Soot ihan höpsö.RolloTomasi kirjoitti:puhelin
puhe-elin
nokia tekee elimiä. naps. hipsandei. hup.
tip tip tidyy tsuupadui tsuupadei dip dip dip
titityy titityy hup hup titityy titityy näen tähtiä.
haluaisin lukea aku ankan taskukirjoja.
.Maananatai,
-
ElanorRaven
-
slam
-
RolloTomasi
-
millivanilli
-
tonttu
-
slam
Työhaastattelu huomenna. Puoliperävaunun ajoa olisi tarjolla (mahdollisesti), sillä lykitään takaperin samaan tyyliin kuin perinteisellä traktorin yksiakselisella perävaunulla...
Sellaista halusin päästä testaamaankin, mutta en välttämättä työskentelemään sellaisen kanssa.
Asumistaan varten pitäisi kerätä rahaa, vaikka en MILLÄÄN jaksaisi ruveta töihin! mutta pakko kait se on, että voi rahoittaa touhujaan...

Sellaista halusin päästä testaamaankin, mutta en välttämättä työskentelemään sellaisen kanssa.
-
Kid
-
slam
-
slam
Mä olen ihan sekaisin. Pääsin nukkumaan kahtakymmentä vaille kolme yöllä ja Pekka herätteli jatkuvasti. Nyt ei suoranaisesti väsytä, mutta ei kyllä ajatuskaan kulje. Tästä tulee vielä tuskallinen päivä. En ole muuten vieläkään aloittanut työntekoa vaan surffaillut netissä koko aamupäivän.
Ruuaksi on tänään viimeinen annos makaronilaatikkoa pakkasesta, nams!
Hei, mä kirjoitin tuon ja tän lauseen katsomatta näppistä! Vähänks mä olen hyvä, koska olen itseoppinut!
Ruuaksi on tänään viimeinen annos makaronilaatikkoa pakkasesta, nams!
Hei, mä kirjoitin tuon ja tän lauseen katsomatta näppistä! Vähänks mä olen hyvä, koska olen itseoppinut!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
ElanorRaven
Itsekin harrastan tuota sekä tietokoneella että kännykällä, ja toisille se tuntuu olevan ihan mahdoton tehtävä... Sisko katsoi eilen ihan silmät pyöreinä, "Miten sä voit kirjottaa noin nopeasti kun et edes katso näppikseen?" Kummasti siihen vaan tulee tuntuma.Lolita kirjoitti:Hei, mä kirjoitin tuon ja tän lauseen katsomatta näppistä!
Mun hartijat on ihan jumissa. Lauantaina ja sunnuntaina heräsin niitten takia mojovaan päänsärkyyn ja sunnuntaina oli vielä paha olokin. Kurkin vähän vessanpyttyä, mutten kuitenkaan oksentanut.
Nyt miettii varatako lääkäriaika vai ei. Mitään luvallista lihasrelaksanttia ei kotoa löydy ja mun kipeitä hartijoita ei saa hieroa, ne ottaa siitä itseensä. Jos vaikka vähän tekis töitä tietokoneen ääressä, niin ongelma ratkeaisi varmasti itsestään.
Nyt miettii varatako lääkäriaika vai ei. Mitään luvallista lihasrelaksanttia ei kotoa löydy ja mun kipeitä hartijoita ei saa hieroa, ne ottaa siitä itseensä. Jos vaikka vähän tekis töitä tietokoneen ääressä, niin ongelma ratkeaisi varmasti itsestään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
Elukka
-
millivanilli
-
Dumari
Yöllä nukuin noin 2.30-6.45 kiitos lostin 2 seasonin jaksojen.. Tänään ohjelmassa vaatteiden, astioiden ja kämpän tiskausta. Nämä hyötyaskareet suoritettuani ajattelin nappasta olutta ja katsoa loput lostin jaksoista jotka on tehty&esitetty. Tänään on pakko venytellä kotona, on sen verran paskana tuo selkä että kohta hajoaa tähän toimistotyöhön..
- McJanne
- Kitisijä
*nautiskelee firman isoimmasta työhuoneesta*
Täällä kyllä vetää aina niin että korvat lepattaa perneke. 16:00 parturi, nams sitä uutta lookkia taas
Huomenna tulee näkimetkin, hienoa kun pääsee näistä kurapaskatyömaalaseista eroon viimein.
Heh, edellisen talojen onteloiden laskemiseen meni kolme päivää, tänään olen jo kolmatta laskemassa... amusella meni 30min yhteen, hooray!
Perse vaan kun tääkin projekti kallistuu jo loppusuoralle... Noh, Kamppi halpa.
Kirottu kevät, kirotut hormoonit.
Täällä kyllä vetää aina niin että korvat lepattaa perneke. 16:00 parturi, nams sitä uutta lookkia taas
Huomenna tulee näkimetkin, hienoa kun pääsee näistä kurapaskatyömaalaseista eroon viimein.
Heh, edellisen talojen onteloiden laskemiseen meni kolme päivää, tänään olen jo kolmatta laskemassa... amusella meni 30min yhteen, hooray!
Perse vaan kun tääkin projekti kallistuu jo loppusuoralle... Noh, Kamppi halpa.
Kirottu kevät, kirotut hormoonit.
Kirjoitan tätä alasti
-
Kittys
-
Edith
Mä haluan kertoa teille, että mä tilasin just Z-lehden. Ja käyn päässäni sitä samaa vanhaa paskaa taas, josta olen ennenkin kirjoittanut pitkästikin jo ammoisina aikoina ihan Cityynkin. Ja sit toisekseen laitoin just elämäni toisen korillisen pyykkiä ensimmäiseen ihka omaan (vanhempien maksamaan) pesukoneeseeni, ja jo nyt alkaa kaduttaa, että heitin värillisten sekaan yhden valkoisen paidan. No, odotamme jännityksellä.
Tämmönen tää vapaapäivä, mutta kunhan pyykki on valmis, lähden kyllä kirjastoon ja tanssimaan.
Tämmönen tää vapaapäivä, mutta kunhan pyykki on valmis, lähden kyllä kirjastoon ja tanssimaan.
-
Nimitz
-
Nimitz
Re: .Maananatai,
Suvinen kirjoitti:... Mitä hittoa keksin tekemistä? Rahaakaan ei ole.