Pikku Kakkonen
-
RolloTomasi
Pikku Kakkonen
Pikku kakkosen posti.
Postilokero 347 33101 Tampere 10
Pikku kakkosen posti.
Pikku kakkosen posti.
-
slam
-
Mulli75
-
Kittys
-
tonttu
-
Turbohaltija
Re: Pikku Kakkonen
Vanha kunnon intin marssilauluhan se tuo.RolloTomasi kirjoitti:Pikku kakkosen posti.
Pikku kakkosen posti.
-
Aito_Johanna
En hyväksy sitä, että viatonta nalleparkaa noi mustamaalataan.McJanne kirjoitti:PikkuTyttönä katsoin aina. Nykyisin näen vaan unia... Nalle Luppakorva on pedofiili...
"Hyvää yötä pilvi, nalle silmät sulkee, lapsosista näkee nalle monta unta..."
- McJanne
- Kitisijä
Re: Pikku Kakkonen
"Ammattikorkeakoulu, tutkintonimike... mitä sen on väliä, tutkinto kuitenkin..."Turbohaltija kirjoitti:Vanha kunnon intin marssilauluhan se tuo.RolloTomasi kirjoitti:Pikku kakkosen posti.
Pikku kakkosen posti.
Kirjoitan tätä alasti
-
nojoojust
Minäpäs olenkin kätellyt Ransua. Muu yleisö oli tuollaista alle 6-vuotiasta, minä "vähän" vanhempi. Ransu kätteli minua ja jutteli esityksen jälkeen, koska siihen teki vaikutuksen minun pitkä ihailijaurani. Nimikirjoitusta se ei antanut, koska kynä ei pysynyt sen tassussa.Lolita kirjoitti:Lapsena katsoin aina. Lisäksi mun pappa (isän isä) oli suuri Ransu-fani. Pappa katsoi kans aina Pikkukakkosen.
-
hebuli
Minulla on ruuansulatus toiminut jo pidempään siten että päivän aikana tulee useampia Pikku Kakkosia, eikä vain yhtä sellaista kunnollista tonyhalme-maissipaskapläjäystä jota joutuu punnertamaan naama punaisena karjuen ja joka vetää koko pytyn tukkoon. Ihan hyvä että suolisto toimii, sitä se kuiduilla mässääminen teettää.
Viimeksi muokannut hebuli, 13.03.2006 15:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
AarneAnkka
Hoh. Vasta nyt selvisi että taannoinen naperolempparibiisini, Matin ja Miisun alussa oleva vihellysbiisi onkin jotain ihan muuta kuin suomalainen. Saatavana äNpeekolmoisena:
Tommy Whistler: Where the Rainbow Ends
Matti ja Miisu? Jep, semmoinenkin animaatiosarja Pikku Kakkosessa pyöri. Miisu oli kissaksi aika mielenkiintoinen, kun sillä oli samanlaiset raidat kuin villisian poikasella...
Tommy Whistler: Where the Rainbow Ends
Matti ja Miisu? Jep, semmoinenkin animaatiosarja Pikku Kakkosessa pyöri. Miisu oli kissaksi aika mielenkiintoinen, kun sillä oli samanlaiset raidat kuin villisian poikasella...
-
Aito_Johanna
Täähän on hyvä biisi!AarneAnkka kirjoitti: Tommy Whistler: Where the Rainbow Ends