Jos ei pelata shakkia lauantaina, niin voitais sitten vaikka muuten vaan vaihtaa kuulumisia? Mulla on silloin vaikka koko päivä aikaa, kun tanskakin saadaa yhdeltä osin varmasti loppuun jo perjantaina. Vahva etäsymppaus nyt tältä päivältä!Turbohaltija kirjoitti:Masennus ja ahdistus jatkuu. Heräsin keskellä yötä enkä saanut enää unta. Onneksi on tämä palsta, jonne voi käydä valittamassa. Ehkä ilahtuisin jos minua ystävänään pitävä ihminen soittaisi ja kysyisi, miten menee.
Keskiviikko
- mustaenkeli
- Kitisijä
- Viesti:
Jos vaikka inspiroituis sinne Vanhalle...
Mut en kyllä ehtis ennenku terapian jälkeen, joka taas loppuu kello 20.00, onkohan siel sit enää niiqu ketää....
Mut en kyllä ehtis ennenku terapian jälkeen, joka taas loppuu kello 20.00, onkohan siel sit enää niiqu ketää....

Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
-muumimamma
Kyllä kiitos käy. Hieman hidasälyisenä tajusin voivani itsekin printata sen Volkkarin kyltin ja nyt printtasin tämänkin. Toinen menee oveen samantien, kun kotiin pääsen.sinkkumatti kirjoitti:Käykö tämäLolita kirjoitti:Voisiko joku tehdä minulle sellaisen uskonnollista suoramainintaa vastustavan kyltin?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Minä harkitsin joskus ottavani lemmikiksi vaikka iguaanin ihan vaan jehovien ja TV-lupatarkastajien iloksi.LillyMunster kirjoitti:...ja taas muistui mieleeni, joskus "hurjina" teinigoottivuosinani istuskelin kotona täydessä paraativarustuksessa niin synkeän näköisenä kun ovikello soi. Nappasin mustan kissani syliini, ja menin ovelle. Taustalla pauhasi joku itsemurhaprogemetallimeteli, kun oven avasin, ja siellähän oli herttaisia tätijehovaihmisiä kaksin kappalein. Katsoin heitä hetken vakavana, ja suljin oven hitaasti. He eivät sanoneet mitään, ja en minäkään. Eivät palanneet takaisin.

"-Musti! Tulepas sanomaan vieraille päivää!
-*hissshissssHISSSSSSSS...*
-Tuota, jospa me tästä lähdemmekin..."
Tuo avatar siihen vielä lisämausteeksi...Lolita kirjoitti:Kyllä kiitos käy. Hieman hidasälyisenä tajusin voivani itsekin printata sen Volkkarin kyltin ja nyt printtasin tämänkin. Toinen menee oveen samantien, kun kotiin pääsen.sinkkumatti kirjoitti:Käykö tämäLolita kirjoitti:Voisiko joku tehdä minulle sellaisen uskonnollista suoramainintaa vastustavan kyltin?

- irmelianneli
- Kitisijä
Mukavia nuo KELA-asioinnit.. ei tarvinnut jonottaa kuin hetki, kerrankin k a i k k i tarvittavat asiapaperit (n. 1kg) mukana heti laakista, osaava ja ystävällinen henkilökunta ja törmäsin vielä Ginaankin siellä! Ehdittiin rupatella tovi, ennenkuin kutsu kävi. Ainoo tietty vaan, ett riistivät multa asumistuet.. mut noinniinku muuten. Kansaneläkelaitos rules ok.
Miksihän mää muuten vasta nyt tajusin nuo nettiradiot hyvänen jestas..?! Mä oon joku tampio. Aivan huippua! Genre -metal- Huippupoppia paukkuu. Jes.
Miksihän mää muuten vasta nyt tajusin nuo nettiradiot hyvänen jestas..?! Mä oon joku tampio. Aivan huippua! Genre -metal- Huippupoppia paukkuu. Jes.
Rahaa aikoivat mullekin antaa. Tosi lyhyt jonotus kun meni sairaspuolelle!irmelianneli kirjoitti:Mukavia nuo KELA-asioinnit.. ei tarvinnut jonottaa kuin hetki, kerrankin k a i k k i tarvittavat asiapaperit (n. 1kg) mukana heti laakista, osaava ja ystävällinen henkilökunta ja törmäsin vielä Ginaankin siellä! Ehdittiin rupatella tovi, ennenkuin kutsu kävi. Ainoo tietty vaan, ett riistivät multa asumistuet.. mut noinniinku muuten. Kansaneläkelaitos rules ok.
Mä en mene tänä iltana enkä huomenna aamulla töihin... Ihanaa!

Käytiin hessun kans raxin pizzapuffetissa, pikkasen on ähky, öh.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Voihan saamari tätä mun päätä. Yritetään nyt neljännen kerran saada parin haastateltavan kanssa kuvausaikataulua kasaan, niin nyt mä sekoilen sähköposteissani päivämäärissä ja varailen kalustoa ihan väärille päiville. *hävettää* 

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Ei kiitos, pakkasessa urheileminen ei sovellu kropalleni.Turbohaltija kirjoitti:Voit liittyä mun mielenosoitukseen jos haluat. Aion kirjoittaa ruman sanan isoon plakaattiin ja marssia eduskunnan edessä edestakaisin oikosulunomaisia iskulauseita hihkuen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Päivät kiinni Pitäjänmäellä tod.näk vajaan 2 vkon sisään aloitan aluksi osa-aikaisen toimistorotan hommat Aikalomat Oy:ssä keskustassa,Kid kirjoitti:Uaah, kun on ollu kiire päivä. Ihanaaihanaaihanaa!!! Tämmösiä lisää ja just tällä toimistolla, kiitos!
tekisin vain lauantaisin,kjeh onpahan olemassa ns varapaikka jos
nykyinen työpaikka ei mua huoli toukokuussa.Ainoa vaan että
Kelan markkinatuki muuttuisi sovitelluksi päivärahaksi - 3€
Paljonkohan sitä uskaltais palkkaa pyytää... 100€ kk toistaiseksi,
matkailualan tuntipalkasta taas olen ihan ulalla

Tänään oli iltapäivällä rauhallista sai keksiä tikusta asiaa että sai ajan kulumaan... (Tpk:ssa siis)...
Viimeiset reilu kaksi vkoa vatsa ollut sekaisin,välillä ummettaa,toisena päivänä liiankin löysällä... pitäisiköhän tarkastaa ruokavalio tms
Muuten olen zombie päivät ja illalla väsymys tulee aina vaan aikaisemmin...eilenkin illalla meinasin nukahtaa koneelle 18-19.30
välillä,sellaista ajoittaista pilkkimistä... lurps lurps...
JEI ekan kerran pelkät työasiat ei pyöri päässä vähään aikaan
Kohta vois mennä salille hetkeksi,vähän kurkkaa josko kukaan ois pelaa bilistä ja lukee lehdet (jos joku saatu sinne vapaaehtoiseksi)
Huomenna pyykkipäivä,puhtaat alkaa olla jo kortilla.
Kääk karsee lumimyrsky taas ulkona,mitäs peliä tää tällänen on, tänään piti stadissa paistaa arska täydeltä terältä,grrr loppuis jo talvi