Päivetysperjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sannu

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Lolita kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Mistäköhän johtuu, että perjantai illat yksin ovat ahdistaviempia kuin torstai illat?
Ahdistavuuden huippu on kyllä sunnuntai.
Veit kyllä sanat suusta. Mää on varmaan 9-vuotiaasta ollut ahdistunut sunnuntaisin ja varmaan 16 -vuotiaasta pyytänyt kaikki sunnuntait töitä, jolloin ei tarvitse kärvistellä sunnuntaiahdistuksessa...

Mun opinnäytetyö eteni KYMMENILLÄ sivuilla kun olin kaksi viikkoa Kitystä poissa...josta voi vetää ehkä joitain johtopäätöksiä...
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:Mistäköhän johtuu, että perjantai illat yksin ovat ahdistaviempia kuin torstai illat?
On kyllä, mutta miksi? Minen tiiä.
eps

Viesti Kirjoittaja eps »

Sannu kirjoitti: Mun opinnäytetyö eteni KYMMENILLÄ sivuilla kun olin kaksi viikkoa Kitystä poissa...josta voi vetää ehkä joitain johtopäätöksiä...
Voi siitä. Sun opinnäytetyössä on kymmeniä sivuja.

Nyt on aika kirjoittaa Yhteenveto ja päättää gradu sanoin "...havaitsin tämän hyödylliseksi."

e.
Runkkis

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Lolita kirjoitti:
Sunnuntait on välillä hyviä päiviä olla yksin, mutta perjantaina ja lauantaina sitä haluaisi olla ihmisten kanssa tekemisissä...
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Keilaaminen suoritettu..
mihin kaikki ne kaadot jäi?

Hih, yksi lainas mulle autoaan :P
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ostin muuten tosi hienon rannekellon. Hyvää myöhästynyttä naistenpäivää! :lol:
Töihin kohtapuoliin ja siellä on PMMP keikalla. Kivasti pääsee välillä töitten varjolla keikoille eikä maksa mitään. Päinvastoin, palkka juoksee. 8)
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nyt on korvatkin lukossa :x

Edit: Sen mitä mä kuulen niin aivan järkyttävän karseeta tuo Janen "laulu" tuolla Euroviisukarsinnoissa! Voi kammotuksen kanahäkki.
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Nyt on korvatkin lukossa :x

Edit: Sen mitä mä kuulen niin aivan järkyttävän karseeta tuo Janen "laulu" tuolla Euroviisukarsinnoissa! Voi kammotuksen kanahäkki.
heh,heh...

Vittan tämä näyttöruutu on kohtuullisen hämyinen :P

Otin kaarta pitkin vauhtia ja pompautin muutaman maximi ilman. (taitoihin nähden) Ei saanut niihin aikaiseksi hyvää loppuponnistusta tai nykäisyä, joten huonosti ländäsin ne , mutta pakko sitä on hakea vähän ilman tuntua tuohon touhuun, että voi nautiskella hetken ilmassa ja eikä sitä oikeata ländäyskohtaa löydy, kun riskillä koittamalla...

Se on nautinto silloin, kun tuntuu, että leijuu ilmassa hetken :D ... eikä kinkee mitenkään väkisin kaaresta... Vauhdissakin on oma ilonsa :)
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Runkkis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
Sunnuntait on välillä hyviä päiviä olla yksin, mutta perjantaina ja lauantaina sitä haluaisi olla ihmisten kanssa tekemisissä...
Sunnuntai on se päivä jolloin pitäisi makoilla aamulla pitkään sängyssä kumppanin kanssa ja harrastaa aamuseksiä. Päivällä kokataan yhdessä ja käydään kävelyllä. Illalla katsellaan telkkaria tai leffaa sylikkäin. Sellainen rento ja rauhallinen pusu-hali-parisuhdepäivä.

