Bluntly kirjoitti:Hemmetti kun liha on heikko. Tekisi mieli tunkea jotain suuhun, mutta kun kessiäkin pitäisi saada pienemmäksi.
Mä sorruin ja söin hillomunkin. No kun tarjottiin!!!!1
Mikäs ihmeen yleinen herkuttelukohtaus tänne on iskenyt? Jos jättäisinkin sen suklaatin sitten ostamatta ettei kityväestön yhteenlaskettu massa nouse yli kriittisen rajan.
Ei mtn elämää suurempaa kerrottavaa... nyt alkaa duunista tulla jo kiitoksiakin... vähän väkinäisesti mutta positiivistakin ei aina sitä negatiivista paskaa niskaan.Josko kävis salilla ja kurkkaa onko ketään pelaamassa bilistä (ei tasku ).Jos ei muuten niin Asukastilassa nyt ainakin on tuttuja ihmisiä...ei miulla muuta jatkakaa
Tää on just tätä, et kun tulee duunista niin ei pitäis lösähtää sohvalle, koska jumpalle lähtemisen tsäänssit huononee koko ajan...milläs helevetillä mä saisin itseni tästä liikkeelle...
Töistä palattu, ostoksila käyty, ja höh, yhtäkkiä mulla on ihan rennon suvereeni olo vaikka aamulla vitutti kuin pientä oravaa.
Loppuilta on vapaa... ruudun tuijottamiselle. Koko päivä, aamusta iltaan, työssä ja vapaa-ajalla. Eiköhän kohta aivot sano "poks" ja korvista nouse savua.
Kävin shoppailemassa: Tuloksena viisi kassillista vaatteita, ruokaa, leffoja, musaa, lehti ja kengät. Ugh, olen tyytyväinen, eikä rahhookaan männyt kuin pari hunttia (joka on kyllä paljon suhteessa mitä sain ostettua, muta leffat-boksit oli pakollisia )
Patz kirjoitti:Voi jumalauta. Vedin pakkelia koiran jyrsimiin seiniin ja nyt se nuolee niitä pakkeleita!! Teen siitä kohta rukkaset!!!
Millä sen saa pysymään erossa seinistä?
Elä nyt rukkasia tee, hyvä nainen. Eikö ole olemassa jotain eteeristä öljyä, jonka tuoksu kuvottaa koiria ja jota voisi sivellä seiniin? Tai jotain vähemmän eteeristä tuotetta? Vaihtoehtoisesti voit rangaista koiraasi niin että hän yhdistää seinien jyrsimisen rangaistukseen, mutta sen varmaan jo tiesitkin.
Keikaus kirjoitti:Elä nyt rukkasia tee, hyvä nainen. Eikö ole olemassa jotain eteeristä öljyä, jonka tuoksu kuvottaa koiria ja jota voisi sivellä seiniin? Tai jotain vähemmän eteeristä tuotetta? Vaihtoehtoisesti voit rangaista koiraasi niin että hän yhdistää seinien jyrsimisen rangaistukseen, mutta sen varmaan jo tiesitkin.
Jep. Ongelmahan tässä on juuri se että koira jyrsii seiniä minulta salaa, ilmeisesti terrierimäiseen tyyliin pitkästyneenä. Täytynee siis lisätä leluarsenaalia päivien ajaksi ja hankkia jotain kammotuoksuista tököttiä seiniin. Kyllä syö naista!
Patz kirjoitti:Jep. Ongelmahan tässä on juuri se että koira jyrsii seiniä minulta salaa, ilmeisesti terrierimäiseen tyyliin pitkästyneenä. Täytynee siis lisätä leluarsenaalia päivien ajaksi ja hankkia jotain kammotuoksuista tököttiä seiniin. Kyllä syö naista!
Eikä ne tökötit välttämättä edes haise niin pahoilta meidän nenäämme.
Hei, sä voisit vaikka istuttaa koirasi telkkarin eteen ja jättää luontovideoita pyörimään! Entäs oletkos miettinyt, että löytäisit vaikka 4H-kerhon kautta joitain innokkaita pikkutyttöjä tai -poikia ulkoiluttamaan koiraasi päivällä? Olen itse miettinyt, että varmaan ulkoistaisin tuon homman osittain noin ja samalla ilahduttaisin jotain pikkuihmistä.