Muanantae.
- irmelianneli
- Kitisijä
Niin. Voihan se olla että sanoitkin jotain 'väärin'.. hänen mielestään. Mut eihän sitä voi alkaa sillain elämään että miettii jatkuvasti ja on varuillaan että mitä voi sanoa ja puhua. Kyllähän normaali-ihmisen pitää pystyä ottamaan vähän niitä 'vääriäkin' sanoja vastaan, suuttumatta ja nieleskellä välillä kaikenlaista kakkaa. Joillekin ihmisille joku voi olla kettuilua, mitä itse pitää vaan ihan normaalina puheena.Kid kirjoitti:Sitä vaan rupee epäilee itteään. Että teinkö tai sanoinko mä jotain väärin?irmelianneli kirjoitti: Voe perkele etten paremmin sano! Hulluja niitä on aina olemassa, ja luultavasti sillä karvakädellä on itellä kotona asiat kussu! Se pomos kuitenkin vaikuttaa normaalilta, niin että eiköhän tuo suttaannu. Toivotaan! Tsemiä. Ja se että itkahdit, on musta vaan hyvä asia, huomasipahan että olit ihan vilpitön ja pahoillas tuosta episodista ja sen yhen kakkanaaman käytöksestä.
Yks duunikamu nimittäin sano mulle et älä ota sitä henkilökohtasesti!!!
Miten mä voin olla tunteeton ja olla kun en oliskaan, jos yhtäkkiä mulle tullaan sanoon et mulla on jotain ongelmia kotona??? Sitä mä ihmettelen niin kamalasti. Se tuli nimittäin niin puun takaa että..
Tottahan tuo. Pitäs vaan yrittää olla ajattelematta koko asiaa. Sen tiiän et tää turkkilainen on menos huomen mun pomon juttusille ihan muusta syystä kun tästä. Mutta taatusti mun pomo ottaa asian puheeks. Saas nähä mikä on turkkilaisen versio tapahtuneesta.irmelianneli kirjoitti: Niin. Voihan se olla että sanoitkin jotain 'väärin'.. hänen mielestään. Mut eihän sitä voi alkaa sillain elämään että miettii jatkuvasti ja on varuillaan että mitä voi sanoa ja puhua. Kyllähän normaali-ihmisen pitää pystyä ottamaan vähän niitä 'vääriäkin' sanoja vastaan, suuttumatta ja nieleskellä välillä kaikenlaista kakkaa. Joillekin ihmisille joku voi olla kettuilua, mitä itse pitää vaan ihan normaalina puheena.
Ei tässä muuta mut pomo sano et nyt hän ei tiiä kuka ne liput nyt tekee ja uutta ihmistä ei oo varaa palkata...
Mikä jottei mä voin ne liput käydä tekee, siihen menee ehkä se 15min päivästä. Mut sen kauempaa mä en siellä suostuis oleen.
Toiv. ne ei ny mua potkase pellolle "tarpeettomana"
Tässä vielä juttua mitä kirjotin tänään meilissä mun pomolle ennen koko episodia: Mä sanoin *nimi* torstaina, että mä olen ihminen joka haluaa tehdä töitä
ja on vähän turhauttavaa vaan istua..
Mä en valita siitä missä mä istun, mutta töitä haluan tehdä, koska työmoraali on kova.
Et silleen. Mun mielestä tossa viestissäkään ei valiteta mistään muusta ku työn puutteesta...ei mun ja turkkilaisen väleistä tai muusta...*huoh*
Höh, ostin uuden lävistyskorun, mutta en saa sitä vanhaa irti. Prkl. On niin saakelin tiukkaan kierretty!
Huomenna on pakko hilautua sitten kouluunkin taas... Onneksi täältä kulkee sentään jokunen bussi, muuten olisi iiiisoja onkelmia edessä. Sata sivua kirjastakin lukematta, pitäisi huomenna olla luettuna.
Viekää mut pois.
Huomenna on pakko hilautua sitten kouluunkin taas... Onneksi täältä kulkee sentään jokunen bussi, muuten olisi iiiisoja onkelmia edessä. Sata sivua kirjastakin lukematta, pitäisi huomenna olla luettuna.