Sunnuntai on sinkulle tuskaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Uusi tietokone :h:
Tää on ihan ihana!
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Uusi tietokone :h:
Tää on ihan ihana!
Mulle kanssa. Kaksi vanhaa raatoa kotona. Toinen oma, toinen työn puolesta. Uutta työkonetta odotellessa.
irmelianneli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Niiiin, mietin tuossa että mitähän ihmettä sitä oikein tässä tekis muka, mutta miksipä ei hyppäis jo tonne sänkyyn suoraapäätä, eihän täällä oo mitään järkevämpääkään, ja nuutunut olokin. Aamulla vielä lapsenhoito- ja kuskinnakki napsahtaa. Joo, näin me teemme.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:
Runkkis kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Ahdistavuuden huippu on kyllä sunnuntai.
Sunnuntait ...
...Sunnuntai on sinkulle tuskaa.
Eikä ole. Sunnuntaisin ensinnäkin nukutaan hyvin pitkään. Sitten luetaan sunnuntaihesari ja syödään sivussa pari-kolme aamiaista. Sitten mennään kuntosalille ja sieltä elokuviin. Sitten katsastetaan, että mitäs sitä seuraavalla viikolla pitikään tehdä ja käydään nukkumaan. Jos hyvin/hassusti/ hyvin hassusti käy, jo pitkäään nukkuminen ja Hesarin lukeminenkin kaksissaan riittävät.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:...
Entäs ne joille ei tule hesaria?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Hepskukkuu saatanat! Kuolema koittaa kun menen lätkimään CS!
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:
Edith kirjoitti:...
Entäs ne joille ei tule hesaria?
Ostatte kiskalta?
slam

Viesti Kirjoittaja slam »

Ompas mukava syödä ruokaa, kun on nälkä... :roll:
nypari

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lolita kirjoitti:Sunnuntai on se päivä jolloin pitäisi makoilla aamulla pitkään sängyssä kumppanin kanssa ja harrastaa aamuseksiä. Päivällä kokataan yhdessä ja käydään kävelyllä. Illalla katsellaan telkkaria tai leffaa sylikkäin. Sellainen rento ja rauhallinen pusu-hali-parisuhdepäivä.

On tuskaa on. Ja onnistunut kuvaus on siitä, mistä nyt jää paitsi. Mulla onkin usein koko sunnuntain, jos en ole töissä, melankolinen olo. Muistelen niitä ihania kumppanin kanssa vietettyjä sunnuntaita. Lisäksi sunnuntai on mulle tilinpäätöspäivä eli kokoan menneen viikon ja mietin tulevaa, yleensäkin mietin asioita normaalia enemmän.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kotona joskin kännissä. :shock:
Kaverin tarjoama Talvisota-ryyppy kihahti tukkaan. :beer:

Täysin asiaankuulumaton: Mieli tekisi aina vääntää Edithin sigu muotoon:
"Du sökte en kvinna och fann en säl..." :P
nokkaelain

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Lolita kirjoitti:Sunnuntai on se päivä jolloin pitäisi makoilla aamulla pitkään sängyssä kumppanin kanssa ja harrastaa aamuseksiä. Päivällä kokataan yhdessä ja käydään kävelyllä. Illalla katsellaan telkkaria tai leffaa sylikkäin. Sellainen rento ja rauhallinen pusu-hali-parisuhdepäivä.

Sinkulle, joka ei ole seurustellut eikä edes tapaillut ketään kotipaikkakunnallaan, tuo on kuvaus jostain muusta elämästä, täysin ulkopuolisesta tilanteesta.

Sunnuntaina voi olla ihan rehellisesti yksin tuntematta tuskaa (toisin kuin ehkä joskus muulloin).
McJanne
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja McJanne »

Sannu kirjoitti: Ou jeah, Janne oli tosi super ihana ja tuli mun opinnäytetyön ryhmäkeskusteluun ja taisi vähän ihastuakin yhteen tyttöön siellä..am I :h: right?

Laitoitkohan sä sille mitään meiliä tms...
En myönnä enkä kiellä. Ja enhän minä nyt ole (vielä) ilennyt mailata kun ois pitäny haarukoida mikä kenenkin on :D
Kirjoitan tätä alasti
Vastaa Viestiin