BrianW kirjoitti:Mutta minä olenkin minä ja minä inhoan näitä nykytyylin mukaisia ilmaisuja, joista yleisin lienee "muija". Minun maailmassani em ilmaisu on erittäin halveksiva.
No ei se haittaa Minun maailmassani mitään ei oteta kovin vakavasti, ja 'muijakin' on ihan vaan pelkkä sana.
BrianW kirjoitti:Mutta minä olenkin minä ja minä inhoan näitä nykytyylin mukaisia ilmaisuja, joista yleisin lienee "muija". Minun maailmassani em ilmaisu on erittäin halveksiva.
No ei se haittaa Minun maailmassani mitään ei oteta kovin vakavasti, ja 'muijakin' on ihan vaan pelkkä sana.
Mä olen yleensä just muija tai eukko miehelleni. Olisin tietysti mielelläni joskus "rakas" tai "kulta". Höh.
Vittu joo. Sama paska duunissa jatkuu. Pomo ei taaskaan vastaa puheluihin eikä meiliin.
Vittu tätä kestä. Tekis niin mieli ottaa loparit!
Laittaisin työhakemuksia meneen pilvinpimein mut cv:kin hävinny kotikoneelta. Nyt pitäs kaivaa (kunhan pääsee kotiin) paperiversio jostain esiin ja näpytellä uus..
Voi itku!
Jotain positiivista, saadaanki sänky jo huomenna eikä torstaina!!!111
Hyvä minä! Olen ollut häkellyttävän reipas nuori nainen täällä, ottaen huomioon kuinka kovin heikkona olen. Hävitin todellakin sen uskomattoman tiskivuoren. Siis ihan tiskaamalla. Kyllä joku musta vielä kunnon vaimon ja perheenäidin saa.
irmelianneli kirjoitti:Hyvä minä! Olen ollut häkellyttävän reipas nuori nainen täällä, ottaen huomioon kuinka kovin heikkona olen. Hävitin todellakin sen uskomattoman tiskivuoren. Siis ihan tiskaamalla. Kyllä joku musta vielä kunnon vaimon ja perheenäidin saa.
Tänne voisit tulla jatkaan pyykkäystä. Oon ollu ite taas ihan liian ahkera. 100m2 siivottu ja petivaatteet ja matot lojuu ulkona.
Nyt kahvia, pakko saada.
Kittys kirjoitti:
Tänne voisit tulla jatkaan pyykkäystä. Oon ollu ite taas ihan liian ahkera. 100m2 siivottu ja petivaatteet ja matot lojuu ulkona.
Nyt kahvia, pakko saada.
Joo, täällä on kans pyykkiä ja imuroitavaa. Petivaatteet pitäisi pestä, samoin taas jälleen kerran kissojen kusema sohvanpäällinen, jne. jne.
Mutta hah, mie istun nyt tässä ja siivoilen vasta ruoan jälkeen, hahhaa. Itsekäs hutsu oikeen.
Vittu että menee käämit. Lupauduin toimimaan yhdysmiehenä ja buukkaamaan keväälle IANTD Cavern-luolasukelluskurssin tunnetulta kouluttajalta. Nyt sitten neljän osallistujan kesken ei saada millään muka päivämääriä sovittua. Näemmä parasta kun jokainen hoitaa kurssinsa itse ja thats it.
irmelianneli kirjoitti:Hyvä minä! Olen ollut häkellyttävän reipas nuori nainen täällä, ottaen huomioon kuinka kovin heikkona olen. Hävitin todellakin sen uskomattoman tiskivuoren. Siis ihan tiskaamalla. Kyllä joku musta vielä kunnon vaimon ja perheenäidin saa.
Nyt kahvia, pakko saada.
Eieiei, kyllä tuo yksi voimainponnistus sai riittää tälle päivälle. Nokkaani en arvaa kyllä tämän vuorokauden puolella ulos kämpästäni pistää. Sängyt on levällään, ja äitin viimeviikkoisen vierailun jäljiltä vielä vuodesohvakin auki. Nukuin siinä viime yön. Haisevilla baarivaatteilla noissa on kyl pyöritty. EN vaihda lakanoita tänään, en. Olkoot mokomat.
Tulihan se - itku. Tosin salaa, ettei kukaan nähny.
Tän toimiston pomo (turkkilainen) rupes vääristeleen mun sanoja mun omalle pomolle ja kun mä sanoin että sä olet nyt käsittänyt väärin, niin se rupes huutaan mun pomolle että "tää tyttö lähtee vaihtoon nyt, en tommosta epäkunnioittavaa käytöstä hyväksy".
Meni naksu päähän ja lähin röökille. Ja soitin mun pomolle ja rupesin selittää asiaa. Ihana mies, sanoi vaan et lähe tyttö hyvä kotiin ja katotaan huomenna tilanne. Oli kuullut mun sanovan ihan nätisti ja ihmetteli mitä toi "pomo" rupes huutaa.
Huomenna pitäs silti tulla taas tänne toimistolle, kuulemma ton kusipääturkkilaisen mieli muuttuu kuitenkin ja huomenna kaikki on hyvin. Pah. Mä en halua enää!!! Mä haluan takas tonne missä olin vielä reilu viikkositten. Ei tästä tuu mitään.