BDI-kysely

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.

BDI-tulos

0-9 ei masennusoireita
14
54%
10-16 lieviä masennusoireita
7
27%
17-29 keskivaikeita masennusoireita
4
15%
30-63 vaikeita masennusoireita
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 26

Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 2:33
Paikkakunta: Satunnainen

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Gat kirjoitti:Ohjelmoida oikeasti en osaa. Vain HTMLää kelpoisesti ja feikata "melkein" ohjelmointia Javascriptiä, vain sen verran että osaan varastaa scriptejä ja muunnella niitä tarpeen mukaan muutenkin kuin vain muuttujat tietty vaihtamalla.


Javascript vaikuttaa "helpommalta C:ltä".

Tuollaisen turautin joku ilta, ainoa kokemus Javascriptistä:

http://www.kameli.net/~salu/sqrt_form.html

Vanha 90-luvun C-koodi neliöjuuren laskemiseen taulukosta 3D-systeemiä varten, ja Newtonin menetelmällä iterointia, jotta se toimisikin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

huima kirjoitti:^

Gat älä edes kuvittelekaan liittäväsi itseäsi minnekään lähellekään sitä mitä Noppis osaa ja saa aikaan. Te olette eri planeetoilta.

No tiedänhän minä, ja sanoinkin etten osaa ja tajua.
Kumminkin paljon töitä ja näkyvää vastuuta oli 860/kk palkalla noilla eväillä, joten Noppiksen alkupalkka 1300 risat kuulostaa sopivalta ja oikeudenmukaiselta :D Väärin maksaa lisää nykypalkasta :D
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:
huima kirjoitti:^

Gat älä edes kuvittelekaan liittäväsi itseäsi minnekään lähellekään sitä mitä Noppis osaa ja saa aikaan. Te olette eri planeetoilta.

No tiedänhän minä, ja sanoinkin etten osaa ja tajua.
Kumminkin paljon töitä ja näkyvää vastuuta oli 860/kk palkalla noilla eväillä, joten Noppiksen alkupalkka 1300 risat kuulostaa sopivalta ja oikeudenmukaiselta :D Väärin maksaa lisää nykypalkasta :D


Niinno. Nykyään websivuja tehdään pääosin julkaisujärjestelmillä, joilla opetettu apinakin osaisi tehdä jotain urheilutulosten julkaisua. Raakahtml:n vääntäminen on aika hyödytön taito, kun mikä tahansa peruseditorikin osaa tehdä sivun jonne lätkii kuvia, tekstiä ja linkkejä. Mäkin olen sentään tehnyt pari sivustoa vaikka en osaa mitään.

C-kielen taitaminen, saati assemblerin osaaminen siihen malliin, että osaa tehdä näyttävän intron vaatii sen tyyppistä osaamista joista melkein kaikki aikanaan tuntemani ovat nykyään enemmänkin noista lukemista nolla tai kaksi perässä tuottavissa ansiotöissä.
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Niinno. Nykyään websivuja tehdään pääosin julkaisujärjestelmillä, joilla opetettu apinakin osaisi tehdä jotain urheilutulosten julkaisua. Raakahtml:n vääntäminen on aika hyödytön taito, kun mikä tahansa peruseditorikin osaa tehdä sivun jonne lätkii kuvia, tekstiä ja linkkejä. Mäkin olen sentään tehnyt pari sivustoa vaikka en osaa mitään.

C-kielen taitaminen, saati assemblerin osaaminen siihen malliin, että osaa tehdä näyttävän intron vaatii sen tyyppistä osaamista joista melkein kaikki aikanaan tuntemani ovat nykyään enemmänkin noista lukemista nolla tai kaksi perässä tuottavissa ansiotöissä.

No kato, mun työssäolosta on aikaa (nyt mun ei tartte, hähhhäh). Siihen aikaan oli guru jos osasi edes linkin tehdä :D .Editorit oli niin paskoja, että niihin en koskenut muuten kuin Wordien kääntöön, ja niitäkin tartti korjailla. Mulla oli notebookissa valmiina yleisemmin käyttämäni jutskat, jotka sitten kopypastasin sivuille tarpeen mukaan. Oli silloin jo tulossa nettijutskat, jossa käyttäjä laittoi tekstiä ja kuvia ja härpäke tuotti valmiin nettisivun. Mutta nehän oli kaikki samanlaista tuotosta tekevää ja mun onneksi siihen aikaan niihin ei mahtunut kuin 300 sivua, kun taas mun vastuusaiteissa oli useammassa tuhansia sivuja.

