Olen ostamassa uutta meikkipuuteria. Käytän meikkipuuteria lähinnä pohjan korjailemiseen pitkin päivää, mutta myös joskus varsinaisena pohjana, kun on kiirus. Minulla on ollut aiemmin Lumenen meikkipuuteri, mutta haluaisin mieluusti löytää paremman ja jos vielä samaan hintaluokkaan päästään niin oon enemmän kuin tyytyväinen. Mikään kovin rasvainen meikkipuuteri ei mulle sovi, koska se menee heti paakkuun. Oon joskus erehdyksessä ostanut sellaisen joka oli koostumukseltaan lähes Joe Blascon tapainen.
Eli vinkkejä aiheesta otetaan mieluusti vastaan! Olen myös etsimässä uutta meikkivoidetta (kevyttä mutta hieman peittävää), joten sellaisiakin saa suositella. Hyvän värittömän irtopuuterin jo omistankin.
nimim. Mikään ei ole vittumaisempaa, jos meikin pohja tekee ihosta väsyneen näköisen.
P.S. Annanpa tähän oman vinkkini: eli Lumenen silmämeikin pohjustusvoiteen. Päätin kokeilla, koska mulla on tosi herkät silmät, jotka alkoivat reagoida uuden meikkivoiteen käyttöön. Tätä mun silmöt kestää hyvin ja silmämeikkikin pysyy siis niinq huomattavasti pidempään. Ihan totta. Ainaskin mulla.