Viekää mut pois.
- McJanne
- Kitisijä
Lekuri teki peliliikkeitä eikä alkanut änkkäämään vastaan vaan kirjoitti suosiolla just semmosen lapun kun halusin virkavaltaa vastaan. Riemu ja juubel, minä tiedän pari "ihmistä" ketkä tulevat olemaan _erittäin_ pahoillaan mun luottamuksen rikkomisesta. Nahkasta nyt puhumattakaan.
*murrrrrhanhimoisella äänellä* se on duudsonit oksat pois nyt perkele, jos ei vielä pelota niin syytä olisi.
Saatana. Oliko vielä joku joka halus ruveta vittuilemaan saatana.
</höyrynpäästö>
*murrrrrhanhimoisella äänellä* se on duudsonit oksat pois nyt perkele, jos ei vielä pelota niin syytä olisi.
Saatana. Oliko vielä joku joka halus ruveta vittuilemaan saatana.
</höyrynpäästö>
Kirjoitan tätä alasti
- irmelianneli
- Kitisijä
Ohops!hebuli kirjoitti:Ostotarjous hyväksytty. En järjestä tupareita, ainakaan ennenkuin olen saanut kämpän puulattian hiottua ja lakattua, ja vähän tapetteja vaihdettua. Eli palataan asiaan joskun vuoden 2012 paikkeilla.

(minä kyllä järjestän, yritän palata siihen asiaan noin kesällä tai jotain, kun parketit on hiottu ja lakattu

- irmelianneli
- Kitisijä
Elekäähän kaikki itkekö kun mua rupee itkettää jos joku itkee.
Ei oo kyl mikään onnellinen ja tasapainoinen olo, vaikka jostain syystä täällä joku on napsahdellut ja olen sittenkin kasannut tuon vuodesohvan tuosta vihdoin, imuroinut sen, vaihtanut lakanat sänkyyni, ja nyt keittelen kananmunia. Joku viiraa, ja pahasti. Ahistaa. Murehdituttaa.
Ei oo kyl mikään onnellinen ja tasapainoinen olo, vaikka jostain syystä täällä joku on napsahdellut ja olen sittenkin kasannut tuon vuodesohvan tuosta vihdoin, imuroinut sen, vaihtanut lakanat sänkyyni, ja nyt keittelen kananmunia. Joku viiraa, ja pahasti. Ahistaa. Murehdituttaa.
Olo helpottaa! Oon sisäistäny tän saatanan paskan ja uskon, että oon huomenna vahva ja jos tarve, osaan keskustella pomon kanssa tästä vielä järkevästi. Mä tiedän, että mä en tehnyt enkä sanonut mitään väärää. Näin on!
Ja koska mua huvittaa, niin oon laittanu hakemuksia jo meneen työpaikoista.
Jääkaapista löytyy kaks kaljaa ja nussu lupas tuoda mulle hampurilaisen. Nii ja telkkarista tulee täydelliset naiset!
Ja koska mua huvittaa, niin oon laittanu hakemuksia jo meneen työpaikoista.
Jääkaapista löytyy kaks kaljaa ja nussu lupas tuoda mulle hampurilaisen. Nii ja telkkarista tulee täydelliset naiset!
Sä muutat? Onnea sullekin uudesta asunnosta. Hienoa. Kyllähän se työ on aika näppärä, kun siitä saa rahaa, millä maksaa vuokrat ja ruuat ynnä muut.slam kirjoitti:Tuparit voisi pitää joskus kesän saavuttua... Noh, kait sinne kaksioon mahtuu polkupyörä ja tietokone. Lähes keskelle Tamperetta muutan ilmeisesti. Hmm. pitäisköhän hommata työpaikka? Työ haisee,
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
- irmelianneli
- Kitisijä
Kas, jäänyt hoksaamatta. Kiintoisa kuriositeettinypari kirjoitti:Mä oon tässä jo 500 kirjoitetun viestini jälkeen seurannut IA:n viestimäärää, koska olemme pysyneet lähes aivan samoissa, mut mä koko ajan hieman edellä. Tämä viesti toimikoot puskurina johdolleni.