McJanne kirjoitti:
TuliKettu täälläkin, ei näy kuva.
Minullakaan ei näkynyt ensin, mutta kun klikkasin hiiren oikealla napilla linkkiä ja valitsin "näytä kuva", avasi se kuvan uuteen ruutuun, ja sieltä kun palasi ketjuun, näkyi kuva ketjussakin. Mystistä.
nojoojust kirjoitti:Minullakaan ei näkynyt ensin, mutta kun klikkasin hiiren oikealla napilla linkkiä ja valitsin "näytä kuva", avasi se kuvan uuteen ruutuun, ja sieltä kun palasi ketjuun, näkyi kuva ketjussakin. Mystistä.
nojoojust kirjoitti:Minullakaan ei näkynyt ensin, mutta kun klikkasin hiiren oikealla napilla linkkiä ja valitsin "näytä kuva", avasi se kuvan uuteen ruutuun, ja sieltä kun palasi ketjuun, näkyi kuva ketjussakin. Mystistä.
Kuva toki näky mutta ei se ketjuun sieltä poNpannut :C
Suvinen kirjoitti:On se vittu kun ei kampaajalla onnistu koskaan sitä näkemystään välittämään sille kampaajalle asti!
Vaihdoin oikein kampaajaakin kun ajattelin että ehkä se vanha ei ymmärrä mun kieltä. Menin vähän kalliimmalle ja trendikkäämmälle.
Sain otsiksen minkä halusin, mutta muu tukka sai omituisen mummomaisen kypäräpää- kampauksen, jäi vähän turhan pitkäksikin.
Kyllä on totuttelemista tähän. Ja turha sanoa etten avannut suutani - oli kotona jo opetellut valmiiksi,
mitä sanon että tulen ymmäretyksi.
Luovutan. On se kumma kun tästäkin tukasta pituuden ja paksuuden vuoksi saisi tehtyä ihmeitä. Ei.
( Onhan tää ihan kiva, mutta kun halusin supercoolsiistin trendipään. Ääh. )
Olen huomannut, että yleensä jos haluu jonkun trendilookin, kannattaa mennä oikeasti trendikkäälle kampaajalle. Jos kampaajalla ei ole visiota siitä lookista jota haet, niin ei se tajua vaikka kuinka selittäisit. Kallistahan se on, mutta sen arvoista.
Nukuksin kuin puulla päähän lyöty. En ymmärrä, miten voi väsyttää näin paljon. Olin sentään ihan pirteä vielä aamupäivällä, jonka siis käytin järkevästi muuhun kuin lukemiseen.
Suvinen kirjoitti:Tässä kohden voinkin paljastaa, että olen sen verran tumpelo etten osaa siirtää digikameralta kuvia koneelle.
- jos kerta kameran ohjelmat on asennettu, homman pitäis mennä kivuttomasti
- kamera USB-piuhalla koneeseen, tarvittaessa camsuun virta päälle
- voit mahdollisesti joutua laittamaan kameran "siirto/muokkaustilaan"
- osa kameroista näkyy resurssienhallinnassa. Kuvat voi tällöin siirtää kopy-peistaamalla haluamaansa paikkaan kovalevyllä.
Jos tuntuu hankalalta, kannattaa tutkia valmistajan kotisivuilta jonkinlaista FAQ-helppiä.
Vois pistää meikit naaman ja hiukset ojennukseen kun menen hakemaan murkinaa läheisestä kauppakeskuksesta. Hiukoo eikä jaksaisi laittaa ruokaa itse. Mitäs muuta tarvitsisin kaupoilta...?
Joku voisi mennä huomisaamuna heittämään keikan mun puolesta Ruoholahteen, ei oikein nappaa ajatus aikaisesta ylösnousemuksesta aamulla kun koko viikko on ollut aika lyhyitä yöunia.
Kaikin puolin ärsyttävä päivä... Tänään kuitenkin ajattelin käydä kämpän sotkujen kimppuun. Sitä varten ostin pullon punaviiniä, jos se vaikka riittäisi vai pitääköhän korkata calvados pullo...
En löytänyt kuin tuon yhden kaljan, vaikka enemmänkin olisi maittanut Haluaisin päästä pusuttelemaan naakkosta. Voipi olla vaan aika turha haave taas sekin.
Nilkka saisi parantua ja also huomenna saisi olla kunnolla plussaa...