Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mojo kirjoitti:Hmm... tarkemmin ajateltuna... seuraava kysymys kuuluukin: Jos aiot vanhan korun poistaa jotta saisit sinne uuden (eikös se näin ollu), niin eikö se olisi plusmiinusnollaa vetäsitä huuli pois samalla? Mitä iloa uudesta huulikorusta jos ei ole huulta minne sitä laittaa?

Häh?
Älähän nyt, ei blondit koskaan ajattele asioita noin pitkälle.
t. Tekoäly
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kukapa kertoo minulle vastauksen mieltäni askarruttavaan asiaan?
Yhteensä 14 käyttäjää tällä hetkellä :: 5 Rekisteröityjä, 2 Piilotettu ja 7 Vieraita [ Ylläpitäjä ] [ Moderaattori ]
Eniten käyttäjiä online on ollut 59 ,päiväys 08.09.2005 21:55
Rekisteröityjä käyttäjiä: Googlebot, MSN, Aito_Johanna, Angita, ElanorRaven, ninnithequeen, Reiska
Mitä nuo ovat?
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

ElanorRaven kirjoitti:Kukapa kertoo minulle vastauksen mieltäni askarruttavaan asiaan?
Yhteensä 14 käyttäjää tällä hetkellä :: 5 Rekisteröityjä, 2 Piilotettu ja 7 Vieraita [ Ylläpitäjä ] [ Moderaattori ]
Eniten käyttäjiä online on ollut 59 ,päiväys 08.09.2005 21:55
Rekisteröityjä käyttäjiä: Googlebot, MSN, Aito_Johanna, Angita, ElanorRaven, ninnithequeen, Reiska
Mitä nuo ovat?
Niitä homppeleita joista ainoastaan aasi tajuaa jotain. Ei meitä kuolevaisia varten.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Starflare kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Kukapa kertoo minulle vastauksen mieltäni askarruttavaan asiaan?
Yhteensä 14 käyttäjää tällä hetkellä :: 5 Rekisteröityjä, 2 Piilotettu ja 7 Vieraita [ Ylläpitäjä ] [ Moderaattori ]
Eniten käyttäjiä online on ollut 59 ,päiväys 08.09.2005 21:55
Rekisteröityjä käyttäjiä: Googlebot, MSN, Aito_Johanna, Angita, ElanorRaven, ninnithequeen, Reiska
Mitä nuo ovat?
Niitä homppeleita joista ainoastaan aasi tajuaa jotain. Ei meitä kuolevaisia varten.
Tästä on muuten puhuttu ennenkin. Ne ovat vissiin jotain hakukoneita. Eli joku varmaan hakee esim googlen kautta jotain sanaa joka esiintyy Kityssä :lol:
(nyt kaikki nörtit nauraa mulle)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3301
Liittynyt: 23.12.2005 23:36

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tulipas tässä mieleen kun näitä kuvia tietokoneella järjestelen... Että näitä on ihan mielettömän paljon. Ihan hulluna. Ja tärkeitäkin kuvia. Olis varmaan hyvä kun niistä olis jonkinsortin varmuuskopiot että niitä voisi kymmenenkin vuoden päästäkin katsella. Mites ja mille tuo varmuuskopionti kannattaa toteuttaa?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
HellBell

Viesti Kirjoittaja HellBell »

ElanorRaven kirjoitti:KITY PELASTA!
Miten saan lävityskorun ruuvattua auki? Se ei liiku ei sitten ollenkaan, onko olemassa jotain poppaskonsteja? Hermo meneee................
Ne pitäisi saada kiertämällä auki. Ja kiertämällä auki oikeaan suuntaan - en tiedä onko se sitten myötä-tai vastapäivään, mutta niin mulle sanoi aikoinaan yksi lävistäjä.
Tietty jos se on noin tiukassa.. Vaikeampi tapaus.

Oletko kokeillut soittaa johonkin lävistysliikkeeseen ja kysästä niiltä vinkkiä tuohon?

En ole itse vielä vaihtanut/ottanut pois (tykkään tästä, ei tarvetta vaihtoon) napalävistyskoruani, joten kokemusperäistä tietoa ko.asiasta ei ole.
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

HellBell kirjoitti:Oletko kokeillut soittaa johonkin lävistysliikkeeseen ja kysästä niiltä vinkkiä tuohon?
Kävin liikkeessä vinkumassa, ja noin kymmenen minuutin tappelun jälkeen saivat sen avattua. :roll:
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kauan herätyskello voi soida ennen kuin siitä loppuu patterit? Naapuri on hävinnyt jonnekin, asunnosta kuuluu pirinä jo neljättä päivää...
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

hermine kirjoitti:Kauan herätyskello voi soida ennen kuin siitä loppuu patterit? Naapuri on hävinnyt jonnekin, asunnosta kuuluu pirinä jo neljättä päivää...
:shock:
Luulisi tuossa ajassa jo loppuvan! Toivottavasti ei ole kauhean ohuet seinät siellä päin... :roll:
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Suvinen kirjoitti:Kai kävit kolkuttelemassa oveen? Tunnetko kyseisen naapurin jotenkin?
Heti tuli mieleen että sinne on joku mummu kupsahtanut eikä kukaan kaipaa..
Tuo mullekin tuli mieleen, että toivottavasti ei kämpästä löydy ruumiita...
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Viesti Kirjoittaja HotPants »

ElanorRaven kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Kai kävit kolkuttelemassa oveen? Tunnetko kyseisen naapurin jotenkin?
Heti tuli mieleen että sinne on joku mummu kupsahtanut eikä kukaan kaipaa..
Tuo mullekin tuli mieleen, että toivottavasti ei kämpästä löydy ruumiita...
Ja jos siel olisi vielä yksi body lisää, meillä ois tässä kohta pystyssä Body Shop. Ja niitä on jo tarpeeks, että toivotaan että noin ei olis.
<3
ElanorRaven

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

HotPants kirjoitti: Ja jos siel olisi vielä yksi body lisää, meillä ois tässä kohta pystyssä Body Shop. Ja niitä on jo tarpeeks, että toivotaan että noin ei olis.
Tuo oli jo melkein hauska juttu.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Viesti Kirjoittaja HotPants »

ElanorRaven kirjoitti:
HotPants kirjoitti: Ja jos siel olisi vielä yksi body lisää, meillä ois tässä kohta pystyssä Body Shop. Ja niitä on jo tarpeeks, että toivotaan että noin ei olis.
Tuo oli jo melkein hauska juttu.
Aattelet kuolemaa hauskana?? Ei oo yhtään hauska keissi. Mitäs jos itte kaatuisit johonki kämppään ja ennen kuin huomasitkaan, heräisit jostain Body Shopin purnukasta? Ei hyvä.
<3
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Suvinen kirjoitti: L'Oreal osti BodyShopin. ( OT )
Beacause it's worth it? Uusi tieto mulle joka tapauksessa.

Harkitsen vakaasti oikeustoimia sitä Cosmoo vastaan. Ihmistä ei sais pitää näin pimennossa!
<3
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

Suvinen kirjoitti:
hermine kirjoitti:Naapuri on hävinnyt jonnekin, asunnosta kuuluu pirinä jo neljättä päivää...
Kai kävit kolkuttelemassa oveen? Tunnetko kyseisen naapurin jotenkin?
Heti tuli mieleen että sinne on joku mummu kupsahtanut eikä kukaan kaipaa..
Opiskelija-asuntola tää on, täällä asuu vain nuoria. Ja ainakin yliopistoissa oli just perioditauko ja täällä on tosi hiljaista kun niin monet on lähteneet lomaksi jonnekin pois. Luulisin, että tuokin asukas.

En mä tiedä mitä oveen koputtelu auttaisi vaikka siellä jotain olisikin sattunut, jos joku on siinä kunnossa että pystyy siihen vastaamaan niin luulisi että se olisi saanut hankittua myös apua itselleen jotenkin. Ja en oo varma kuka tuossa asuu, kun naapurit vaihtuu aika usein eikä ovissa tai postilaatikoissa lue nimiä.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Viesti Kirjoittaja HotPants »

hermine kirjoitti: Ja en oo varma kuka tuossa asuu, kun naapurit vaihtuu aika usein eikä ovissa tai postilaatikoissa lue nimiä.
Entä jos otat yhteyttä ton paikan vahtimestariin? Ihan jo ton herätyskellon äänen takia. Siinä samalla tulee sitten tarkistettua ettei sinne ole ehtiny kehittyä sitä Body Shoppia.
<3
hermine

Viesti Kirjoittaja hermine »

HotPants kirjoitti:
hermine kirjoitti: Ja en oo varma kuka tuossa asuu, kun naapurit vaihtuu aika usein eikä ovissa tai postilaatikoissa lue nimiä.
Entä jos otat yhteyttä ton paikan vahtimestariin? Ihan jo ton herätyskellon äänen takia. Siinä samalla tulee sitten tarkistettua ettei sinne ole ehtiny kehittyä sitä Body Shoppia.
Ei nykyaikana ole vahtimestareita tai talonmiehiä, on vaan ulkopuolinen ja asukkaita juuri tuntematon huoltoyhtiö joka laskuttaa muistaakseni n. 70e oven avaamisesta. Mitä ei tietenkään tehdä kenenkään muun kuin kyseisen asunnon vuokralaisen pyynnöstä ja tällöinkin vain jos hänellä on näyttää henkkarit.

Mä en tiedä onko toi jonkun muualle lomanviettoon lähteneen pila, koska kuulostaa kuin se herätyskello olisi asetettu ihan oven taakse. Ei se mua niin haittaa kun tuossa on käytävä välissä ettei tuo mulle kuulu kuin eteiseen, seinänaapureita luulisin riipovan. Tosin jos toi ei huomennakaan vielä hiljene, voisin käydä TOASilla hoitamassa yhden toisen asian ja kysyä samalla, voisiko tuolle tehdä jotain. Alkaa mullakin jo iskeä vainoharhat päälle. (ei täällä sentään vielä ruumiit haise...)
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Viesti Kirjoittaja HotPants »

hermine kirjoitti: ..
Ei nykyaikana ole vahtimestareita tai talonmiehiä, on vaan ulkopuolinen ja asukkaita juuri tuntematon huoltoyhtiö joka laskuttaa muistaakseni n. 70e oven avaamisesta. ..
Mä nääs muistin yhen paikan ja funasin että huoltohäiskä olis ollu vahtimestari, mutta voi olla että ei ollukaan. Termit sotkeentu tossa.

Otetaan uus kysymys esille tässä kysymysketjussa:

Mikä sen venäläisen drinkin nimi on, jossa kaadetaan ylhäältä alas lasiin jotain jääkylmää litkua?
<3
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Viesti Kirjoittaja cardic »

HotPants kirjoitti:
Mikä sen venäläisen drinkin nimi on, jossa kaadetaan ylhäältä alas lasiin jotain jääkylmää litkua?
vodkasnapsi
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mistäköhän kannattaisi alkaa etsiä Peter Jacksonin ohjaamat elokuvat Braindead ja Bad taste?
rontti24

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

miks mä olen niin addictoitunut hattrickiin?
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Kumpaa vetäisi? viinaa vai kaljaa?
rontti24

Viesti Kirjoittaja rontti24 »

slam kirjoitti:Kumpaa vetäisi? viinaa vai kaljaa?
viinaa
nojoojust

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

millivanilli kirjoitti:Mistäköhän kannattaisi alkaa etsiä Peter Jacksonin ohjaamat elokuvat Braindead ja Bad taste?
Anttilasta löytyi kokoelma, joka sisälsi myös mm. Meet the Feebles. Eikä ollut edes kallis.
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Mistä johtuu ettei teepussi uppoa kuumaan veteen ?
Väkisin vaan nousee pinnalle vaikka painaisi sen lusikalla pohjaan.
Ensimmäinen kerta kun näen tämän tapahtuman.
Vastaa Viestiin