa reikä keskellä.
Käyntikorttimateriaalia.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Ei helvetti, en muista koska viimeksi olisin näin lahjakkaasti pudonnut.Mylwin kirjoitti:Ei vittu, nyt putosi murot suusta nauraessa.Ann kirjoitti:Tälläme ollaan leikitty joka ilta.
Käyntikorttimateriaalia.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Sä veit mun avattaren!Vaola kirjoitti:Ei helvetti, en muista koska viimeksi olisin näin lahjakkaasti pudonnut.Mylwin kirjoitti:Ei vittu, nyt putosi murot suusta nauraessa.Ann kirjoitti:Tälläme ollaan leikitty joka ilta.
Käyntikorttimateriaalia.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
Sorry, mut kyllä mä silti uskon että tämä pukee minua paremmin.Mylwin kirjoitti:Sä veit mun avattaren!Vaola kirjoitti:Ei helvetti, en muista koska viimeksi olisin näin lahjakkaasti pudonnut.Mylwin kirjoitti: Ei vittu, nyt putosi murot suusta nauraessa.
Käyntikorttimateriaalia.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
No joo, saat pitää.Vaola kirjoitti:Sorry, mut kyllä mä silti uskon että tämä pukee minua paremmin.Mylwin kirjoitti:Sä veit mun avattaren!Vaola kirjoitti: Ei helvetti, en muista koska viimeksi olisin näin lahjakkaasti pudonnut.

- Ann 2005
- Ann 2005
Pelastit päiväni! En tiennyt että noita pelejä vielä saa. Tuo lähtee ihan välittömästi tilaukseen. Toivottavasti ehtii jo viikonlopuksiMarthaFucowski kirjoitti:Äärivittumainen, mutta silti antoisa peli on Illuminati

Ovela kuin orgasmi