C taas oli siihen aikaaan oldskool, ja vain olio-ohjelmointia osaamalla olisi päässyt oikeisiin töihin.
Viimeksi muokannut Gat, 27.03.2012 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 2:33
Paikkakunta: Satunnainen

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

NuoriDaavid kirjoitti:Depressio on uskoakseni pahin sairaus, mitä voi olla.


Onneksi olen nähnyt miten siitä parannutaan.
Viimeksi muokannut Noppaelain, 28.03.2012 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 6842
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gat kirjoitti:No kato, mun työssäolosta on aikaa


Joo, mutta eikö ole mukava tietää, että kaikki se mitä aikanaan osasit, on korvattavissa tuhannen euron ohjelmalla?
Avioliitto on ihmeellinen asia. Sen avulla kaksi olentoa kestää vaikeudet joita heille ei olisi tullutkaan jolleivät he olisi menneet naimisiin! -Lucky Luke
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriDaavid kirjoitti:^Mitä tahansa teetkin, älä rupea Gattikseksi.

Mä rupesin jo! Sillä erolla tietenkin että saan vieläkin pillua.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Noppaelain kirjoitti:C-koodi .


Btw, toi mainitsemani Sari on varmaan yks kovimmista C-koodaajista mitä tästä maasta löytyy. Tunnetkos?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 6738
Liittynyt: 04.11.2007 3:11

Viesti Kirjoittaja Gat »

So Hard kirjoitti:
Gat kirjoitti:No kato, mun työssäolosta on aikaa

Joo, mutta eikö ole mukava tietää, että kaikki se mitä aikanaan osasit, on korvattavissa tuhannen euron ohjelmalla?

Ei mikään kumma. Tosin eikös Käsityö ole vieläkin rahan arvoista ainakin sveitsiläisissä kelloissa? Tosin ei mun käsityö eli runkkaaminen.
Manaaja kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:^Mitä tahansa teetkin, älä rupea Gattikseksi.

Mä rupesin jo! Sillä erolla tietenkin että saan vieläkin pillua.

Sama Noppikselle: TEHÄN SAATTE PILLUA ILMAISEKSI! Mitä sitten enää valittaa?? Kävelee vain KELPAAVINA ihmisinä tai minulle yliolentoina.
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 2:33
Paikkakunta: Satunnainen

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

Miten yliopistolle päätyy duuniin: opiskelukaveri sanoi, että jos en tee hakmusta assariksi, niin hän tekee puolestani.
Viimeksi muokannut Noppaelain, 28.03.2012 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 1611
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja KKK »

"Valitsemasti toiminnon suorittaminen epäonnistui"

Onko tämä nyt nolla pistettä vai kaikki pisteet ??? Laittakaa nyt vähän kannustavampi virheilmoitus, tuostahan masentunut masentuu entisestään!

Tänään teettivät toisen kerran ton testin 3 kk sisällä. Vähemmän tuli pisteitä, olisko ollut jotain 7 pojoo vähemmän.
Amazing shit happens!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 3775
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: (juna)Kisko

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Jouduin tekemään tuon testin joskus terapiassa. Yksin tollasta olisi ihan mahdoton tehdä enkä tekisi, vaikka koko paska toimisi. Miten voi verrata edellisiin oloihin, jos niistä on aikaa tai ei tiedä muuta?! Oletko surullisempi nyt kuin ennen, wtf?! Samaa paskaahan tämä on koko ajan, joten en.

Ja loppujen lopuksi ei vittu kiinnosta. Miksei kysymyksiin ole kohtaa EVVK. EI KIINNOSTA MIKÄÄN, IHAN VITTU SAMA!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja MrM »

Laskusuunnassa sen vuoksi, että enää ei tarvitse pelätä minkään fabrikoidun käräjäcasen vuoksi enää ihan yhtä pahasti kuin aiemmin.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1551
Liittynyt: 11.11.2012 17:46
Paikkakunta: En kerro

Re: BDI-kysely

Viesti Kirjoittaja MrM »

Kreitsu kirjoitti:EI KIINNOSTA MIKÄÄN, IHAN VITTU SAMA!

*pus*
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin