IA: muutamassa päivässä olet karannut yli 40 viestin johtoon. Juhlinkohan mä liian aikaisin?
Törkeä tiistai
-
nypari
Toinen kurssiviikko lähenee puoltaväliä, kyllä yksi viikko olis riittänyt. Ette varmaan usko, mutta työkavereitakin on jo ikävä
Siis lähinnä sitä läpänheittoa ja rentoa yhdessäoloa, mitä töissä on. Väsyttäiskin vähän, eikä mun huonekaveri auta tilannetta yhtään, vaan työntää joka yö Kuorsaus-merkkistä melusaastetta minkä muminaltaan kerkiää. Tämmöstä...
IA: muutamassa päivässä olet karannut yli 40 viestin johtoon. Juhlinkohan mä liian aikaisin?
-
Kid
- irmelianneli
- Kitisijä
nypari kirjoitti:Siis lähinnä sitä läpänheittoa ja rentoa yhdessäoloa, mitä töissä on.
nypari kirjoitti:IA: muutamassa päivässä olet karannut yli 40 viestin johtoon. Juhlinkohan mä liian aikaisin?
Siltä vaikuttaa, kuomaseni. Nooo, mä olen ollu sairaana kotona..
-
AarneAnkka
-
Elukka
-
AarneAnkka
Mun kanssa samikset taas sen suhteen että kulutin aamulla 40 minuuttia etsien linkkiä yhteen artikkeliin jota pidin hyvänä, ja jonka halusin tuoda tänne keskusteluun. 40 minuuttia. Ei löytynyt, ei emaileista, ei googlella, ei exploderin historiasta. Olisin voinut lopettaa aikaisemminkin ja tulla töihin ajoissa, mutta kun ei. Tiistaihymiö:Elukka kirjoitti:Ai sullakin on VW-muki työpaikalla?millivanilli kirjoitti:Mulla oli äsken kauhea hätä, mun Viivi ja Wagner muki katosi jonnekin. Sain äsken sitten juoksennella ympäri työpaikkaa. Muki löytyi, hurraa.Samikset!
-
millivanilli
-
Exsat
Heippa kultsit!
Kiirus päivä töissä,nyt se on onneksi ohi. Söin klo 11.30 ihan kelpo satsin, ja taas on nälkä. Miten mulla voi olla pohjaton kaivo, vaikka sunnuntai-iltana/maanantaina olinkin oksutaudissa/migreenissä (tiedä häntä)?
Mitäköhän sitä nyt tekis kun pääsee näin aikaisin töistä? Mies menee seminaaripäivän jälkeen tekemään ryhmätyötä naispuolisen kolleegan kanssa hotellihuoneeseen koko illaksi: kuulostaako epäilyttävältä?
Typerää sinänsä antaa oppisopimus-oppilaille pari, joka asuu 600km päässä, ja jota näkee kasvotusten (töiden kannalta) vain joka toinen kuukausi, ja vasta seminaarin jälkeen pystyy tekemään kunnolla ryhmätöitä.. naurettavaa.
Noh, mut nyt mä taidan perehtyä vaatteiden vaihtoon ja kotio lähtemiseen..
Kiirus päivä töissä,nyt se on onneksi ohi. Söin klo 11.30 ihan kelpo satsin, ja taas on nälkä. Miten mulla voi olla pohjaton kaivo, vaikka sunnuntai-iltana/maanantaina olinkin oksutaudissa/migreenissä (tiedä häntä)?
Mitäköhän sitä nyt tekis kun pääsee näin aikaisin töistä? Mies menee seminaaripäivän jälkeen tekemään ryhmätyötä naispuolisen kolleegan kanssa hotellihuoneeseen koko illaksi: kuulostaako epäilyttävältä?
Typerää sinänsä antaa oppisopimus-oppilaille pari, joka asuu 600km päässä, ja jota näkee kasvotusten (töiden kannalta) vain joka toinen kuukausi, ja vasta seminaarin jälkeen pystyy tekemään kunnolla ryhmätöitä.. naurettavaa.
Noh, mut nyt mä taidan perehtyä vaatteiden vaihtoon ja kotio lähtemiseen..
The great club outshines the individual, always and forever.
-
Exsat
-
Starflare
-
safi
Ei ole kurjaa, ei vituta ja elämä hymyilee... trallaa lall lall laa viimeinen päivä töitä ja tyttö lähtee lomalle. Tosin en tiedä vielä mitä rakas ystäväni on pääni menoksi tällä kertaa keksinyt, mutta huomenna pitäisi olla lähtöön valmiina klo: 6.00 aamulla. Passia ei kuulemma tarvita, joten kotimaan kamaralla ilmeisesti oleskellaan. *viheltelee iloisena*AarneAnkka kirjoitti:Onpas kaikilla kurjaa. No ei se mitään, niin minullakin. Vituttaa. Toivotan itseni tervetulleeksi kerhoonne.
-
RolloTomasi
-
Elukka
-
AarneAnkka
Samma här. Kaikki työhön liittyvä mitä olen tänään yrittänyt, on epäonnistunut milloin minkäkin ihme ongelman takia. Turhauttavaa, ei ole tullut yhtään onnistumisen tai valmiiksi saamisen iloa, pelkkää pään seinään hakkaamista ollut koko päivä.Elukka kirjoitti:Ei varsinaista kurjuutta, mutta väsynyt ja aikaansaamaton olo kylläkin. Tahtois jo kotio.
Toivottavasti jäätee piristää...
-
ninnithequeen
-
RolloTomasi
-
Patz
Loppuviikko sairaslomaa ja lihasrelaksantteja ja särkylääkettä. Lääkäri ei muuten sanonut kauanko noita pitää syödä, tuli nyt mieleeni. Syön muutaman päivän, eiköhän se riitä.
Niin, että nyt pitäis pysyä pois koneelta, että saa niskan kuntoon. Tiukkaa tulee tekemään, kun on tälläinen laiskimus. Mä voisin järjestellä bileitä ja siivota päivät pitkät, mutta suuresti epäilen niin tekeväni.
Niin, että nyt pitäis pysyä pois koneelta, että saa niskan kuntoon. Tiukkaa tulee tekemään, kun on tälläinen laiskimus. Mä voisin järjestellä bileitä ja siivota päivät pitkät, mutta suuresti epäilen niin tekeväni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti: