Kid kirjoitti:Tulihan se - itku. Tosin salaa, ettei kukaan nähny.

Muuten hyvä duunipaikka, mutta mut "yllättäen" määrättiin tänne toiseen toimistoon tekeen matkalippuja.aimohaiku kirjoitti: Toivottavasti löydät pian arvoisesti työpaikan. Ei tuollaista kohtelua tarvitse kenenkään sietää.
Hmm, voisiko olla totta... Seuraavaksi varmaan väität että susistakaan ei makseta enää tapporahaa? Mihin tämä maailma on menossa :CRolloTomasi kirjoitti: Jos ajattelit sitä mitä luulen ajatelleesi, niin ei taida olla enää laillista. Muuten hyvä ehdotus.
No ihan just näin. Arvasin jo kyllä ennalta, että sulla on terve asenne vastoinkäymisiin. Sietäisivät muutkin ottaa mallia tästä. Tosin tässä näkee hyvin sen eron miten selviää ihminen, joka rakentaa oman onnellisuutensa täysin toisen ihmisen varaan. Ja sitten se toinen, joka vastaa omasta onnellisuudestaan itse ja porskuttaa menemään, vaikka hetkellisesti hammasta purren...Faghag kirjoitti: Surut kuuluvat elämään, ilman niitä ei osaisi erottaa niitä iloisia hetkiä. Ei ole kehitystä olemassa ilman luopumisen tuskaa.
Hei mulla on hyvä idis! Hoida yksi ihmissuhde kerrallaan loppuun asti.sipsi kirjoitti:Viikonloppu ei ollu jees. Ei sikäli, että mitään pahaakaan olisi tapahtunu..kuhan nyt vaan yleisesti ottaen ahdistaa. Ihmissuhteet on täynnä sellasta ratkaisematonta sekasotkua, enkä tiedä mitä taas pitäis tehdä millekin asialle.
Tää ei ilmeisesti ole tarkoitettu vittuiluksi, ainakaan hymiöstä päätellen. Oon vaan niin vainoharhasella tuulella, et siks tekis mieli käsittää se niin.hebuli kirjoitti: Hei mulla on hyvä idis! Hoida yksi ihmissuhde kerrallaan loppuun asti.Ihmissuhteet ovat kuin lankakeriä: jos niitä jättää lattialle useita avonaisiksi sikin sokin, niillä on tapana sotkeentua yhteen, ja milläs sitten neulot ne villasukat, hä?
Mut mä aattelin, et vaiks sä oisit osannu selittää mulle.RolloTomasi kirjoitti:mäkään en tajuu amerikkalaisia. ne on ihan outoja enkä mä vaan ymmärrä. eikä sil oo mitää tekemistä Brokebackin tai Crashin kaa.Edith kirjoitti:Ja onks hei muka muuten Crash todella parempi elokuva kuin Brokeback Mountain? Mä en siis niiku tajuu noit amerikkalaisii.