killkill kirjoitti:URL PLS!sinkkumatti kirjoitti:Miten se voi olla vieläkin noin saatanan hyvän näköinen.. UH.

Kantsis olla vähän varovainen tuollaisen kanssa, ties mitä vielä keksivät jos saavat tietää, ja piipaa auto tulee.sipsi kirjoitti:Sitäpaitsi mä maksan huomenna ne rahat takaisin kassaan. Muistan muistan.
Onnittelut!!Hallusinaatio kirjoitti:Reilun puolen vuoden työttömyyden jälkeen työtä oli yhtäkkiä tarjolla kahdesta paikasta. Joskin toisessa yrityksessä aikailtiin sen verran työsopimuksen solmimisessa, että oli helppo tehdä valinta noiden kahden paikan välillä. Tosin oon tehnyt - ja teen - töitä myös siinä toisessakin paikassa mahdollisuuksien mukaan viikonloppuisin... ainakin vielä ens lauantain.
Nyt oon sitten erään helsinkiläisen mainostoimiston palveluksessa. Kiva toimisto ja mukavia ihmisiä, joten kyllä ny kelepaa. Vielä pitäis mukava asunto löytää, jottei tarttis kovin pitkään loisia pk-seudulla asuvan äitini luo majoittuneena.
Tämmöistä se on aina uudessa työpaikassa. Alussa on tosi mukavaa ja kaikki sujuu ja motivaatiota tuntuu löytyvän. Sitten tulee se takaisku, kaikki menee päin peetä, työkaverit alkaa tuntua ilkeiltä ja rasittavilta. Tekisi mieli lähteä kävelemään.Enthu kirjoitti:Päivätyössä potkitaan koko ajan päähän...kele..tana..ttu eikä helpota yhtään että on nipo naispuolinen reilun vuoden vanhempi akka lähimpänä duunikaverina. Kiirepäivinä stressaa ihan liikaa. Tunnen olevani täysin väärässä paikassa eikä siitä työvalmentajastakaan ole mtn hyötyä, ei käytännössä tue lainkaan kunhan vain päivittelee "voivoi"...
Hahaa! Vien leivän sun suusta ja laitan Hallusinaatiolle ihan oikeista asunnoista ilmoituksia huomennaMcJanne kirjoitti:Joku lähikeke kuulemma ois vuokraamassa alivuokralle huonetta lähimaastosta *wink wink*Hallusinaatio kirjoitti: Vielä pitäis mukava asunto löytää, jottei tarttis kovin pitkään loisia pk-seudulla asuvan äitini luo majoittuneena.
Juu pastaaaaardLolita kirjoitti:Hahaa! Vien leivän sun suusta ja laitan Hallusinaatiolle ihan oikeista asunnoista ilmoituksia huomennaMcJanne kirjoitti:Joku lähikeke kuulemma ois vuokraamassa alivuokralle huonetta lähimaastosta *wink wink*Hallusinaatio kirjoitti: Vielä pitäis mukava asunto löytää, jottei tarttis kovin pitkään loisia pk-seudulla asuvan äitini luo majoittuneena.
Luultavasti samoihin aikoihin makoilin kyseisessä ostoshelvetissä saunanlauteilla nauttien löylyn parantavasta vaikutuksesta treenatuille...öööh...anyway.Patz kirjoitti:Olisit muru soittanut! Töpöttelin ympäri ostoshelvettiä n. 4h, olis paussi tehny terää.
En rupeis itekkää kehumaan... meni 4kk että sain ~10 housut ostettuaBluntly kirjoitti:Luultavasti samoihin aikoihin makoilin kyseisessä ostoshelvetissä saunanlauteilla nauttien löylyn parantavasta vaikutuksesta treenatuille...öööh...anyway.Patz kirjoitti:Olisit muru soittanut! Töpöttelin ympäri ostoshelvettiä n. 4h, olis paussi tehny terää.
Ehtiikö keskivertonainen ostamaan neljässä tunnissa yhtään mitään, varsinkin jos on vaatteista kysymys? Lähipiirin naiset eivät saa tuossa ajassa edes päätettyä mihin niistä kymmenestä jo käydystä liikkeestä he menisivät takaisin katsomaan niitä vaatteita.
Ethän nää ees tiijä misä päin Helsinkiä mun työpaikka on.McJanne kirjoitti:30min = lyhytHallusinaatio kirjoitti:lähimaasto=landeMcJanne kirjoitti: lähimaastosta
En diggaa pitkistä työmatkoista... eiku siis duunimatkoista. - Oon opetellut puhumaan jo vähän helsinkiä... tarkoitan stadia.