OMG WTF it's Tuesday!
Basic-tiistai. Ei tunnu taas olevan helppoa tää elämä, ilmeisesti kellään. Nyt pääsin sentään vihdoin ja viimein Kityyn, jotain hauskaa tässäkin työpäivässä.
Superplääh!
Pitäisköhän täs lähtee lenkille tai tehä jotain muuta EXTREMEÄ, et vähän piristyis?
Superplääh!
Pitäisköhän täs lähtee lenkille tai tehä jotain muuta EXTREMEÄ, et vähän piristyis?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Hah... logistiikka on hieno laji.
Heti ku alkaa lakko, tulee tavaraa niin paljon et hyvä jos kerkiää rekat edes purkamaan. Noh, kai se siitä rauhoittuu kunhan satamat menee tukilakkoon ja terminaalit tyhjenee.
Heti ku alkaa lakko, tulee tavaraa niin paljon et hyvä jos kerkiää rekat edes purkamaan. Noh, kai se siitä rauhoittuu kunhan satamat menee tukilakkoon ja terminaalit tyhjenee.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Poliisi etsii yhä asemiestä Helsingin Hakaniemestä
07.03.2006 klo 16:33
Poliisi etsii yhä aseistettua miestä Helsingin Hakaniemessä. Miehen epäillään ampuneen yhden laukauksen Kaisaniemen metroaseman ylätasanteella.
Hakaniemen torilla on paikalla ainakin viisi poliisipartiota etsimässä miestä, ja poliisin tekniset asiantuntijat tutkivat ampumispaikkaa Kaisaniemen metroasemalla.
Kyseessä on poliisin tietojen mukaan mustasukkaisuusdraama. Kukaan ei loukkaantunut tilanteessa, mutta mies pääsi pakenemaan metrolla. Poliisi ei ole löytänyt miehen käyttämää käsiasetta ja uskoo miehen olevan yhä aseistettuna pakomatkalla.
Yksi metrovuoro Helsingistä itään seisoi Hakaniemessä viisi minuuttia välikohtauksen vuoksi.
07.03.2006 klo 16:33
Poliisi etsii yhä aseistettua miestä Helsingin Hakaniemessä. Miehen epäillään ampuneen yhden laukauksen Kaisaniemen metroaseman ylätasanteella.
Hakaniemen torilla on paikalla ainakin viisi poliisipartiota etsimässä miestä, ja poliisin tekniset asiantuntijat tutkivat ampumispaikkaa Kaisaniemen metroasemalla.
Kyseessä on poliisin tietojen mukaan mustasukkaisuusdraama. Kukaan ei loukkaantunut tilanteessa, mutta mies pääsi pakenemaan metrolla. Poliisi ei ole löytänyt miehen käyttämää käsiasetta ja uskoo miehen olevan yhä aseistettuna pakomatkalla.
Yksi metrovuoro Helsingistä itään seisoi Hakaniemessä viisi minuuttia välikohtauksen vuoksi.
Siitä vaan sitten purkki käteen. Kyllähän sun tukasta tuollaisen saa. Tarviit vaan enemmän kuin yhden purkin, että lopputuloksesta tulee tasainen. Ja hyvän värjääjän. Minun kohdallani sisko ja poikaystävä osoittautuneet aevan loestaviksi!ninnithequeen kirjoitti:*tahtoo kans*

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
Tuttu tunne. Minun on myös itse hyvin hankala antaa itselleni aikaa. Jotenkin sitä ajattelee että pitäisi saada koko ajan aikaan jotain konkreettista ja pyhittää omille jutuille vain muutama tunti päivästä. Muuten on laiska luuseri.irmelianneli kirjoitti:Välillä on kauheen huono omatunto muuten, kun nautin tästä vapaudesta.

"Never wrestle with a pig. You get dirty and besides the pig likes it. -George Bernard Shaw
- irmelianneli
- Kitisijä
Uutta työpaikkaa tarjottu taas vaihteeks... vastasin että jos huolivat niin olisin valmis vääntää töitä viikonloppusin mikäli ko matkatoimistopulju on auki...
muussa tapauksessa laitoin palaavani asiaan viimeistään toukokuussa
En mä keksi oikein mitään kirjoitettavaa... työasiat pyörii tässä pienessä päässä vapaa-ajallakin,vaikkei edes tarviiskaan.
Tunnollisen työntekijän syndrooma
muussa tapauksessa laitoin palaavani asiaan viimeistään toukokuussa
En mä keksi oikein mitään kirjoitettavaa... työasiat pyörii tässä pienessä päässä vapaa-ajallakin,vaikkei edes tarviiskaan.
Tunnollisen työntekijän syndrooma

Hei, korjatkaa joku jos olen ymmärtänyt väärin.. ( en jaksanut etsiä kysyy-vastaa -palstaa), niin jos haluan estää kännykkääni tulevat suoramarkkointipuhelut, niin pitääkö mun tosiaan maksaa siitä? Eihän siinä siis ole muuta kuin se palvelun hinta 0,39€/min, mutta kyse on periaattesta. Yritän tässä selvitellä asiaa.