Suvinen kirjoitti:Kävit sitten päiväseltään lapissa tai pohjois-karjalassa, good for you. Ajattelin vaan tuota pyyntilupajutua,
kun noin älykkäästi tykkäät retostella luontokappaleiden nylkemisen olevan osa aurinkoista sunnuntaipäivääsi.
Isukillasi toki oli lupa kahden suden pyytämiseen? Sillä kuten varmasti pyssyhulluna tiedät, jopa susien pyytämiseen tarvitaan luvat..
Niin tota... Oletko pienenä pudonnut korkealtakin? Kun tuntuu että juttusi on hieman tärähtäneitä.
No totta vitussa oli luvat, ja viimeisen laskennan mukaan pirkanmaan alueella oli 17 sutta. Nyt 15 kpl. Miten vitussa lappi ja pohjois-karjala liittyy aiheeseen???
Pöh, pah ja thyi. Susien kaatamiseen saatiin luvat koska oli alueen koirat kohdanneet holokoustin ala canis lupus.
Olisin saatana ampunut ne itse mutta en omista metsästyskorttia. Kun en jaksanut maksaa jäsenmaksuja tältä vuodelta, ei tämän jalan kanssa kamalasti metsässä kirmata...
*laittasin tähän hymiön mutta ei löydy tarpeeksi vittumaista*
irmelianneli kirjoitti:Voin kertoa, että Pirkka-jauhepussipinaattikeitto maistuu ihan jonkun AIV-rehun ja vastaleikatun nurmikon raikkaalta kombinaatiolta..
siinäpäs sitten syöt moista. Kärsi!
Enkä syö! Tai no söin mä pari desiä, mutta heitin sipulikeittoaineksia sekaan, ni menihän tuo alas.
Olisin niin halunnut huomenna mennä tunnille pumppaamaan, mutta ei löydy ensimmäistäkään sopivaa tuntia, sopivaan ajankohtaan. Ei shit...
Katsottiin tyttösten kanssa Tanssii tähtien kanssa, ja alkoi tuo quickstepin rytmi tanssituttamaan. Nyt soitan täällä "Dancing foolia" ja jorailen yksin. Tällä kertaa muistin sulkea verhotkin.
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Vaola kirjoitti:Katsottiin tyttösten kanssa Tanssii tähtien kanssa, ja alkoi tuo quickstepin rytmi tanssituttamaan. Nyt soitan täällä "Dancing foolia" ja jorailen yksin. Tällä kertaa muistin sulkea verhotkin
Hauska kattella ku julkkikset tanssii! Hyvin ne vetää. Aivan erityisesti mua koskettaa ne Katja Kannonlahden ja Kristiina Elstelän partnerit, oivoi.. Ne on sit niin hyvejä ja kivoja! Tanssisin!
irmelianneli kirjoitti:Hauska kattella ku julkkikset tanssii! Hyvin ne vetää. Aivan erityisesti mua koskettaa ne Katja Kannonlahden ja Kristiina Elstelän partnerit, oivoi.. Ne on sit niin hyvejä ja kivoja! Tanssisin!
Mä just bongasin Kristiina Elstelän parin salini ohjaaja-listalta. Vetää Bailatino-tunteja. Täytynee ehkä mennä joku perjantai-iltapäivä tsekkaamaan tyyppi livenä. Ainakin kameroiden edessä ihan uskomaton karisma!
[PURKAUS]
Nyt tuntuu siltä, että haluaisi niiiiiiiin taas paritanssin rytmeihin. Se on niin oma fiiliksensä, kun tanssii jonkun kanssa ja kaikki menee nappiin. Pyörii toisen käsivarsilla, nousee ilmaan... Tuntuu kuin olisi höyhenen kevyt. Kuin lentäisi. Aaah... [/PURKAUS]
Oon nyt tunnin verran joraillut tässä itsekseni. On niin hyvä fiilis, että ehkä siitä johtuen kaikki piruetit, hypyt yms. sujuvat taas yhtäkkiä. Nyt täytynee lopettaa, kun kello on jo tuon verran. Ettei naapurit tuskastu...
"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
irmelianneli kirjoitti:Hauska kattella ku julkkikset tanssii! Hyvin ne vetää. Aivan erityisesti mua koskettaa ne Katja Kannonlahden ja Kristiina Elstelän partnerit, oivoi.. Ne on sit niin hyvejä ja kivoja! Tanssisin!
Mä just bongasin Kristiina Elstelän parin salini ohjaaja-listalta. Vetää Bailatino-tunteja. Täytynee ehkä mennä joku perjantai-iltapäivä tsekkaamaan tyyppi livenä. Ainakin kameroiden edessä ihan uskomaton karisma!
[KADE] Onhan se varmaan aika nuori, mutta voisin mä sen ottaa.. Ehkä kuitenkin mielummin sen pitkätukan. Se oli ilman meikkiä ihan kivan rokkijäbikän oloinen hemmo.
[KADE] Onhan se varmaan aika nuori, mutta voisin mä sen ottaa..
Heh, mistä tietää, että ikää tulee? No siitä kun menee Bailatino-tunnille varta vasten kuolaamaan nuorempaa miesohjaajaa!