Onnea uudesta työstä!Tinkezione kirjoitti:TJ 6! Eipä tässä enää kyllä työt paljon paina.
Päivetysperjantai
- McJanne
- Kitisijä
Jaaha. Sannua tuli autettua eilen. Merkillinen sähkökemiallinen reaktio koettu myös, toivo elää...
Rotsista meni hihansuuvetoketju rikki
Ei raaskisi vielä uutta ostaa tän kuun budjetista.
Tilasin taas kerran uudet lasit, alkaa tulla hintaa tällä hukkaamisprosentilla. Nämä uudet pitää kyllä asentaa kiinteästi päähän.
Olen iloinen että minulla on muutama tosiystävä. Enempiparempi.
Alivuokralaiset ovat menneet maan alle, joten häädöstä tiedottaminen tahmaa, pitänee turvautua haastekeijon apuun.
Rahat, tupakat, hermot ja viikko loppumaisillaan.
Kukahan lähtis kahtomaan pantteria mun kanssa tänään?
Rotsista meni hihansuuvetoketju rikki

Tilasin taas kerran uudet lasit, alkaa tulla hintaa tällä hukkaamisprosentilla. Nämä uudet pitää kyllä asentaa kiinteästi päähän.
Olen iloinen että minulla on muutama tosiystävä. Enempiparempi.
Alivuokralaiset ovat menneet maan alle, joten häädöstä tiedottaminen tahmaa, pitänee turvautua haastekeijon apuun.
Rahat, tupakat, hermot ja viikko loppumaisillaan.
Kukahan lähtis kahtomaan pantteria mun kanssa tänään?
Kirjoitan tätä alasti
Tästä saa sellaisen miellyttävän käsityksen... Oisko noin? Ihanaa!McJanne kirjoitti:Jaaha. Sannua tuli autettua eilen. Merkillinen sähkökemiallinen reaktio koettu myös, toivo elää...
SaattaisiNpa lähteäkin. Kerätäänkö enemmänkin porukkaa?Kukahan lähtis kahtomaan pantteria mun kanssa tänään?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- McJanne
- Kitisijä
Ensimmäiseen kohtaan ehdottomasti ehkä, toiseen JaWohl!Lolita kirjoitti:Tästä saa sellaisen miellyttävän käsityksen... Oisko noin? Ihanaa!McJanne kirjoitti:Jaaha. Sannua tuli autettua eilen. Merkillinen sähkökemiallinen reaktio koettu myös, toivo elää...
SaattaisiNpa lähteäkin. Kerätäänkö enemmänkin porukkaa?Kukahan lähtis kahtomaan pantteria mun kanssa tänään?
Kirjoitan tätä alasti
Jeesus kuvataan aina pitkäksi ja vaaleakutriseksi hipiksi, mutta se on vain laajalle levinnyt harhaluulo ja länsimaista hapatusta. Ottaen huomioon syntymäalueensa, Jeesus oli oikeasti lyhyenläntä, lihava ja tummaihoinen käkkäräpää, jolla oli isot mustat viikset. Suunnilleen saman näköinen kuin Ahmed Ahneen yksinkertainen apuri.ElanorRaven kirjoitti:Niin, ja Jeesus taisi olla pitkätukka, saisin siitä napattua kunnon äijän itselleni!

Huomenta. Töitä piisaa ihan kivasti, mikä on hyvä.
´ElanorRaven kirjoitti:Ei jumalauta.
Lista alkoi erinomaisesti, Kirstin Dunst, Kate Winslet, Salma Hayek, Hilary Swank... kunnes totuus paljastui.
Pastor Russel
Nobelisti
Mulla teki eilen himassa ihan samaa, ja yhtäkkiä parin tunnnin tahmauksen jälkeen alkoi toimimaan hyvin. Eli nyt se apinasuodatin on sulla pääällä. Täällä meinaan toimii ok.AarneAnkka kirjoitti:Ei hitto kun Kity tahmaa!Ylipito lienee tietoinen asiasta, joten tämä on vain tällainen yleinen whinetys.