Mulli75 kirjoitti:Tässähän ei kysellä elintapoja, harrastuksia ja muita elämänlaatua heikentäviä tai parantavia tekijöitä vaan suoraan hatusta vetäistään minulle kuoliniäksi 74 vuotta.
Muistaakseni Kityssä on jossain linkki vastaavanlaiseen tuomiopäivänlaskuautomaattiin jossa on eri kysymyksiä ja sitten tulee tuomiopäivä.
Kysytään tässäkin, kun maltat mennä testissä eteenpäin. Se eka sivu on hätähousuille,
siis sellaisille kuin sinä!
Äh, en mä jaksa arpoa uudestaan, pitää katsoa sitten kun tuntuu että henki on lähdössä jos kykenen.
Jeah. Ensimmäisen ennusteen mukaan 81 vuotta, mutta minulla on prosentin mahdollisuus yltää siihen ikään, ellen radikaalisti muuta elintapojani.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Exsat kirjoitti:
Musta välillä tuntuu, että jos Jumala on näistä hommista vastuussa, niin mä olen kussut sen muroihin tosi pahasti. Pitäiskö erota kirkosta?
Pasko sen muroihin seuraavalla kerralla. Jos alkais äijä uskoa kelle alkais.
58% todennäköisyydellä 74-vuotiaaksi tai vanhemmaksi..Ennuste 23. huhtikuuta 2051 klo. 12.27. Eeeeeiii.. ei käy. En minä täällä niin pitkään jaksa homehtua. Täytyy alkaa käyttää vaikka huumeita.
Exsat kirjoitti:
Musta välillä tuntuu, että jos Jumala on näistä hommista vastuussa, niin mä olen kussut sen muroihin tosi pahasti. Pitäiskö erota kirkosta?
Pasko sen muroihin seuraavalla kerralla. Jos alkais äijä uskoa kelle alkais.
Yritäksä vihjailla, että jokin tässä maailmassa tapahtuisi minusta riippumattomista syistä? Ihme harhoja sulla.
Exsat kirjoitti:
Yritäksä vihjailla, että jokin tässä maailmassa tapahtuisi minusta riippumattomista syistä? Ihme harhoja sulla.
En. Mut tiätsä ne riisimurot napsuu riksuu ja poksuu jos niihin laittaa nestettä. Iso J kuulee, kun pissit niihin. Pasko siis, niin ei poksu eikä JeiJei kuule.