Enpäs ole saanut, luulen että sinä ja Bluntly korjaatte potin. EveryWomankin tykkäsi teidän ilmoista, mutta mua hän ei edes maininnutThink kirjoitti:
Täytyy olla samaa mieltä. Kerropas sitten saitko tuohon vastauksia!!!

Touché. Osu ja uppos.Aito_Johanna kirjoitti: (Ja tuon leperryksen laatijan mielestä minä vaikutan särmättömältä kukkahattutädiltä?)
Niiijjuu.. mutku onhan se jo kerran täällä käynytkin, että tuota.. tuli nähtyä jo tää mesta.sinkkumatti kirjoitti:irmelianneli kirjoitti:Bluntlylla hyvä! Vastaisin jos olisin deitti-ilmoihin vastailevaa tyyppiä!
Voithan sää vastata muutenkin Bluntylle kuin ilmoituksen kautta. Äkkiäkös kyseinen autoilija ouluun kirmaa päiväkahville
Amen to that.Think kirjoitti:
Hyvänä veikkauksena sanoisin, ettei meitä ole luotu toisillemme, joten siinä mielessä ei ole mitenkään katastrofaalista ettet pitänyt ilmoituksesta. Arvostan kuitenkin mielipidettäsi...ainakin vähän
Mun mielestä ainakin sulla oli paras noista, koska (taisinkin mainita jo) tykkään lyhyistä ja ytimekkäistä! Muutenkin tuosta huokuu oikea asenne.Turbohaltija kirjoitti:Enpäs ole saanut, luulen että sinä ja Bluntly korjaatte potin. EveryWomankin tykkäsi teidän ilmoista, mutta mua hän ei edes maininnutThink kirjoitti:
Täytyy olla samaa mieltä. Kerropas sitten saitko tuohon vastauksia!!!
Vaikka mitä! Mutta näköjään menee käsityskyvyn yli pingviineillä.killkill kirjoitti:Itsekin mietin, että mitä tuon en-halua-tätä -litanian ULKOPUOLELLE jää?Camilla kirjoitti:http://www.city.fi/deitti/view.php?id=297075
Tsori honey, mun aika on mennyt kirkon ja juhlapaikan varaamiseen ja just sellasen oikeenlaisen sormuksen metsästämiseen. Mut hei, nyt ne on hoidettu, voit käydä hoitaa laskut!Think kirjoitti:Niin just. Näin siinä sitten käy, olisihan se pitänyt arvata. Ei edes papin eteen ehditty ja jo alkoi tämä välinpitämättömyys....
Kuules nyt kultaseni...mä hankin jo sen sormuksen. Laskut voin kyllä hoitaa, mutta hoidatko sä sitten mut?Patz kirjoitti:Tsori honey, mun aika on mennyt kirkon ja juhlapaikan varaamiseen ja just sellasen oikeenlaisen sormuksen metsästämiseen. Mut hei, nyt ne on hoidettu, voit käydä hoitaa laskut!Think kirjoitti:Niin just. Näin siinä sitten käy, olisihan se pitänyt arvata. Ei edes papin eteen ehditty ja jo alkoi tämä välinpitämättömyys....
Kyllä niinkin voisi sanoa. Oli siinä kai muutama muukin timangi. Lisäksi sormukseen on kaiverrettu: "Tulisieluiselle kohtalolleni. Ikuisesti olen vain Sinun."Patz kirjoitti: Onhan siiinä platinasormuksessa varmasti sydämenmuotoon hiottu vaaleanpunainen timantti? Muuten en ala.
Uuh, beibe. Come here my little kitty...Patz kirjoitti: I aim to please
Nollaa näyttää meikäläisenkin postiloota eli jatkan vain haaveilua (kity)naisista.Turbohaltija kirjoitti:Enpäs ole saanut, luulen että sinä ja Bluntly korjaatte potin.Think kirjoitti: Täytyy olla samaa mieltä. Kerropas sitten saitko tuohon vastauksia!!!
Jaa ei löydy, Näppis. Tässä pari nimeä niiksi: Toni Morrison (vahvasti, hyvin vahvasti suosittelen - tässä nainen joka kirjoittaa mitä omaleimaisimmalla tyylillä ja se sisältö.. Ytyä, kaunista, julmaa, upeaa. Toden ja fiktion risteymää), Sylvia Plath (on the edge, ja mitä huumoria, mitä älykkyyttä, mitä tunnetta. Runous oli tälle tärkeämäpää kuin elämä), Simone Beauvoir (sekä naisideansa puolesta että vapauttavan filosofisen suuntauksensa edustajana. En ole kirjojaan niin lukenut, yhden kunnolla, mutta hyvin kiintoisa tapaus. Oman tiensä kulkija, ehdottomasti).SnapaHead kirjoitti: ..
Minä ajoin takaa Louis-Ferdinand Celineä, Henry Milleriä, Bukoa ja Dan Fantea. Tällaista oikeaa ja siis merkittävää kirjailijaa ei naissukupuolesta löydy.
Mainittakoon vielä etten ole yhden ainutta naisen kirjoittamaa romaania lukenut enkä edes aio... ellei joku jossakin onnistu vakuuttamaan, että se ei ole ajan hukkaa.