Elukka kirjoitti:Puznuz vaan sullekin.ninnithequeen kirjoitti:Huomenia rakkaat.
Ei mulla muuta....

Tylsiä ihmisiä tuol chatissä. Nyt kun olis aikaa jutella ni ne vaan idlaa. Pah.
Älä oo aina noin negatiivinen.RolloTomasi kirjoitti:sellanen olo että homma kusee jossain aika pahasti. paremminkin, sellainen olo, että viikon kuluttua kuulen jälleen legendaariset sanat "mä en haluu nähdä sua enää." niillä kun on tapana tulla jossain tässä vaiheessa ennenkuin asiat alkavat mennä hyvin. it's okay with me.
No kiitos, kiitos.ninnithequeen kirjoitti:Älä oo aina noin negatiivinen.
Mii ainaski lav juu
Ja näin tein. Rannalle asti päästyäni älysin että hei, sitähän voisi mennä vaikka meren jäälle kävelemään, kuten iso liuta muitakin kanssahiihtäjiä oli lähtenyt tekemään. Kivaa oli. Olispa ollu kävelysauvat mukana. Tarvoin hangessa omia polkujani (hyvää liikuntaa), kiersin saaren jonka kyltissä luki "MAIHINNOUSU KIELLETTY" ja palasin toista polkua takaisin. Matkalla näin muun muassa pilkkiporukan, joka juttui mönkijänsä kanssa lumeen. Ilmankos, kun oli kolme jamppaa yhden mönkijän kyydissä ja kinos oli paksu. Näin myös pari moottorikelkkailijaa, sekä kaukana horisontissa jonkun joka kiiti suksillaan huimaa vauhtia laskuvarjomaisen siiven avulla purjehtien. Kiva reissu. Ja paksun tarpomisen ansiosta kyllä tiedän kävelleenikin. Mielenkiintoista kyllä, paksussa lumessa oli jotenkin helpompi hölkätä kuin kävellä.AarneAnkka kirjoitti:Nätti päivä ulkona. Ehkä pieni kävelylenkki auttaa selkiyttämään päätäni.
Huomenta!Angita kirjoitti:Hyvää huomenta!
Edith: Cornerin miitti toteutuu ainakin mun puolesta. Sinne vaan lurittelemaan!
Oliks ne tehny jotain gamalaa sille?? Kauhee rankaistus mun mielestä.1108 kirjoitti:Huomenta. Porukkoiden luona kylässä. Isä ampui kaksi sutta, menen auttaan nylkemisessä. Ei muuta.
Niiq niit o liigaa, q ne tappaa frendien koiria. Mut mä nyljin jo toisen, niiq pistin lihoiksi.HotPants kirjoitti:Oliks ne tehny jotain gamalaa sille?? Kauhee rankaistus mun mielestä.
Ei sais heiluu tolla taval pyssyjen kaa. Hautaa ne salaa jonnekin söpöön paikkaan äläkä nylje niitä yhtään. Ois jännä jäynä vai mitä?!