Kotona ja ruoka tulilla. Käväsin työkamun kanssa vetäsemässä luistimilla vajaan kymppikilsan auringon pehmittämällä jäällä ja puolet matkasta vastatuuleen. Voinen siis hyvällä omatunnolla nauttia pääsiäiskukon jääkaappiini päivän aikana muniman munan!
Kohta sauna päälle ja sitten työhommia... Jos huvittaa.
Jeh mikä päivä...no mutta huomisesta tulee vielä jehnampi. Kymmeneltä yks haastattelu ja sen purku ja leikkaus illalla helvetisti pyykinpesua...pitäs varmaan jo katella vaatteita reissuunkin. Prrrkeleen Nordea Masterin piti ehtiä reissuun mukaan...no onhan niillä vielä kaksi päivää aikaa...
Angita kirjoitti:Voi hitsi nyt tekis mieli suklaatia.
No älä. Olin näin lähellä mennä tänään kauppaan ihan vaan ostamaan suklaata ja ehkä jotain muutakin namia, pitkästä aikaa. Sain hillittyä itseni, ja nyt syön keitettyjä soijapapuja ja kasviksia. Just joo.
Sauna ja kylmä olut on ihan parhautta. Moon niin väsynyt, että oksat poies. Ja aamulla pirteenä ylös taas (not).
Saamarin Deadwood tulee niin kauhian myöhään. Yhden jakson kattonut, ja jäin ihan vallan koukkuun.
Miksi näin lyhytaikainen eItsemurha? Nousitko lähestyvän pääsiäisen kunniaksi kuolleista noin pian? KityMessias!
En tarkoita tätä valittaakseni, minusta on mukavaa kun palasit
Kiitos, minäkin tykkään sinusta! Niin, olen jo pitkään oikeastaan halunnut pois tietokoneen äärestä ylipäätään. Heikko yritys lähteä. Jatketaan nyt sitten samalla vaivalla...
Tein tänään kyllä aika paljon töitä ja sanoin ainakin yhden hauska(hko)n asian netissä. Silti on nyt semmoinen olo että saldo tältä päivältä on miinuksella kun on tullut puhuttua tyhmiä ja tuhlattua aikaa - puhuen tyhmiä.
Mulla ja Turbohaltijalla on kohta teemiitti. Ehkä me raportoidaan tänne, mitä me jutellaan. Varmaan haukutaan miehiä ja naisia, siinä on ehtymätön aihe, joka ei jätä ketään kylmäksi.