On niin rasittavaa mennä sänkyyn luullen, että toinenkin suhtautuu seksiin yhtä estottomasti ja antautuen ja että sängyssä tehdään kaikkea kivaa, mitä siellä voidaan tehdä, mutta sitten se kaatuu siihen, kun miehen peppu ei olekaan kuin maikkarin tanssiohjelmista repäisty. Se sattuu munaskuihin, kun kuvittelee tarjoavansa toiselle sitä kaikkein timmeintään.
Olen sitä mieltä, että pepun treenaamisessa ei ole periaatteessa mitään vikaa, kuntoilu virkistää jne. ja tähän asti olen itsekin silloin tällöin treenannut peppuani, mutta en jaksa sitä, että sitä odotetaan minulta ja että minusta tykätään vain tietynlaisena. Haluan naisen, ja "Luojan kiitos" olen todistanut sellaistenkin naisten olemassaolon, joka sukeltaa estotta peppuani puristelemaan.
Niin, ja minä tiedän jo, mitä te vastaatte. Että pitäisi tutustua toiseen paremmin, että tietäisi nämä mieltymykset. Niin varmaan pitäisi. Hyvästi spontaani antauminen.
Niin, ja minun pitää hyväksyä ihmisten erilaiset mieltymykset. Niin pitääkin.
Joo, ja sitten vastaa varmaan vielä joku, joka on sitä mieltä, että hänen peppumieltymyksensä ovat ihan sisäsyntyisiä ja että medialla ei ole mitään vaikutusta hänen mieltymyksiinsä. Okei, sovitaan niin.
Muistattehan sitten kertoa pojillenne ja vaikka samalla isällenne ja veljillenne, että olisi parasta, jos he eivät pitäisi itsestään sellaisina kuin ovat. Aina kun voi käyttää elämänsä mahdottomien ja/tai aikaa vievien komeusihanteiden tavoittelemiseen. Sinä aikana tietenkin voisi vaikka lukea maailmankirjallisuuden klassikoita tai pyrkiä pörssiyhtiön hallitukseen, mutta kaikkihan sen tajuavat, että miehen, siis poikasi, isäsi ja veljesi on kuitenkin parempi pitää peppupinta-alansa siedettävänä ja hyvän muotoisena, käydä kiinteytysjumpassa tai Henkkamaukassa(?) sovittelemassa uusia pyöräilyshortseja.
Suunnittelen maailmanlaajuisen perseenpienennyslakon masinoimista.
Sori K, oli ihan pakko...